Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgen
NLalert doen we alleen naar personen die kunnen horen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?
Mag het toch hopen als de pleuris uitbreekt.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij op veel mobieltjes wel mogelijk om te flitsen bij notificaties (en NL-alerts) toch?
Geen zorgen, ik offer mij direct op.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag het toch hopen als de pleuris uitbreekt.
Chocoladeroombroodjesquote:
Lekker!quote:Op maandag 7 juli 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel hier wel echt wel heel rustig woon. Van al mijn directe buren zijn twee schuin bovenburen verhuisd en mijn bovenbuurvrouw is bijna altijd bij haar vriendin thuis en mijn buurman rechts zit al maanden in Afrika.
Ja moet ook maar eens zien wat er komt te wonen.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn "die heb ik nooit gehoord" buurman gaat verhuizen. Ik hoop niet dat er herriemakers voor terug komen
quote:
quote:
quote:
Is dat een variant op 'functie elder'?quote:
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zit je filmpjes te maken van hoe ik hier op de bank zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |