Toch wel fijn dat ik dan aan het einde van m'n vakantie word opgeblazen, als het dan toch gebeurt.quote:
Ja, dat weer wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ik dan aan het einde van m'n vakantie word opgeblazen, als het dan toch gebeurt.
Ik ook niet, maar ik heb Noise cancelling koptelefoon opquote:
Ik niet. En het raam staat ook gewoon open.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb Noise cancelling koptelefoon op
Die van mij kon helaas niet op tegen de enorm harde muziek om me heen op de campingquote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Ding werkt wel goed, ze zijn nu bij de buurvrouw aan het voegenslijpen en ik hoor het niet met alles dicht en koptelefoon op
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb Noise cancelling koptelefoon op
hier staat de achterdeur open en ik had de radio niet bijzonder hard aan staan maar ook niets gehoordquote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet. En het raam staat ook gewoon open.
Fijn essiquote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Ding werkt wel goed, ze zijn nu bij de buurvrouw aan het voegenslijpen en ik hoor het niet met alles dicht en koptelefoon op
Ja het werkt ook beter met continue geluiden. Dat slijpen maakt steeds lang achter elkaar hetzelfde geluid dus dat kan dat ding makkelijker filterenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij kon helaas niet op tegen de enorm harde muziek om me heen op de camping
Maar goed, hij deed het wel goed genoeg om in ieder geval het meeste ruis te filteren.
In het vliegtuig vorig jaar was het welquote:Op maandag 7 juli 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het werkt ook beter met continue geluiden. Dat slijpen maakt steeds lang achter elkaar hetzelfde geluid dus dat kan dat ding makkelijker filteren
Ja was een goede aankoop. Nu kan ik tenminste nog normaal binnen zitten. Muziekje aanquote:
Ik moet alleen opletten dat ik niet meezing met de muziek. Dan schakelt ie automatisch de noise cancelling uit zodat je het kan horen als iemand tegen je praatquote:Op maandag 7 juli 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het vliegtuig vorig jaar was het wel
In de trein vorige week ook, maar die is niet zo storend luid.
dan hoor je hem voortaan niet meer. Moet je gebarentaal lerenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik liep buiten op zo'n 60 meter van zo'n paal, ik hoor het nu nog
Wel handig als ik dan weet hoe "De Russen komen" eruit ziet idd.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoor je hem voortaan niet meer. Moet je gebarentaal leren
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wel handig als ik dan weet hoe "De Russen komen" eruit ziet idd.
Ben ik ook nog eens nuttigquote:Op maandag 7 juli 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee, bij situaties waarbij het luchtalarm terecht af gaat heeft NL het beleid om doven niet te waarschuwen. we moeten een offering brengen voor we noodhulp kunnen krijgen
quote:Op maandag 7 juli 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
10.000 jaar later maar nu is de ontsteking echt weg volgens mij uit mijn vinger. Behalve het eindresultaat ziet het er verder goed uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |