Gesmolten? Soort van?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit wel eens de plastic doosjes van mn RISK-spel getoond. Het spel had op de hoedenplank van onze auto gelegen in Spanje .... was wat heet geworden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wat wil je zien? Of wil je gewoon de bios-ervaring?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Binnenkort toch maar weer eens naar de bios
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Of wil je gewoon de bios-ervaring?
Ik weet hoe het eruit kan zienquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoiets, vervormd .. (kan de foto niet meer zo snel vinden)
Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers, plen uw reis in de ep![]()
[ afbeelding ]
Zitten er echt geen draadjes in?? Kan ik me nauwelijks voorstellen....quote:
Zoals die peuter die ze vandaag in spanje uit een auto hebben gehaald?quote:
Draadjes is ouderwetsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zitten er echt geen draadjes in?? Kan ik me nauwelijks voorstellen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, wat zijn (of meer waren) Nederlanders toch ongelofelijke klootzakken
Niet allemaal gelukkigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, wat zijn (of meer waren) Nederlanders toch ongelofelijke klootzakken
Veels te veel welquote:
Ja, er is een hoop gebeurd wat niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veels te veel wel
(zit een boek te lezen over WO2, nu het deel van na de bevrijding)
Echt bizar sommige dingen. Hoe met degene is omgegaan die terugkwamen uit de kampen in Duitsland bv, hoe durfden zequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, er is een hoop gebeurd wat niet door de beugel kan.
Welk boek lees je?
Geniet ervan danquote:
je hebt er verder geen invloed opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet ervan dan
Hier viel het net nog tegen eigenlijk
Gezien mijn bijbaan zou je zeggen van wel,quote:
Van het weekend ook al een kindje van twee, vreselijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals die peuter die ze vandaag in spanje uit een auto hebben gehaald?
Te laat wel![]()
![]()
Uh?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ook al een kindje van twee, vreselijk
Verkeerde smiley denk ikquote:
Ik heb Kluun gelezen, help ik heb een puber. Erg leuk om te lezen en inderdaad zeer herkenbaar. Mijn ouders waren neushoorns en struisvogelsquote:
Gaaf, ja je hoeft zelf geen kinderen te hebben om het te lezen. Het verklaard een boel over gedrag van pubers en hoe ouders er mee om gaan. Ik weet niet precies meer de omschrijvingen van ouders maar wel dat mijn moeder en vader lijnrecht tegenover elkaar stonden. Moeder "Dat mag niet, en met die mag je niet omgaan " Vader "Laat lekker gaan"quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb Kluun gelezen, help ik heb een puber. Erg leuk om te lezen en inderdaad zeer herkenbaar. Mijn ouders waren neushoorns en struisvogels![]()
Ik ga het ook aanraden aan die agent van het gamen met de politie project. En aan de pubers ook die daar rondhangen. Het is sowieso leuk om te lezen voor iedereen die puber is, het ooit geweest is of er mee om moet gaan
Ik had hier nog alles open, maar voel nu de warmte van buiten dus gooi het maar weer even dicht. En dan maar afwachten op de afkoeling en regen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 27,0C in mijn woonkamer. Daar moet ik het de rest van de dag mee doen, want buiten is het al bijna net zo warm 🥵
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |