hele logische gedachtequote:Op maandag 7 juli 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik aan Oasis denk, denk ik aan iemand die begon als collega, vriend en toen iemand werd die het alleen maar over seks kon hebben en denken, toen ontslagen werd.
Oasis is zijn lievelingsband, vandaar.quote:
ik vermoedde al zoiets... of 1 van hun nummers als favo fluitconcertsongquote:Op maandag 7 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oasis is zijn lievelingsband, vandaar.
Is dat niet een beetje warm waar jij bent?quote:
Niet als je de airco koud zetquote:Op maandag 7 juli 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje warm waar jij bent?
Eerst nog even 3x uitgebreid in bad?quote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 7 juli 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst nog even 3x uitgebreid in bad?
Gewoon dat hele grafding onder de trein sodemieteren en een nieuwe kopenquote:Op maandag 7 juli 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
Heb net even alle dingen die ik echt wil houden overgezet op de sd van mijn telefoon... en ga hem zo resetten.
Krijg sinds de laatste update geen meldingen meer van whatsapp terwijl alles goed staat. app al gereset, instellingen bij geluid al gereset...
bij bellen heb ik wel geluid maar geen trilfunctie.
kan ook al langer zijn maar valt me pas sinds de laatste update op.
dus dan maar eens even de hele telefoon leeg gooien. kan sowieso geen kwaad
Over getwijfeld, al eerder, maar besloten dat hij best nog even mee kanquote:Op maandag 7 juli 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon dat hele grafding onder de trein sodemieteren en een nieuwe kopen
Geen eigen huis?quote:
Ja ja net als pa_fles en zijn computer uit 1863 waar constant gezeik mee is.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Over getwijfeld, al eerder, maar besloten dat hij best nog even mee kan
En altijd iemand in de buurt....quote:Op maandag 7 juli 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen eigen huis?
Een plek onder de zon?
Plek onder de zon welquote:Op maandag 7 juli 2025 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen eigen huis?
Een plek onder de zon?
dan beter idd bij elke scheet dat er is een nieuwe kopen. uitstekend voor het milieu en je portemonnee.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja net als pa_fles en zijn computer uit 1863 waar constant gezeik mee is.
Pa koop toch eens een nieuwe joh. "Huu huu waarom zou ik een nieuwe moeten kopen als alles het nog doet??!"
Die van je houden kon?quote:
simpelweg gelukkig is echt te veel gevraagd op de maandagquote:
Maar toch wou je dat net iets vaker?quote:Op maandag 7 juli 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
simpelweg gelukkig is echt te veel gevraagd op de maandag
Een eigen huisquote:
oh jaquote:Op maandag 7 juli 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een eigen huis
Een plek onder de zon
René Froger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |