SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hele dagen van de kaart?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm.Dat zou een rare zin zijn.
Van wie kreeg je dat antwoord?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest 0900-8844 bellen en als ze dan vinden dat er iemand langs moet komen sturen ze iemand.
Damindenie…quote:
Diegene die alle meldingen afhandelt, maar ik ben er nog niet klaar meequote:Op maandag 7 juli 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Damindenie…
Van wie met welke functie.
Ja dan is het niet op de juiste afdeling gekomen, dan krijg je dit soort antwoorden. Helaasquote:Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Diegene die alle meldingen afhandelt, maar ik ben er nog niet klaar mee
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Diegene die alle meldingen afhandelt, maar ik ben er nog niet klaar mee
Ja. Een vredelievende dat wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je een oplossing aan het uitzoeken?
Misschien mag Ambar mee als-ie medeplichtig is?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Een vredelievende dat wel.
Ik kan het zalencentrum of de feestgangers ook op een andere manier oplossen, maar dan moet ik gescheiden worden van Ambar. Ambar zal wel niet mee mogen de cel in.
je gaat alleen de cel in als ze kunnen bewijzen dat jij het gedaan hebtquote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Een vredelievende dat wel.
Ik kan het zalencentrum of de feestgangers ook op een andere manier oplossen, maar dan moet ik gescheiden worden van Ambar. Ambar zal wel niet mee mogen de cel in.
Gaat goed komen. Ik weet de gemeente te vindenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Maak gewoon even een nieuwe melding en vraag om telefonisch contact.
Verder kan je vragen of je melding naar de team veiligheid, horeca of vergunningen kan worden doorgezet.
Ik weet niet hoe het bij jouw gemeente geregeld is qua afdelingen
Waarom zei je dan eerst dat de gemeente niet ‘wil’?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat goed komen. Ik weet de gemeente te vinden
Omdat ze daadwerkelijk denk ik niet willen, maar dat ik nog niet klaar met ze ben en ze dus weet te vinden.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zei je dan eerst dat de gemeente niet ‘wil’?
quote:
Nou dat denk ik niet… Jouw melding is gewoon behandeld door iemand van de receptie of een verdeler. Wat in principe prima is. Maar die had eigenlijk naar een afdeling gemoeten.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze daadwerkelijk denk ik niet willen, maar dat ik nog niet klaar met ze ben en ze dus weet te vinden.
En hoe lang moet je wachten nu?quote:
Nieuwe baan krijgt hij toch? Dan moet je weer heel lang wachtenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En hoe lang moet je wachten nu?
Zit je helm klem?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, in de wachtkamer.
#Stigbijdedokter
Lol, alsof 'ie je hoortquote:
STIG, ZIT JE HELM KLEM?quote:
Producent blijkbaar:quote:
dus soldaat van oranje stopt nu echt echt?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Producent blijkbaar:
Rob Houwer, filmproducent van onder meer Turks Fruit (1973) en Soldaat van Oranje (1977) is vrijdag op 87-jarige leeftijd overleden.
Heeft je bankrekening de dierenarts ook overleefd?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Caaf heeft dierenarts weer overleefd. Urine was schoon, maar hij had wel flinke last van luisjes.
Ze zijn heel lief daar, ze zei dat ze voor de zekerheid een röntgenfoto kon maken van de nieren, maar ze zag geen aanleiding daarvoor dus ze zei dat dat niet hoefde. En toen had ik pipetjes nodig voor de luizen en die kon ik daar meenemen 'maar bij de dierenwinkel is dat echt stukken goedkoper'quote:Op maandag 7 juli 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft je bankrekening de dierenarts ook overleefd?
Maar eerst nog 30 extra shows, maar dan echt echt echtquote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus soldaat van oranje stopt nu echt echt?
De dierenarts heeft gewoon alles opgekocht in de omgeving.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn heel lief daar, ze zei dat ze voor de zekerheid een röntgenfoto kon maken van de nieren, maar ze zag geen aanleiding daarvoor dus ze zei dat dat niet hoefde. En toen had ik pipetjes nodig voor de luizen en die kon ik daar meenemen 'maar bij de dierenwinkel is dat echt stukken goedkoper'Alleen is dat spul zo te zien slecht leverbaar dus kan ik zo alsnog bij de dierenarts halen
Als ik de voorraden van winkels in heel Nederland bekijk is het volgens mij landelijk. Was ik al voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De dierenarts heeft gewoon alles opgekocht in de omgeving.Was de caaf zelf wel rustig bij de dierenarts?
Als ik een caaf was geweest, had ik dat ook gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik de voorraden van winkels in heel Nederland bekijk is het volgens mij landelijk. Was ik al voor gewaarschuwd.
Caaf gedroeg zich keurig. Heeft de hele reismand onder zitten schijten op de terugweg.
Was dat niet de bedoeling?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Hopelijk kan ik morgen naar de branderij want er is vrijdag brand geweest.
Ik moest ook wel nodig.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik een caaf was geweest, had ik dat ook gedaan.
Ik gebruik ook altijd even een watje na het druppelen, anders druppelt het er meteen weer uit. Maar dan een kwartiertje ofzo, ik ga er niet mee slapen.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit iets meer in dan gedacht, donderdag terug om beide oren even uit te laten spuiten.
En ik zeg het niet snel maar muis had (deels) gelijk: watje is idd niet handig maar tijdens het slapen mag het wel.
Precies dat idd. De assistente zei ook dat het er al goed vettig uit zag. Dus ik vermoed dat donderdag alles eruit gaat.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd even een watje na het druppelen, anders druppelt het er meteen weer uit. Maar dan een kwartiertje ofzo, ik ga er niet mee slapen.
En dit, heerlijk.quote:
Ze hebben covid?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu dus ivermectine nodig voor de cavia's
Welkom bij de schapenkuddequote:Op maandag 7 juli 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister een beetje ingegaan op van die wappies op InstagramDe eerste was een trol dus die ligt eruit, komt er zo'n andere muts en die noemt me een 'dom schaapje', zonder inhoudelijk ergens op in te gaan. Niveautje weer.
Gelukkig was de suggestie niet bleekmiddel.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben covid?
Slechte grap, ik stuur mezelf wel weg
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu dus ivermectine nodig voor de cavia's
Wellicht zagen ze al wat bleekjesquote:Op maandag 7 juli 2025 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig was de suggestie niet bleekmiddel.
Eens met deze klacht.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan mensen die half werk afleveren zodat jezelf weer bezig bent om een Excel goed te krijgen
Toch wel fijn dat ik dan aan het einde van m'n vakantie word opgeblazen, als het dan toch gebeurt.quote:
Ja, dat weer wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ik dan aan het einde van m'n vakantie word opgeblazen, als het dan toch gebeurt.
Ik ook niet, maar ik heb Noise cancelling koptelefoon opquote:
Ik niet. En het raam staat ook gewoon open.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb Noise cancelling koptelefoon op
Die van mij kon helaas niet op tegen de enorm harde muziek om me heen op de campingquote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Ding werkt wel goed, ze zijn nu bij de buurvrouw aan het voegenslijpen en ik hoor het niet met alles dicht en koptelefoon op
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb Noise cancelling koptelefoon op
hier staat de achterdeur open en ik had de radio niet bijzonder hard aan staan maar ook niets gehoordquote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet. En het raam staat ook gewoon open.
Fijn essiquote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Ding werkt wel goed, ze zijn nu bij de buurvrouw aan het voegenslijpen en ik hoor het niet met alles dicht en koptelefoon op
Ja het werkt ook beter met continue geluiden. Dat slijpen maakt steeds lang achter elkaar hetzelfde geluid dus dat kan dat ding makkelijker filterenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij kon helaas niet op tegen de enorm harde muziek om me heen op de camping
Maar goed, hij deed het wel goed genoeg om in ieder geval het meeste ruis te filteren.
In het vliegtuig vorig jaar was het welquote:Op maandag 7 juli 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het werkt ook beter met continue geluiden. Dat slijpen maakt steeds lang achter elkaar hetzelfde geluid dus dat kan dat ding makkelijker filteren
Ja was een goede aankoop. Nu kan ik tenminste nog normaal binnen zitten. Muziekje aanquote:
Ik moet alleen opletten dat ik niet meezing met de muziek. Dan schakelt ie automatisch de noise cancelling uit zodat je het kan horen als iemand tegen je praatquote:Op maandag 7 juli 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het vliegtuig vorig jaar was het wel
In de trein vorige week ook, maar die is niet zo storend luid.
dan hoor je hem voortaan niet meer. Moet je gebarentaal lerenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik liep buiten op zo'n 60 meter van zo'n paal, ik hoor het nu nog
Wel handig als ik dan weet hoe "De Russen komen" eruit ziet idd.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoor je hem voortaan niet meer. Moet je gebarentaal leren
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wel handig als ik dan weet hoe "De Russen komen" eruit ziet idd.
Ben ik ook nog eens nuttigquote:Op maandag 7 juli 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgen
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
10.000 jaar later maar nu is de ontsteking echt weg volgens mij uit mijn vinger. Behalve het eindresultaat ziet het er verder goed uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgen
NLalert doen we alleen naar personen die kunnen horen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?
Mag het toch hopen als de pleuris uitbreekt.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?
Geen zorgen, ik offer mij direct op.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag het toch hopen als de pleuris uitbreekt.
Chocoladeroombroodjesquote:
Lekker!quote:Op maandag 7 juli 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel hier wel echt wel heel rustig woon. Van al mijn directe buren zijn twee schuin bovenburen verhuisd en mijn bovenbuurvrouw is bijna altijd bij haar vriendin thuis en mijn buurman rechts zit al maanden in Afrika.
Ja moet ook maar eens zien wat er komt te wonen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn "die heb ik nooit gehoord" buurman gaat verhuizen. Ik hoop niet dat er herriemakers voor terug komen
quote:
quote:
quote:
Is dat een variant op 'functie elder'?quote:
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.
Ama Fatt.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.
Flinke zolder heb je.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Even een pallet met 50 m2 B-keus tapijttegels besteld voor op zolder
Fokker he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Liam en Noel verblijven in aparte hotels tijdens reünietour Oasis: “Ze willen zich niet te veel aan elkaar blootstellen”
DIt komt totaal niet als een verrassing....quote:Op maandag 7 juli 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
Toch leuk dat Oasis op tour is voor de fans. Oh wacht ik bedoel geld.
[..]
omdat eten..quote:Op maandag 7 juli 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom maak ik van customer altijd custumber alsof een cucumber is
Nee dat weet ik maar het is toch wel wat treurig hoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIt komt totaal niet als een verrassing....
Dat zeker..quote:Op maandag 7 juli 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar het is toch wel wat treurig hoor.
Dat is wat veel mensen zich afvragen ja.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeker..
Ik vraag me af of ze de tour ook echt helemaal gaan afmaken.. Ik denk zelf dat deze vroegtijdig wordt beeindigd of dat 1 van de 2 broers er mee kapt en er een vervanger moet worden gezocht...
Logisch ook.quote:
Hebben ze ook wel beetje zelf veroorzaakt natuurlijk en dat ze nu alsnog elkaar eigenlijk liever niet zien zegt wel genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Logisch ook.
Deze band zal meer worden herinnerd door de ruzies tussen Noel en Liam dan om de nummers als bijv. Wonderwall. Hoewel dat echt wel een klassieker zal blijven ook over 30 jaar nog...
hele logische gedachtequote:Op maandag 7 juli 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik aan Oasis denk, denk ik aan iemand die begon als collega, vriend en toen iemand werd die het alleen maar over seks kon hebben en denken, toen ontslagen werd.
Oasis is zijn lievelingsband, vandaar.quote:
ik vermoedde al zoiets... of 1 van hun nummers als favo fluitconcertsongquote:Op maandag 7 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oasis is zijn lievelingsband, vandaar.
Is dat niet een beetje warm waar jij bent?quote:
Niet als je de airco koud zetquote:Op maandag 7 juli 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje warm waar jij bent?
Eerst nog even 3x uitgebreid in bad?quote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 7 juli 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst nog even 3x uitgebreid in bad?
Gewoon dat hele grafding onder de trein sodemieteren en een nieuwe kopenquote:Op maandag 7 juli 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
Heb net even alle dingen die ik echt wil houden overgezet op de sd van mijn telefoon... en ga hem zo resetten.
Krijg sinds de laatste update geen meldingen meer van whatsapp terwijl alles goed staat. app al gereset, instellingen bij geluid al gereset...
bij bellen heb ik wel geluid maar geen trilfunctie.
kan ook al langer zijn maar valt me pas sinds de laatste update op.
dus dan maar eens even de hele telefoon leeg gooien. kan sowieso geen kwaad
Over getwijfeld, al eerder, maar besloten dat hij best nog even mee kanquote:Op maandag 7 juli 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon dat hele grafding onder de trein sodemieteren en een nieuwe kopen
Geen eigen huis?quote:
Ja ja net als pa_fles en zijn computer uit 1863 waar constant gezeik mee is.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Over getwijfeld, al eerder, maar besloten dat hij best nog even mee kan
En altijd iemand in de buurt....quote:Op maandag 7 juli 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen eigen huis?
Een plek onder de zon?
Plek onder de zon welquote:Op maandag 7 juli 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen eigen huis?
Een plek onder de zon?
dan beter idd bij elke scheet dat er is een nieuwe kopen. uitstekend voor het milieu en je portemonnee.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja net als pa_fles en zijn computer uit 1863 waar constant gezeik mee is.
Pa koop toch eens een nieuwe joh. "Huu huu waarom zou ik een nieuwe moeten kopen als alles het nog doet??!"
Die van je houden kon?quote:
simpelweg gelukkig is echt te veel gevraagd op de maandagquote:
Maar toch wou je dat net iets vaker?quote:Op maandag 7 juli 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
simpelweg gelukkig is echt te veel gevraagd op de maandag
Een eigen huisquote:
oh jaquote:Op maandag 7 juli 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een eigen huis
Een plek onder de zon
René Froger
Ja meestal tegen vier uur.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ze gestopt zijn met herrie maken voor vandaag
Ja geloof dat er eerder in de brief stond dat ze tussen 8 en 16 aan het slijpen waren, en dat je dan dus beter de boel dicht kon houden ivm stofquote:
Eigenlijk van het Goede Doel met Froger als gast vocalistquote:Op maandag 7 juli 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een eigen huis
Een plek onder de zon
René Froger
Waarom wil jij steeds naar de supermarkt op het moment dat het gaat regenen?quote:Op maandag 7 juli 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Waarom begint het steeds met regenen als ik naar de supermarkt wil gaan.
Maar ze snapten niet dat je niet zomaar je huis mag laten overschilderen door de buurmanquote:Op maandag 7 juli 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
Henk en Henk snapten wel dat een vers geZ kopje T je gelukkig kan maken
ja hoog tijd voor een vers kopje Tquote:Op maandag 7 juli 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
Henk en Henk snapten wel dat een vers geZ kopje T je gelukkig kan maken
En videorecorders zijn niet echt een ding meerquote:Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ze snapten niet dat je niet zomaar je huis mag laten overschilderen door de buurman
ik record nog steeds videos hoor, alleen staan ze nu in de cloud en niet op een zwarte rechthoek met een lint er inquote:Op maandag 7 juli 2025 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En videorecorders zijn niet echt een ding meer
Hoe kunnen we ooit nog gelukkig worden
Ze hadden nog genoeg stof?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn classic skirt in Wild Bloom green kan door gaan
Ja dat is een goede vraag waar ik het antwoord niet van weet.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil jij steeds naar de supermarkt op het moment dat het gaat regenen?
Ambar woont vandaag op de bank, mopperend wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil stofzuigen maar Hedwig heeft besloten om vandaag weer eens een huiskat te zijn. Wel gezellig maar toch haha.
Cadeautje van jezelf.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vast vergeten trouwens dat ik die rok besteld heb en dan komt het als een verrassing over een aantal weken
quote:Op maandag 7 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel een leuke binnenkomer voor als ik morgen weer voor het eerst kom na mijn vakantie.
"Ja hoi, ik ga weg"
Hier nog 1 die op de bank leeft vandaag:quote:Op maandag 7 juli 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar woont vandaag op de bank, mopperend wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel leeft? Haha.Your beauty never ever scared me.
Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel een leuke binnenkomer voor als ik morgen weer voor het eerst kom na mijn vakantie.
"Ja hoi, ik ga weg"
Ohja deze herfst ga ik echt een regenbroek kopen. -roept dit al jaren-quote:Op maandag 7 juli 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog op het wensenlijstje:
- nieuwe cowboylaarzen
- lange waterdichte winterjas voor Ambar wandelingen
- regenlaarzen
Fijn dat je me zo ziet.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.
Als die een hele maand heeft gewerkt dit jaar is dat veel.
Ook zo'n fijne Gen-Z'er
Ik kan daar zo slecht tegenquote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.
Ook zo'n fijne Gen-Z'er
quote:Op maandag 7 juli 2025 17:46 schreef Haags het volgende:
Goed nieuws boys ik maak weer kans bij @:vino_tinto
Ze is weer vrijgezel.
HaagsGODquote:Op maandag 7 juli 2025 17:46 schreef Haags het volgende:
Goed nieuws boys ik maak weer kans bij @:vino_tinto
Ze is weer vrijgezel.
WOWquote:Op maandag 7 juli 2025 17:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Je had sowieso altijd kans gemaakt @:haags
En omdat je 'm nu al betaald hebt, heb je dan een gratis rok.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vast vergeten trouwens dat ik die rok besteld heb en dan komt het als een verrassing over een aantal weken
Hopelijk wordt dat leukerquote:Op maandag 7 juli 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen leuke touretappe zo... Zeker niet de laatste kilometers (en de tussensprint)..
Nu dus maar [ afbeelding ]
Ik ben even wat anders gaan doen... Misschien de 21.00 wedstrijd weer kijken...quote:
Tss.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders gaan doen... Misschien de 21.00 wedstrijd weer kijken...
Ik vind het wel knap hoe ze die etappes kunnen fietsen.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen leuke touretappe zo... Zeker niet de laatste kilometers (en de tussensprint)..
Nu dus maar [ afbeelding ]
Nou ze gingen dus ook met bosjes tegen de grond. Lag ook wel aan het parcours.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe ze die etappes kunnen fietsen.
Dat wel, maar die valpartijen zijn gewoon een flinke smet...quote:Op maandag 7 juli 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe ze die etappes kunnen fietsen.
Ik zag dat die achterlijke tyfusdebiel van een Milan morgen in de groene trui rijdtquote:Op maandag 7 juli 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar die valpartijen zijn gewoon een flinke smet...
goalsquote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook zo'n fijne Gen-Z'er
"Even"quote:Op maandag 7 juli 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Hightea gehad. Hoef even echt niet meer te eten.
AC of Interquote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag dat die achterlijke tyfusdebiel van een Milan morgen in de groene trui rijdt
Was grappig als hij Ado geheten hadquote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AC of Inter
Ik vraag dit voor @:Haags
Bijna winningquote:Op maandag 7 juli 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ook bijna een een fatbiker aangereden dus echt winning vandaag.
Jammerquote:Op maandag 7 juli 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. De werkdag zit er weer op. Veel gedaan, genoeg bereikt. Toch niet tevreden.
Aan wie/wat?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's aan Bib Fortuna verkopen
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
na ja zeg... ben jij nou star wars fan?
IRRELEVANT.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IRRELEVANT.
Jabba the Hutt wil je NU zien
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk toch dat ik die Jabba the Hutt originele actiefiguur uit 1982 a 200 euro ga bestellen
Dit was goedkoper, zal net de helft er van nodig hebben ofzoquote:
Dat is wel grappig.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zitten zelfs de kikkertjes bij die hij opvreet
?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
België is flink over de knie gelegd net door Spanje.
Toch wel netjes in de verpakking nog?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk toch dat ik die Jabba the Hutt originele actiefiguur uit 1982 a 200 euro ga bestellen
WK vrouwenquote:
Ik ben altijd gestrest.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, hoor net van iemand dat sinds hij de Camino de Santiago gelopen heeft, hij heel rustig en niet meer gestresst door het leven gaat. Misschien ook maar eens doen
Zijn jullie vaak gestresst? Of altijd relaxt?
Tenzij chocolade.quote:
Alleen niet in mint condition lijkt me, voor die prijs.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch wel netjes in de verpakking nog?
Die snap ik nietquote:Op maandag 7 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer noemde me vroeger Salacious Crumb.
Zie je er zo uit?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
oohh-hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Lulquote:
quote:
Ach, soms is het wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat toernooi dat door de media wanhopig groter gemaakt probeert te worden dan het is of wat het überhaupt verdient dus.
quote:
Het is voetbalquote:Op maandag 7 juli 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, soms is het wel leuk om te kijken.
Omdat je het niet gewend bent.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Waarom vreet dat klussen trouwens zoveel meer energie dan tig kilometer wandelen
Ja ok, en dat ik helemaal ingepakt op een warme zolder zit werkt natuurlijk ook niet meequote:
Nou nouquote:Op maandag 7 juli 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is voetbal
En dan ook nog op een lager niveau en zonder het enige wat het mannen WK interessant maakt.
Vrouwenvoetbal verdient dit gewoon niet, er zijn veel leukere sporten om naar te kijken die vaak verbannen worden naar een kutstreampje ergens verstopt.
Ik ervaar hetzelfde door elke dag 4x per dag met de hond eropuit te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, hoor net van iemand dat sinds hij de Camino de Santiago gelopen heeft, hij heel rustig en niet meer gestresst door het leven gaat. Misschien ook maar eens doen
Zijn jullie vaak gestresst? Of altijd relaxt?
Twijfel nog tussen Space Marine 2 en enkele indie-games.quote:
Krijg je een lekker strak smoeltje van.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VROUWENS van Foqueville. Advies. Wat moet ik met "sculpting creme"?Leuk als je wat bij Douglas bestelt maar je krijgt meteen van alles gratis erbij om uit te proberen. Dan is het wel handig als je weet wat je ermee moet
https://www.lancaster-bea(...)lift/sculpting-creamquote:
Cute doggyquote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Excuses voor de spam, maar ik vind hem zo cute als hij zo lekker zitten de kijken
[ afbeelding ]
Ik heb een tubetje gekregen waar je misschien een kwart dag mee kunt doen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:47 schreef maily het volgende:
Pigmentvlekken en rimpels zijn zichtbaar verminderd na 4 weken (1)
quote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Excuses voor de spam, maar ik vind hem zo cute als hij zo lekker zitten de kijken
[ afbeelding ]
Mijn hond is leuker dan al die kinderen bij elkaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat dit weleens ter sprake kwam, en ik het van de week tegenkwam in een serie
I know.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hond is leuker dan al die kinderen bij elkaar.
Al moet ik binnenkort ook op kraamvisite
Dit is niet eens een correcte zin.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:47 schreef maily het volgende:
Ondersteund door onze baanbrekende technologie, combineert het een hoogwaardige mix van ingekapselde [Retinol & Retinal] en een verstevigend [Di-Peptide Complex], een unieke combinatie die is ontworpen om niet alleen de collageenproductie, maar ook de elastische vezelfunctie van de huid te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |