@AchJa zit bij defensie, die is geen scheidsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoofdblessure is overigens direct affluiten lijkt me? Achja
Niveau van de scheids is sowieso niet heel hoogquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoofdblessure is overigens direct affluiten lijkt me? Achja
Nederland heeft morgen die Braziliaanse die er in haar eerste wedstrijd ook al een potje van maakte.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niveau van de scheids is sowieso niet heel hoog
Waarom fluiten al die latino's dan op een EK?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland heeft morgen die Braziliaanse die er in haar eerste wedstrijd ook al een potje van maakte.
Altijd tegen ons.
En van het gras ? Het is wel groen las ik net.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niveau van de scheids is sowieso niet heel hoog
Ze hebben net voor de wedstrijd de Milka koeien eraf gehaaldquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
En van het gras ? Het is wel groen las ik net.
Door vrouw Antje neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben net voor de wedstrijd de Milka koeien eraf gehaald
Misschien een stomme vraag, maar is dat nieuw, scheidsrechters van andere continenten op een EK? Waarom zo'n Braziliaanse laten invliegen terwijl je scheidsen in Europa genoeg hebt (ja, ook vrouwelijke)?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland heeft morgen die Braziliaanse die er in haar eerste wedstrijd ook al een potje van maakte.
Altijd tegen ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Al besproken echter terechte vraagquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is dat nieuw, scheidsrechters van andere continenten op een EK? Waarom zo'n Braziliaanse laten invliegen terwijl je scheidsen in Europa genoeg hebt (ja, ook vrouwelijke)?
@UEFAquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom fluiten al die latino's dan op een EK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |