Ik gebruik ook altijd even een watje na het druppelen, anders druppelt het er meteen weer uit. Maar dan een kwartiertje ofzo, ik ga er niet mee slapen.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit iets meer in dan gedacht, donderdag terug om beide oren even uit te laten spuiten.
En ik zeg het niet snel maar muis had (deels) gelijk: watje is idd niet handig maar tijdens het slapen mag het wel.
Precies dat idd. De assistente zei ook dat het er al goed vettig uit zag. Dus ik vermoed dat donderdag alles eruit gaat.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd even een watje na het druppelen, anders druppelt het er meteen weer uit. Maar dan een kwartiertje ofzo, ik ga er niet mee slapen.
En dit, heerlijk.quote:
Ze hebben covid?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu dus ivermectine nodig voor de cavia's
Welkom bij de schapenkuddequote:Op maandag 7 juli 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister een beetje ingegaan op van die wappies op InstagramDe eerste was een trol dus die ligt eruit, komt er zo'n andere muts en die noemt me een 'dom schaapje', zonder inhoudelijk ergens op in te gaan. Niveautje weer.
Gelukkig was de suggestie niet bleekmiddel.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben covid?
Slechte grap, ik stuur mezelf wel weg
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu dus ivermectine nodig voor de cavia's
Wellicht zagen ze al wat bleekjesquote:Op maandag 7 juli 2025 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig was de suggestie niet bleekmiddel.
Eens met deze klacht.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan mensen die half werk afleveren zodat jezelf weer bezig bent om een Excel goed te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |