Maar het is noooo gooooaaaaaalllll.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een goooooaaaaalllll fooooorrrrr Beeeeeeeelllllgiuuuuuuuuuummmmm, zou dat moet zijn…
"Goooool de Belgicaaaaa"quote:Op maandag 7 juli 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een goooooaaaaalllll fooooorrrrr Beeeeeeeelllllgiuuuuuuuuuummmmm, zou dat moet zijn…
Ja, Spanje heeft een mokersimpel schema tot aan de halve finalequote:Op maandag 7 juli 2025 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit deze poule gekoppeld aan poule A? In dat geval schrijven we Spanje vast op als halvefinalist.
Spanje heeft een paar speelsters die echt kunnen voetballen en dan maak je in dit deelnemersveld al snel het verschil natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
11 goals in twee wedstrijden.
Niveau hoor.
Ze praat zoals ze speelde.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:39 schreef XDo het volgende:
Lieke Martens spat niet bepaald van het scherm af zeg. Hoe verveeld kan je overkomen 😅
Alles wat ze zegt gaat met dat vreselijk serieuze, gladsgestreken gezicht zonder enige vorm van mimiek.
Ik ga ervan gapen.
Kan me wel voorstellen dat je als dagjesmens niet de recente historie kent van die landen.quote:
Oke meneer de expertquote:Op maandag 7 juli 2025 21:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je als dagjesmens niet de recente historie kent van die landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |