"Even"quote:Op maandag 7 juli 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Hightea gehad. Hoef even echt niet meer te eten.
AC of Interquote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag dat die achterlijke tyfusdebiel van een Milan morgen in de groene trui rijdt
Was grappig als hij Ado geheten hadquote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AC of Inter
Ik vraag dit voor @:Haags
Bijna winningquote:Op maandag 7 juli 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ook bijna een een fatbiker aangereden dus echt winning vandaag.
Jammerquote:Op maandag 7 juli 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. De werkdag zit er weer op. Veel gedaan, genoeg bereikt. Toch niet tevreden.
Aan wie/wat?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's aan Bib Fortuna verkopen
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
na ja zeg... ben jij nou star wars fan?
IRRELEVANT.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IRRELEVANT.
Jabba the Hutt wil je NU zien
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk toch dat ik die Jabba the Hutt originele actiefiguur uit 1982 a 200 euro ga bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |