Spanje staat 2e en is de regerend wereldkampioen.quote:De Belgian Red Flames, het Belgisch vrouwenvoetbalelftal, staan momenteel op de twintigste plaats op de FIFA-wereldranglijst.
Denk dat dit een verkeerd onderwerp is om jezelf kwaad over te maken.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
Waarschijnlijk heb ik meer posts in vrouwenvoetbal topics op FOK! dan ene Sherlock_Holmes, dus dagjesmens..
Dat beweer ik nergens. Ik kijk casual als er toernooien zijn. Maar een dagjesmens ben ik hier dus niet. Jij eerder ongeacht of je Sarina Wiegman bent. Neem aan dat je een gepikeerde Belg bent?quote:Op maandag 7 juli 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat dit een verkeerd onderwerp is om jezelf kwaad over te maken.
Maar ik zal buigen voor je superieure kennis van het vrouwenvoetbal
Dit voelt als een wedstrijd waarbij de 1-0/0-1 in minuut 87 valt of zo.quote:
@capuchon_jongenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat je een gepikeerde Belg bent?
Portugal kan alleen tegen Nederland scoren.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal gaat er geen maken al spelen we 300 minuten.
Een goed afstandsschot is een machtig wapen met kleine keepers.quote:
Valt me sowieso weer op dat heel veel goals dit toernooi van dit soort schoten zijn of (kop)goals na een corner.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goed afstandsschot is een machtig wapen met kleine keepers.
misschien moeten de doeltjes bij de vrouwen kleiner zijn dan bij mannen.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goed afstandsschot is een machtig wapen met kleine keepers.
Dat maakt niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |