SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hele dagen van de kaart?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm.Dat zou een rare zin zijn.
Van wie kreeg je dat antwoord?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest 0900-8844 bellen en als ze dan vinden dat er iemand langs moet komen sturen ze iemand.
Damindenie…quote:
Diegene die alle meldingen afhandelt, maar ik ben er nog niet klaar meequote:Op maandag 7 juli 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Damindenie…
Van wie met welke functie.
Ja dan is het niet op de juiste afdeling gekomen, dan krijg je dit soort antwoorden. Helaasquote:Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Diegene die alle meldingen afhandelt, maar ik ben er nog niet klaar mee
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Diegene die alle meldingen afhandelt, maar ik ben er nog niet klaar mee
Ja. Een vredelievende dat wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je een oplossing aan het uitzoeken?
Misschien mag Ambar mee als-ie medeplichtig is?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Een vredelievende dat wel.
Ik kan het zalencentrum of de feestgangers ook op een andere manier oplossen, maar dan moet ik gescheiden worden van Ambar. Ambar zal wel niet mee mogen de cel in.
je gaat alleen de cel in als ze kunnen bewijzen dat jij het gedaan hebtquote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Een vredelievende dat wel.
Ik kan het zalencentrum of de feestgangers ook op een andere manier oplossen, maar dan moet ik gescheiden worden van Ambar. Ambar zal wel niet mee mogen de cel in.
Gaat goed komen. Ik weet de gemeente te vindenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
Maak gewoon even een nieuwe melding en vraag om telefonisch contact.
Verder kan je vragen of je melding naar de team veiligheid, horeca of vergunningen kan worden doorgezet.
Ik weet niet hoe het bij jouw gemeente geregeld is qua afdelingen
Waarom zei je dan eerst dat de gemeente niet ‘wil’?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat goed komen. Ik weet de gemeente te vinden
Omdat ze daadwerkelijk denk ik niet willen, maar dat ik nog niet klaar met ze ben en ze dus weet te vinden.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zei je dan eerst dat de gemeente niet ‘wil’?
quote:
Nou dat denk ik niet… Jouw melding is gewoon behandeld door iemand van de receptie of een verdeler. Wat in principe prima is. Maar die had eigenlijk naar een afdeling gemoeten.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze daadwerkelijk denk ik niet willen, maar dat ik nog niet klaar met ze ben en ze dus weet te vinden.
En hoe lang moet je wachten nu?quote:
Nieuwe baan krijgt hij toch? Dan moet je weer heel lang wachtenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En hoe lang moet je wachten nu?
Zit je helm klem?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, in de wachtkamer.
#Stigbijdedokter
Lol, alsof 'ie je hoortquote:
STIG, ZIT JE HELM KLEM?quote:
Producent blijkbaar:quote:
dus soldaat van oranje stopt nu echt echt?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Producent blijkbaar:
Rob Houwer, filmproducent van onder meer Turks Fruit (1973) en Soldaat van Oranje (1977) is vrijdag op 87-jarige leeftijd overleden.
Heeft je bankrekening de dierenarts ook overleefd?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Caaf heeft dierenarts weer overleefd. Urine was schoon, maar hij had wel flinke last van luisjes.
Ze zijn heel lief daar, ze zei dat ze voor de zekerheid een röntgenfoto kon maken van de nieren, maar ze zag geen aanleiding daarvoor dus ze zei dat dat niet hoefde. En toen had ik pipetjes nodig voor de luizen en die kon ik daar meenemen 'maar bij de dierenwinkel is dat echt stukken goedkoper'quote:Op maandag 7 juli 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft je bankrekening de dierenarts ook overleefd?
Maar eerst nog 30 extra shows, maar dan echt echt echtquote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus soldaat van oranje stopt nu echt echt?
De dierenarts heeft gewoon alles opgekocht in de omgeving.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn heel lief daar, ze zei dat ze voor de zekerheid een röntgenfoto kon maken van de nieren, maar ze zag geen aanleiding daarvoor dus ze zei dat dat niet hoefde. En toen had ik pipetjes nodig voor de luizen en die kon ik daar meenemen 'maar bij de dierenwinkel is dat echt stukken goedkoper'Alleen is dat spul zo te zien slecht leverbaar dus kan ik zo alsnog bij de dierenarts halen
Als ik de voorraden van winkels in heel Nederland bekijk is het volgens mij landelijk. Was ik al voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De dierenarts heeft gewoon alles opgekocht in de omgeving.Was de caaf zelf wel rustig bij de dierenarts?
Als ik een caaf was geweest, had ik dat ook gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik de voorraden van winkels in heel Nederland bekijk is het volgens mij landelijk. Was ik al voor gewaarschuwd.
Caaf gedroeg zich keurig. Heeft de hele reismand onder zitten schijten op de terugweg.
Was dat niet de bedoeling?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Hopelijk kan ik morgen naar de branderij want er is vrijdag brand geweest.
Ik moest ook wel nodig.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik een caaf was geweest, had ik dat ook gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |