Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel een leuke binnenkomer voor als ik morgen weer voor het eerst kom na mijn vakantie.
"Ja hoi, ik ga weg"
Ohja deze herfst ga ik echt een regenbroek kopen. -roept dit al jaren-quote:Op maandag 7 juli 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog op het wensenlijstje:
- nieuwe cowboylaarzen
- lange waterdichte winterjas voor Ambar wandelingen
- regenlaarzen
Fijn dat je me zo ziet.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.
Als die een hele maand heeft gewerkt dit jaar is dat veel.
Ook zo'n fijne Gen-Z'er
Ik kan daar zo slecht tegenquote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben een collega op werk die is steeds ziek, dan werkt ze een weekje dan gaat ze op vakantie, werkt ze een weekje en dan is ze weer ziek.
Ook zo'n fijne Gen-Z'er
quote:Op maandag 7 juli 2025 17:46 schreef Haags het volgende:
Goed nieuws boys ik maak weer kans bij @:vino_tinto
Ze is weer vrijgezel.
HaagsGODquote:Op maandag 7 juli 2025 17:46 schreef Haags het volgende:
Goed nieuws boys ik maak weer kans bij @:vino_tinto
Ze is weer vrijgezel.
WOWquote:Op maandag 7 juli 2025 17:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Je had sowieso altijd kans gemaakt @:haags
En omdat je 'm nu al betaald hebt, heb je dan een gratis rok.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vast vergeten trouwens dat ik die rok besteld heb en dan komt het als een verrassing over een aantal weken
Hopelijk wordt dat leukerquote:Op maandag 7 juli 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen leuke touretappe zo... Zeker niet de laatste kilometers (en de tussensprint)..
Nu dus maar [ afbeelding ]
Ik ben even wat anders gaan doen... Misschien de 21.00 wedstrijd weer kijken...quote:
Tss.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders gaan doen... Misschien de 21.00 wedstrijd weer kijken...
Ik vind het wel knap hoe ze die etappes kunnen fietsen.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen leuke touretappe zo... Zeker niet de laatste kilometers (en de tussensprint)..
Nu dus maar [ afbeelding ]
Nou ze gingen dus ook met bosjes tegen de grond. Lag ook wel aan het parcours.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe ze die etappes kunnen fietsen.
Dat wel, maar die valpartijen zijn gewoon een flinke smet...quote:Op maandag 7 juli 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe ze die etappes kunnen fietsen.
Ik zag dat die achterlijke tyfusdebiel van een Milan morgen in de groene trui rijdtquote:Op maandag 7 juli 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar die valpartijen zijn gewoon een flinke smet...
goalsquote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook zo'n fijne Gen-Z'er
"Even"quote:Op maandag 7 juli 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Hightea gehad. Hoef even echt niet meer te eten.
AC of Interquote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag dat die achterlijke tyfusdebiel van een Milan morgen in de groene trui rijdt
Was grappig als hij Ado geheten hadquote:Op maandag 7 juli 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AC of Inter
Ik vraag dit voor @:Haags
Bijna winningquote:Op maandag 7 juli 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ook bijna een een fatbiker aangereden dus echt winning vandaag.
Jammerquote:Op maandag 7 juli 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. De werkdag zit er weer op. Veel gedaan, genoeg bereikt. Toch niet tevreden.
Aan wie/wat?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's aan Bib Fortuna verkopen
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
na ja zeg... ben jij nou star wars fan?
IRRELEVANT.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zeg altijd tegen mensen dat ik echt een slechte fan ben. Er is genoeg wat ik allemaal niet heb onthouden uit Star Wars en Harry Potter. Op de één of andere manier sla ik dat allemaal minder op mijn hoofd tijdens het kijken ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IRRELEVANT.
Jabba the Hutt wil je NU zien
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk toch dat ik die Jabba the Hutt originele actiefiguur uit 1982 a 200 euro ga bestellen
Dit was goedkoper, zal net de helft er van nodig hebben ofzoquote:
Dat is wel grappig.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zitten zelfs de kikkertjes bij die hij opvreet
?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
België is flink over de knie gelegd net door Spanje.
Toch wel netjes in de verpakking nog?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk toch dat ik die Jabba the Hutt originele actiefiguur uit 1982 a 200 euro ga bestellen
WK vrouwenquote:
Ik ben altijd gestrest.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, hoor net van iemand dat sinds hij de Camino de Santiago gelopen heeft, hij heel rustig en niet meer gestresst door het leven gaat. Misschien ook maar eens doen
Zijn jullie vaak gestresst? Of altijd relaxt?
Tenzij chocolade.quote:
Alleen niet in mint condition lijkt me, voor die prijs.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch wel netjes in de verpakking nog?
Die snap ik nietquote:Op maandag 7 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer noemde me vroeger Salacious Crumb.
Zie je er zo uit?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
oohh-hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 juli 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Lulquote:
quote:
Ach, soms is het wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat toernooi dat door de media wanhopig groter gemaakt probeert te worden dan het is of wat het überhaupt verdient dus.
quote:
Het is voetbalquote:Op maandag 7 juli 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, soms is het wel leuk om te kijken.
Omdat je het niet gewend bent.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Waarom vreet dat klussen trouwens zoveel meer energie dan tig kilometer wandelen
Ja ok, en dat ik helemaal ingepakt op een warme zolder zit werkt natuurlijk ook niet meequote:
Nou nouquote:Op maandag 7 juli 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is voetbal
En dan ook nog op een lager niveau en zonder het enige wat het mannen WK interessant maakt.
Vrouwenvoetbal verdient dit gewoon niet, er zijn veel leukere sporten om naar te kijken die vaak verbannen worden naar een kutstreampje ergens verstopt.
Ik ervaar hetzelfde door elke dag 4x per dag met de hond eropuit te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, hoor net van iemand dat sinds hij de Camino de Santiago gelopen heeft, hij heel rustig en niet meer gestresst door het leven gaat. Misschien ook maar eens doen
Zijn jullie vaak gestresst? Of altijd relaxt?
Twijfel nog tussen Space Marine 2 en enkele indie-games.quote:
Krijg je een lekker strak smoeltje van.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VROUWENS van Foqueville. Advies. Wat moet ik met "sculpting creme"?Leuk als je wat bij Douglas bestelt maar je krijgt meteen van alles gratis erbij om uit te proberen. Dan is het wel handig als je weet wat je ermee moet
https://www.lancaster-bea(...)lift/sculpting-creamquote:
Cute doggyquote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Excuses voor de spam, maar ik vind hem zo cute als hij zo lekker zitten de kijken
[ afbeelding ]
Ik heb een tubetje gekregen waar je misschien een kwart dag mee kunt doen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:47 schreef maily het volgende:
Pigmentvlekken en rimpels zijn zichtbaar verminderd na 4 weken (1)
quote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Excuses voor de spam, maar ik vind hem zo cute als hij zo lekker zitten de kijken
[ afbeelding ]
Mijn hond is leuker dan al die kinderen bij elkaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat dit weleens ter sprake kwam, en ik het van de week tegenkwam in een serie
I know.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hond is leuker dan al die kinderen bij elkaar.
Al moet ik binnenkort ook op kraamvisite
Dit is niet eens een correcte zin.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:47 schreef maily het volgende:
Ondersteund door onze baanbrekende technologie, combineert het een hoogwaardige mix van ingekapselde [Retinol & Retinal] en een verstevigend [Di-Peptide Complex], een unieke combinatie die is ontworpen om niet alleen de collageenproductie, maar ook de elastische vezelfunctie van de huid te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |