Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgen
NLalert doen we alleen naar personen die kunnen horen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?
Mag het toch hopen als de pleuris uitbreekt.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?
Geen zorgen, ik offer mij direct op.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag het toch hopen als de pleuris uitbreekt.
Chocoladeroombroodjesquote:
Lekker!quote:Op maandag 7 juli 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel hier wel echt wel heel rustig woon. Van al mijn directe buren zijn twee schuin bovenburen verhuisd en mijn bovenbuurvrouw is bijna altijd bij haar vriendin thuis en mijn buurman rechts zit al maanden in Afrika.
Ja moet ook maar eens zien wat er komt te wonen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn "die heb ik nooit gehoord" buurman gaat verhuizen. Ik hoop niet dat er herriemakers voor terug komen
quote:
quote:
quote:
Is dat een variant op 'functie elder'?quote:
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.
Ama Fatt.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.
Flinke zolder heb je.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Even een pallet met 50 m2 B-keus tapijttegels besteld voor op zolder
Fokker he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Liam en Noel verblijven in aparte hotels tijdens reünietour Oasis: “Ze willen zich niet te veel aan elkaar blootstellen”
DIt komt totaal niet als een verrassing....quote:Op maandag 7 juli 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
Toch leuk dat Oasis op tour is voor de fans. Oh wacht ik bedoel geld.
[..]
omdat eten..quote:Op maandag 7 juli 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom maak ik van customer altijd custumber alsof een cucumber is
Nee dat weet ik maar het is toch wel wat treurig hoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIt komt totaal niet als een verrassing....
Dat zeker..quote:Op maandag 7 juli 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar het is toch wel wat treurig hoor.
Dat is wat veel mensen zich afvragen ja.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeker..
Ik vraag me af of ze de tour ook echt helemaal gaan afmaken.. Ik denk zelf dat deze vroegtijdig wordt beeindigd of dat 1 van de 2 broers er mee kapt en er een vervanger moet worden gezocht...
Logisch ook.quote:
Hebben ze ook wel beetje zelf veroorzaakt natuurlijk en dat ze nu alsnog elkaar eigenlijk liever niet zien zegt wel genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Logisch ook.
Deze band zal meer worden herinnerd door de ruzies tussen Noel en Liam dan om de nummers als bijv. Wonderwall. Hoewel dat echt wel een klassieker zal blijven ook over 30 jaar nog...
hele logische gedachtequote:Op maandag 7 juli 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik aan Oasis denk, denk ik aan iemand die begon als collega, vriend en toen iemand werd die het alleen maar over seks kon hebben en denken, toen ontslagen werd.
Oasis is zijn lievelingsband, vandaar.quote:
ik vermoedde al zoiets... of 1 van hun nummers als favo fluitconcertsongquote:Op maandag 7 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oasis is zijn lievelingsband, vandaar.
Is dat niet een beetje warm waar jij bent?quote:
Niet als je de airco koud zetquote:Op maandag 7 juli 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje warm waar jij bent?
Eerst nog even 3x uitgebreid in bad?quote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 7 juli 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst nog even 3x uitgebreid in bad?
Gewoon dat hele grafding onder de trein sodemieteren en een nieuwe kopenquote:Op maandag 7 juli 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
Heb net even alle dingen die ik echt wil houden overgezet op de sd van mijn telefoon... en ga hem zo resetten.
Krijg sinds de laatste update geen meldingen meer van whatsapp terwijl alles goed staat. app al gereset, instellingen bij geluid al gereset...
bij bellen heb ik wel geluid maar geen trilfunctie.
kan ook al langer zijn maar valt me pas sinds de laatste update op.
dus dan maar eens even de hele telefoon leeg gooien. kan sowieso geen kwaad
Over getwijfeld, al eerder, maar besloten dat hij best nog even mee kanquote:Op maandag 7 juli 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon dat hele grafding onder de trein sodemieteren en een nieuwe kopen
Geen eigen huis?quote:
Ja ja net als pa_fles en zijn computer uit 1863 waar constant gezeik mee is.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Over getwijfeld, al eerder, maar besloten dat hij best nog even mee kan
En altijd iemand in de buurt....quote:Op maandag 7 juli 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen eigen huis?
Een plek onder de zon?
Plek onder de zon welquote:Op maandag 7 juli 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen eigen huis?
Een plek onder de zon?
dan beter idd bij elke scheet dat er is een nieuwe kopen. uitstekend voor het milieu en je portemonnee.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja net als pa_fles en zijn computer uit 1863 waar constant gezeik mee is.
Pa koop toch eens een nieuwe joh. "Huu huu waarom zou ik een nieuwe moeten kopen als alles het nog doet??!"
Die van je houden kon?quote:
simpelweg gelukkig is echt te veel gevraagd op de maandagquote:
Maar toch wou je dat net iets vaker?quote:Op maandag 7 juli 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
simpelweg gelukkig is echt te veel gevraagd op de maandag
Een eigen huisquote:
oh jaquote:Op maandag 7 juli 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een eigen huis
Een plek onder de zon
René Froger
Ja meestal tegen vier uur.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ze gestopt zijn met herrie maken voor vandaag
Ja geloof dat er eerder in de brief stond dat ze tussen 8 en 16 aan het slijpen waren, en dat je dan dus beter de boel dicht kon houden ivm stofquote:
Eigenlijk van het Goede Doel met Froger als gast vocalistquote:Op maandag 7 juli 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een eigen huis
Een plek onder de zon
René Froger
Waarom wil jij steeds naar de supermarkt op het moment dat het gaat regenen?quote:Op maandag 7 juli 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Waarom begint het steeds met regenen als ik naar de supermarkt wil gaan.
Maar ze snapten niet dat je niet zomaar je huis mag laten overschilderen door de buurmanquote:Op maandag 7 juli 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
Henk en Henk snapten wel dat een vers geZ kopje T je gelukkig kan maken
ja hoog tijd voor een vers kopje Tquote:Op maandag 7 juli 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
Henk en Henk snapten wel dat een vers geZ kopje T je gelukkig kan maken
En videorecorders zijn niet echt een ding meerquote:Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ze snapten niet dat je niet zomaar je huis mag laten overschilderen door de buurman
ik record nog steeds videos hoor, alleen staan ze nu in de cloud en niet op een zwarte rechthoek met een lint er inquote:Op maandag 7 juli 2025 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En videorecorders zijn niet echt een ding meer
Hoe kunnen we ooit nog gelukkig worden
Ze hadden nog genoeg stof?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn classic skirt in Wild Bloom green kan door gaan
Ja dat is een goede vraag waar ik het antwoord niet van weet.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil jij steeds naar de supermarkt op het moment dat het gaat regenen?
Ambar woont vandaag op de bank, mopperend wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil stofzuigen maar Hedwig heeft besloten om vandaag weer eens een huiskat te zijn. Wel gezellig maar toch haha.
Cadeautje van jezelf.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vast vergeten trouwens dat ik die rok besteld heb en dan komt het als een verrassing over een aantal weken
quote:Op maandag 7 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel een leuke binnenkomer voor als ik morgen weer voor het eerst kom na mijn vakantie.
"Ja hoi, ik ga weg"
Hier nog 1 die op de bank leeft vandaag:quote:Op maandag 7 juli 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar woont vandaag op de bank, mopperend wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel leeft? Haha.Your beauty never ever scared me.
Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel een leuke binnenkomer voor als ik morgen weer voor het eerst kom na mijn vakantie.
"Ja hoi, ik ga weg"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |