Ik ben om 8 uur gaan lopen, dan is het nog lekker koel buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:56 schreef Deisyy het volgende:
Je was al vroeg aan de wandel puzzie, slim.
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur gaan lopen, dan is het nog lekker koel buiten
Dat ging niet van zelf hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Goed dat je dat lopen zo consequent doet!
quote:
Weer zo'n Fokplaatje?quote:
Ik denk zelf AIquote:
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledonquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:24 schreef pullup het volgende:
Even rustig wat roeien kijken
Bekijk deze YouTube-video
Volgend jaar weer terug met nieuwe ploegen
Ja zelfde soort event haha, net als Ascot met dat paardenrennen van zequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledon
Zou het allemaal dezelfde Britse hogere kak zijn ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zelfde soort event haha, net als Ascot met dat paardenrennen van ze
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het allemaal dezelfde Britse hogere kak zijn ?
Die gaan straks gewoon door naar Wimbledon?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledon
Ja dat is altijd wel tof, mooie bootjes zijn dat en je zit er met je snufferd bovenop.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef chufi het volgende:
Zat jij vorig jaar niet is zo'n mooi volgbootje ?
Zou me niks verbazen neequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan straks gewoon door naar Wimbledon?
Hier ook 27. Plat dak.quote:
Het is hier nog goed te doen: 25.5quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef tonja het volgende:
Ik word zo strontziek van die verbouwing.
Gisteren mijn internet eruit gerost door die kneuzen.
Maar petje af voor KPN, het is weer gerepareerd.
Ben wel een beetje geschrokken van wat het met me doet, het idee geen internet meer te hebben. Was toch wel een soort van paniek. Ik had ook geen idee wat er precies gebeurd was en of het snel te repareren was. Maar ik ben er weer.
Maar echt he. En ik verkeer al in een constante staat van stress door die nu al 3 maanden durende kutverbouwing. Dan worden andere zaken al snel teveel.quote:
Vervelend dat je er zoveel last van hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef tonja het volgende:
Ik word zo strontziek van die verbouwing.
Gisteren mijn internet eruit gerost door die kneuzen.
Maar petje af voor KPN, het is weer gerepareerd.
Ben wel een beetje geschrokken van wat het met me doet, het idee geen internet meer te hebben. Was toch wel een soort van paniek. Ik had ook geen idee wat er precies gebeurd was en of het snel te repareren was. Maar ik ben er weer.
Ja en ook echt belangrijke dingen. Zoals bankzaken en belasting en zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zoveel last van hebtHopelijk schieten ze een beetje op.
Wel fijn dat je internet nu is gefixtIk snap je paniek wel. Tegenwoordig gaat zoveel via het internet dat je wel erg bent afgesloten als je het ineens niet hebt.
Truste dan maarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:28 schreef tong80 het volgende:
Vandaag bij mij thuis om 15:00. Iemand van budgetbeheer. Ipv dat-ie belt of appt, stuurt-ie om 13:00 uur een mailtje, dat het volgende week wordt. Mail lees ik 's ochtends als de dag begint. Daarom pas net gelezen omdat hij er niet op tijd was. Vooral met dit weer "alles" een beetje anders gepland, qua rusten, boodschappen etc.......Nu maar even gaan liggen.
Niet slèèècht....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
Een speaker, maar een ventilator is best een goed ideequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet slèèècht....
En is dat een speaker of een ventilator
Als je hem hard genoeg zet... waait het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een speaker, maar een ventilator is best een goed idee
Lekker! Proostquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je hem hard genoeg zet... waait het ook
Hier deze houd je wel koel :
Voel je al een hartslag?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 uurtjes vrij genomen... mijn moestuinplantjes reanimeren... en een Cerveza erbij
Oeh heerlijk ditquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.quote:
Lekker lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.
Da’s uiteraard buitentemperatuurquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen airco in je nieuwe wheels?
Ik heb altijd graag alles open, ook de voordeur. Moet je nu natuurlijk niet doen. Voelt niet prettig met alles dicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Paar minuutjes de achterdeur open... Boom.. bijna 1 graden erbij![]()
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het tot nog toe wel lekker , voelt als vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.quote:
Lekker toch juist?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.quote:
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebben
Ik bedoelde een andere vorm van slim maar goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha ha
Wow!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
Wat denk je dan dat ik de hele dag doe ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Temperatuur op de grond in de schaduw, in mijn achtertuin:Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik woon in rolluiklandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Op zich heul hendig die dingenquote:
Same.. En ik heb sinds kort gratis en voor niets 2 gigantische spiegelende ramen op een zwart plat dak onder mijn ramen over de gehele breedte van mijn appartement. Ik krijg 'm nu dubbel binnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Dat is op zich wel; beter, hoe lastig de situatie ook is voor jou nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Same.. En ik heb sinds kort gratis en voor niets 2 gigantische spiegelende ramen op een zwart plat dak onder mijn ramen over de gehele breedte van mijn appartement. Ik krijg 'm nu dubbel binnen.
Ik ben zo fucking kwaad op die gast.. Maar goed, er is inmiddels in ieder geval contact.
Ja, ik zie er de voordelen wel van inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich heul hendig die dingen![]()
Sinds mijn moeder Cuijk woont zie ik ze van dichtbij, vroeger zagen we ze alleen als we ze steeds meer richting het zuiden reden als we op vakantie gingen
Zeker, ik heb meneer wel op een nette, zakelijke toon laten weten hoe ik de situatie zie.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel; beter, hoe lastig de situatie ook is voor jou nu
Ik zit al 3 maanden in die ellende. Ik vind van mezelf dat ik best een lang lontje heb, maar dit put me uit. Ik heb er letterlijk de vlekken van in mijn nek. Eczeem. Ik ben moe.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je niet te druk maken hoor, daar krijg je het warm van
Ik kan helaas niets anders doen dan je sterkte wensenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zit al 3 maanden in die ellende. Ik vind van mezelf dat ik best een lang lontje heb, maar dit put me uit. Ik heb er letterlijk de vlekken van in mijn nek. Eczeem. Ik ben moe.
Ik zie de voordelen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de voordelen wel van in
2 weken geleden een extra dakraam laten plaatsen en eentje laten vervangen, beiden hebben rolluiken (op zonne-energie), en het is nog nooit zo 'koel' geweest tijdens 30+ dagen
Klopt, maar wordt zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan helaas niets anders doen dan je sterkte wensen
Wel goed van jequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeker, ik heb meneer wel op een nette, zakelijke toon laten weten hoe ik de situatie zie.
Dat is ook moeilijk, maar wel het voordeel van online tekst communicatie. Als in dat ik briesend van woede de meest vreselijke scheld cannonades eruit gooi, maar dan nog op backspace kan drukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel goed van je![]()
Heel veel mensen vinden dat ingewikkeld , en dat is het uiteraard ook ,maar toch beter dat je iets uitspreekt dan oppot
Ik ben beelddenkerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk, maar wel het voordeel van online tekst communicatie. Als in dat ik briesend van woede de meest vreselijke scheld cannonades eruit gooi, maar dan nog op backspace kan drukken
Teken hetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben beelddenkerJe moest eens weten hoe ik jou zie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Teken het
Ik moet wel toegeven dat ik een extra veiligheidsschild inbouw door het eerst in kladblok te tikken![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
Brabant heeft jullie net weten te kloppen qua temperatuur inderdaad Marc
Nou, ik had deze wedstrijd graag verloren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
En Utrecht ook al als ik dat wijzertje van Domni zie
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik had deze wedstrijd graag verloren.
Lekker chillenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef chufi het volgende:
52 hier op mn afgesloten balkon, wel in de zon
Mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
Brabant heeft jullie net weten te kloppen qua temperatuur inderdaad Marc
Ze mogen onderhand wel een nieuwe naam verzinnen voor die Mont Blanc.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat alle sneeuw en ijs in de alpen
https://www.hln.be/buiten(...)e-in-alpen~aa61b943/
Ik heb hier ooit wel eens de plastic doosjes van mn RISK-spel getoond. Het spel had op de hoedenplank van onze auto gelegen in Spanje .... was wat heet geworden ...quote:
Gesmolten? Soort van?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit wel eens de plastic doosjes van mn RISK-spel getoond. Het spel had op de hoedenplank van onze auto gelegen in Spanje .... was wat heet geworden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wat wil je zien? Of wil je gewoon de bios-ervaring?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Binnenkort toch maar weer eens naar de bios
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Of wil je gewoon de bios-ervaring?
Ik weet hoe het eruit kan zienquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoiets, vervormd .. (kan de foto niet meer zo snel vinden)
Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers, plen uw reis in de ep![]()
[ afbeelding ]
Zitten er echt geen draadjes in?? Kan ik me nauwelijks voorstellen....quote:
Zoals die peuter die ze vandaag in spanje uit een auto hebben gehaald?quote:
Draadjes is ouderwetsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zitten er echt geen draadjes in?? Kan ik me nauwelijks voorstellen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, wat zijn (of meer waren) Nederlanders toch ongelofelijke klootzakken
Niet allemaal gelukkigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, wat zijn (of meer waren) Nederlanders toch ongelofelijke klootzakken
Veels te veel welquote:
Ja, er is een hoop gebeurd wat niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veels te veel wel
(zit een boek te lezen over WO2, nu het deel van na de bevrijding)
Echt bizar sommige dingen. Hoe met degene is omgegaan die terugkwamen uit de kampen in Duitsland bv, hoe durfden zequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, er is een hoop gebeurd wat niet door de beugel kan.
Welk boek lees je?
Geniet ervan danquote:
je hebt er verder geen invloed opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet ervan dan
Hier viel het net nog tegen eigenlijk
Gezien mijn bijbaan zou je zeggen van wel,quote:
Van het weekend ook al een kindje van twee, vreselijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals die peuter die ze vandaag in spanje uit een auto hebben gehaald?
Te laat wel![]()
![]()
Uh?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ook al een kindje van twee, vreselijk
Verkeerde smiley denk ikquote:
Ik heb Kluun gelezen, help ik heb een puber. Erg leuk om te lezen en inderdaad zeer herkenbaar. Mijn ouders waren neushoorns en struisvogelsquote:
Gaaf, ja je hoeft zelf geen kinderen te hebben om het te lezen. Het verklaard een boel over gedrag van pubers en hoe ouders er mee om gaan. Ik weet niet precies meer de omschrijvingen van ouders maar wel dat mijn moeder en vader lijnrecht tegenover elkaar stonden. Moeder "Dat mag niet, en met die mag je niet omgaan " Vader "Laat lekker gaan"quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb Kluun gelezen, help ik heb een puber. Erg leuk om te lezen en inderdaad zeer herkenbaar. Mijn ouders waren neushoorns en struisvogels![]()
Ik ga het ook aanraden aan die agent van het gamen met de politie project. En aan de pubers ook die daar rondhangen. Het is sowieso leuk om te lezen voor iedereen die puber is, het ooit geweest is of er mee om moet gaan
Ik had hier nog alles open, maar voel nu de warmte van buiten dus gooi het maar weer even dicht. En dan maar afwachten op de afkoeling en regen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 27,0C in mijn woonkamer. Daar moet ik het de rest van de dag mee doen, want buiten is het al bijna net zo warm 🥵
Kom op zeg, je kan hetquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest en nu eigenlijk al te heet om nog te gaan lopen.
Morgen maar weer
Niet lopend naar de tandarts?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest en nu eigenlijk al te heet om nog te gaan lopen.
Morgen maar weer
Ik pak de fietsquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op je tandvlees loopt.
Dat zit wel kiesquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op je tandvlees loopt.
Ik woon aan de rand van Zwolle, met de fiets kom je al brak aan.quote:
Je bent in vormquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Fris buiten, het is hier nog maar 24 graden.
Hoop hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu naar Buienradar te kijken. Podver, die onweersbuien in het Oosten rond een uur of 18.00![]()
Hier in Utrecht gaat het zo te zien ook even losbarsten, maar niet al te lang.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Je bent er vroeg bij!quote:
Laat datquote:
En het is alweer klaar, maar het heeft wel even lekker gedonderdquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij!
Ik heb gezien dat het hier om ongeveer 19.15 op zijn ergst is
Het was hier al aardig afgekoeld, maar zo'n bui was wel even lekker, al is de zon alweer terug en is het nu wel weer benauwd en er komt rook van de stratenquote:
Lekker zo'n bui, maar benauwd niet. Hopelijk trekt die benauwdheid ook weg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was hier al aardig afgekoeld, maar zo'n bui was wel even lekker, al is de zon alweer terug en is het nu wel weer benauwd en er komt rook van de straten
En dat er maar een flinke bui jullie kant op mag komenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker zo'n bui, maar benauwd niet. Hopelijk trekt die benauwdheid ook weg.
Buienradar verandert steeds. Dan weer niet, dan weer wel. Maar komt goed volgens mij. Het begint al wat meer te waaien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat er maar een flinke bui jullie kant op mag komen
Vreugdevuur! 🔥quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was hier al aardig afgekoeld, maar zo'n bui was wel even lekker, al is de zon alweer terug en is het nu wel weer benauwd en er komt rook van de straten
Mijn buienradar is al een paar dagen kapot, die geeft op dagen als gisteren en eergisteren doodleuk aan dat het 22 graden isquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Buienradar verandert steeds. Dan weer niet, dan weer wel. Maar komt goed volgens mij. Het begint al wat meer te waaien.
Misschien je schildpad ook kapotquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oudste schildpad loopt meestal naar binnen als er onweer op komst is.
Ze zit nog rustig in de hoek van de tuin, dus het zal nog wel even duren.
Hier is het nu 22 graden, bij mijn dochter 34quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens de nieuwe vooruitzichten op Buienradar wordt het onweer minder dan verwacht
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn buienradar is al een paar dagen kapot, die geeft op dagen als gisteren en eergisteren doodleuk aan dat het 22 graden is
Nu alquote:
Heb je dus niets aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu al
Maar hij zegt nu dat het 18 graden is.
Nee, je kan zelfs je favoriete weerapp niet meer vertrouwenquote:
Hoe kunnen schildpadden afkoelen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ze hebben het niet snel te warm. Gisteren zaten ze gewoon in de volle zon met die hitte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kunnen schildpadden afkoelen?
Moet wel warm zijn onder dat pantser?
En geen dakraampjes ....
Moest nu serieus rap alle ramen dichtklappen want het stroomde aardig naar binnenquote:
Slimme beestjes, mijn kat gaat gewoon in de snikhitte liggenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben het niet snel te warm. Gisteren zaten ze gewoon in de volle zon met die hitte.
Maar áls het te warm wordt, zoeken ze schaduw of water, of ze graven zich in.
Men deed een poging maar ik ben er nogquote:
Ik kan het van mijn moeder eigenlijk niet zo goed herinneren. Ze was gedurende onze puberteit ziek en overleed. Mijn vader wilde voornamelijk geen last van ons hebben. Bek houden en vreten, zogezegd. Als ik in zijn ogen te laat thuis was, lees: als meneer naar bed wilde, ging de deur gewoon op het nachtslot en liet ie zijn 17-jarige dochter doodleuk de nacht op straat doorbrengenquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf, ja je hoeft zelf geen kinderen te hebben om het te lezen. Het verklaard een boel over gedrag van pubers en hoe ouders er mee om gaan. Ik weet niet precies meer de omschrijvingen van ouders maar wel dat mijn moeder en vader lijnrecht tegenover elkaar stonden. Moeder "Dat mag niet, en met die mag je niet omgaan " Vader "Laat lekker gaan"
Vandaag winnen we welquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Men deed een poging maar ik ben er nog
En die verdraagt dat waarschijnlijk veel slechter.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slimme beestjes, mijn kat gaat gewoon in de snikhitte liggen
Soms moet je dan gewoon even ingrijpen hoor. Mafkatten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat naar voor jou, zeg…quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan het van mijn moeder eigenlijk niet zo goed herinneren. Ze was gedurende onze puberteit ziek en overleed. Mijn vader wilde voornamelijk geen last van ons hebben. Bek houden en vreten, zogezegd. Als ik in zijn ogen te laat thuis was, lees: als meneer naar bed wilde, ging de deur gewoon op het nachtslot en liet ie zijn 17-jarige dochter doodleuk de nacht op straat doorbrengen
Dat is ook geen leuke grapquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn buienradar is al een paar dagen kapot, die geeft op dagen als gisteren en eergisteren doodleuk aan dat het 22 graden is
Djiezesquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het nu 22 graden, bij mijn dochter 34
Ja maar dat zijn katten. Die zijn af en toe oliedomquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een onbekend menspersoon, dat is natuurlijk eng.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:30 schreef D. het volgende:
Ik reed vanmiddag over een defensieterrein toen ik moet remmen omdat moederpoes en 2 kittens op de weg zaten.
Even gestopt en wat water proberen te geven, maar de enige die ik te pakken kreeg had kennelijk geen dorst
Heftigquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan het van mijn moeder eigenlijk niet zo goed herinneren. Ze was gedurende onze puberteit ziek en overleed. Mijn vader wilde voornamelijk geen last van ons hebben. Bek houden en vreten, zogezegd. Als ik in zijn ogen te laat thuis was, lees: als meneer naar bed wilde, ging de deur gewoon op het nachtslot en liet ie zijn 17-jarige dochter doodleuk de nacht op straat doorbrengen
Dan haal ik hem lekker naar binnen, ook al vindt hij het heerlijk om op het balkon te slapen. Op dagen als vandaag, als het maar 27 graden is, leg ik af en toen een vochtige lap over hem heen. Vindt hij prima.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon even ingrijpen hoor. Mafkatten.
Dat klinkt als gekwalificeerd kattenpersoneel!quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik hem lekker naar binnen, ook al vindt hij het heerlijk om op het balkon te slapen. Op dagen als vandaag, als het maar 27 graden is, leg ik af en toen een vochtige lap over hem heen. Vindt hij prima.
Ik was idd vergeten me voor te stellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Een onbekend menspersoon, dat is natuurlijk eng.
Ja, daar trappen ze mooi niet inquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had wel mijn vriendelijke zorgzame blik opgezet, dacht dat dat wel voldoende zou zijn
Aannemelijk, tenzij iemand bij defensie ze soort van geadopteerd heeftquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het zwervertjes? Die zijn altijd schuwer.
Mijn gat staat ook op de fotoquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wie woont er in dat gat?
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
Jij krijgt echt heel vaak niet wat je wilquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
De mijne ookquote:
Nou overdrijf ik ook weleens een beetjequote:Op woensdag 2 juli 2025 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij krijgt echt heel vaak niet wat je wil
Dat gat van jou staat helemaal niet op de kaart.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je naar de achtertuin als je regen wiltquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het waait wel flink... maar als ik de kaart afspeel... dan gaat het er om spannen, ik woon net boven die dode maasarm... zeg maar regen in de achtertuin en niet in de voortuin.
[ afbeelding ]
Gelukkig niet, dat bleek het gat van @D.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gat van jou staat helemaal niet op de kaart.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat bleek het gat van @:D.
Klimaatontkenning!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens de nieuwe update komt hier helemaal geen onweer meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
En nog fake news ookquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze gebruik tegenwoordig.. cool met alle animaties en opties
https://www.windy.com/nl/-Regen-onweer-rain?rain,51.817,5.721,5Ik vroeg me al af waar je die kaartjes vandaan had. Ziet er wel grappig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het gaat heel goed, mijn kleindochter groeit goed en lijkt ook niet al te veel last te hebben van het hete weer van de afgelopen dagen. Ze is zo'n tevreden meisjequote:Op woensdag 2 juli 2025 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Djiezes![]()
Hoe gaat het trouwens met dochter? En kleindochter?
Jullie gaan er niet aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Buienradar vliegt alle kanten op![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
Regendruppel regendruppels ja ja jaaaa![]()
![]()
Dat wordt lekker benauwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
21 minutenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We blijken een genetisch mysterie
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
Regendruppel regendruppels ja ja jaaaa![]()
![]()
Hier helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spoiler:Wisten we dat niet allang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Lekker puh!quote:
mazzelpikquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ken je dat moment, dat je een deur open doet.
En het buiten gewoon koeler is dan binnen?
En het giet
Oan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
En het giet
Over hun kuilen maar niet te spreken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeker, gelijk al duidelijk als de de grens over rijd.. of domme Belgen.. of in het gelid staande Duitsers
![]()
Heb de ramen open gezet. Kan het buiten weer beetje opwarmen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
En het giet
Als dat kan beter,quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb de ramen open gezet. Kan het buiten weer beetje opwarmen.
Nou ja,quote:
Neem schildpadden, dat zijn goede weersvoorspellers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NU wel al wolken en de zwaluwen vliegen laag... Ik heb hoop
Warme chocomelquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,
drank is ook een oplossing he
Huh hoe dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem schildpadden, dat zijn goede weersvoorspellers.
De schildpadden van @Domnivoor voelen al lang van tevoren onweer aankomen. Een keertje voelden ze het aankomen toen het onweer nog boven Noord-Frankrijk hingquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
Dat is geen voorspellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef chufi het volgende:
Hier is het 30 graden koeler op mn balkon dan gisteren om deze tijd ...
LOL.. Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De schildpadden van @:Domnivoor voelen al lang van tevoren onweer aankomen. Een keertje voelden ze het aankomen toen het onweer nog boven Noord-Frankrijk hing
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:
Vanmiddag ff naar de winkel gelopen en het hele kantoor op perenijsjes getrakteerd!quote:
Ik heb de laatste tijd de mars, twix, bounty en snickers ijsjes ontdektquote:
Goedequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag ff naar de winkel gelopen en het hele kantoor op perenijsjes getrakteerd!
Staat er op die doos: 50 calorieën met grote letters.. We hebben van die caloriemiepersbij ons werken.. dus ik heb de dame van de winkel die tekst af laten plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |