Ik ben om 8 uur gaan lopen, dan is het nog lekker koel buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:56 schreef Deisyy het volgende:
Je was al vroeg aan de wandel puzzie, slim.
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur gaan lopen, dan is het nog lekker koel buiten
Dat ging niet van zelf hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Goed dat je dat lopen zo consequent doet!
quote:
Weer zo'n Fokplaatje?quote:
Ik denk zelf AIquote:
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledonquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:24 schreef pullup het volgende:
Even rustig wat roeien kijken
Bekijk deze YouTube-video
Volgend jaar weer terug met nieuwe ploegen
Ja zelfde soort event haha, net als Ascot met dat paardenrennen van zequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledon
Zou het allemaal dezelfde Britse hogere kak zijn ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zelfde soort event haha, net als Ascot met dat paardenrennen van ze
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het allemaal dezelfde Britse hogere kak zijn ?
Die gaan straks gewoon door naar Wimbledon?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledon
Ja dat is altijd wel tof, mooie bootjes zijn dat en je zit er met je snufferd bovenop.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef chufi het volgende:
Zat jij vorig jaar niet is zo'n mooi volgbootje ?
Zou me niks verbazen neequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan straks gewoon door naar Wimbledon?
Hier ook 27. Plat dak.quote:
Het is hier nog goed te doen: 25.5quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef tonja het volgende:
Ik word zo strontziek van die verbouwing.
Gisteren mijn internet eruit gerost door die kneuzen.
Maar petje af voor KPN, het is weer gerepareerd.
Ben wel een beetje geschrokken van wat het met me doet, het idee geen internet meer te hebben. Was toch wel een soort van paniek. Ik had ook geen idee wat er precies gebeurd was en of het snel te repareren was. Maar ik ben er weer.
Maar echt he. En ik verkeer al in een constante staat van stress door die nu al 3 maanden durende kutverbouwing. Dan worden andere zaken al snel teveel.quote:
Vervelend dat je er zoveel last van hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef tonja het volgende:
Ik word zo strontziek van die verbouwing.
Gisteren mijn internet eruit gerost door die kneuzen.
Maar petje af voor KPN, het is weer gerepareerd.
Ben wel een beetje geschrokken van wat het met me doet, het idee geen internet meer te hebben. Was toch wel een soort van paniek. Ik had ook geen idee wat er precies gebeurd was en of het snel te repareren was. Maar ik ben er weer.
Ja en ook echt belangrijke dingen. Zoals bankzaken en belasting en zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zoveel last van hebtHopelijk schieten ze een beetje op.
Wel fijn dat je internet nu is gefixtIk snap je paniek wel. Tegenwoordig gaat zoveel via het internet dat je wel erg bent afgesloten als je het ineens niet hebt.
Truste dan maarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:28 schreef tong80 het volgende:
Vandaag bij mij thuis om 15:00. Iemand van budgetbeheer. Ipv dat-ie belt of appt, stuurt-ie om 13:00 uur een mailtje, dat het volgende week wordt. Mail lees ik 's ochtends als de dag begint. Daarom pas net gelezen omdat hij er niet op tijd was. Vooral met dit weer "alles" een beetje anders gepland, qua rusten, boodschappen etc.......Nu maar even gaan liggen.
Niet slèèècht....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
Een speaker, maar een ventilator is best een goed ideequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet slèèècht....
En is dat een speaker of een ventilator
Als je hem hard genoeg zet... waait het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een speaker, maar een ventilator is best een goed idee
Lekker! Proostquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je hem hard genoeg zet... waait het ook
Hier deze houd je wel koel :
Bekijk deze YouTube-video
Voel je al een hartslag?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 uurtjes vrij genomen... mijn moestuinplantjes reanimeren... en een Cerveza erbij
Oeh heerlijk ditquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.quote:
Lekker lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.
Da’s uiteraard buitentemperatuurquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen airco in je nieuwe wheels?
Ik heb altijd graag alles open, ook de voordeur. Moet je nu natuurlijk niet doen. Voelt niet prettig met alles dicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Paar minuutjes de achterdeur open... Boom.. bijna 1 graden erbij![]()
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het tot nog toe wel lekker , voelt als vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.quote:
Lekker toch juist?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.quote:
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebben
Ik bedoelde een andere vorm van slim maar goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha ha
Wow!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
Wat denk je dan dat ik de hele dag doe ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Temperatuur op de grond in de schaduw, in mijn achtertuin:Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik woon in rolluiklandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Op zich heul hendig die dingenquote:
Same.. En ik heb sinds kort gratis en voor niets 2 gigantische spiegelende ramen op een zwart plat dak onder mijn ramen over de gehele breedte van mijn appartement. Ik krijg 'm nu dubbel binnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Dat is op zich wel; beter, hoe lastig de situatie ook is voor jou nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Same.. En ik heb sinds kort gratis en voor niets 2 gigantische spiegelende ramen op een zwart plat dak onder mijn ramen over de gehele breedte van mijn appartement. Ik krijg 'm nu dubbel binnen.
Ik ben zo fucking kwaad op die gast.. Maar goed, er is inmiddels in ieder geval contact.
Ja, ik zie er de voordelen wel van inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich heul hendig die dingen![]()
Sinds mijn moeder Cuijk woont zie ik ze van dichtbij, vroeger zagen we ze alleen als we ze steeds meer richting het zuiden reden als we op vakantie gingen
Zeker, ik heb meneer wel op een nette, zakelijke toon laten weten hoe ik de situatie zie.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel; beter, hoe lastig de situatie ook is voor jou nu
Ik zit al 3 maanden in die ellende. Ik vind van mezelf dat ik best een lang lontje heb, maar dit put me uit. Ik heb er letterlijk de vlekken van in mijn nek. Eczeem. Ik ben moe.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je niet te druk maken hoor, daar krijg je het warm van
Ik kan helaas niets anders doen dan je sterkte wensenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zit al 3 maanden in die ellende. Ik vind van mezelf dat ik best een lang lontje heb, maar dit put me uit. Ik heb er letterlijk de vlekken van in mijn nek. Eczeem. Ik ben moe.
Ik zie de voordelen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de voordelen wel van in
2 weken geleden een extra dakraam laten plaatsen en eentje laten vervangen, beiden hebben rolluiken (op zonne-energie), en het is nog nooit zo 'koel' geweest tijdens 30+ dagen
Klopt, maar wordt zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan helaas niets anders doen dan je sterkte wensen
Wel goed van jequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeker, ik heb meneer wel op een nette, zakelijke toon laten weten hoe ik de situatie zie.
Dat is ook moeilijk, maar wel het voordeel van online tekst communicatie. Als in dat ik briesend van woede de meest vreselijke scheld cannonades eruit gooi, maar dan nog op backspace kan drukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel goed van je![]()
Heel veel mensen vinden dat ingewikkeld , en dat is het uiteraard ook ,maar toch beter dat je iets uitspreekt dan oppot
Ik ben beelddenkerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk, maar wel het voordeel van online tekst communicatie. Als in dat ik briesend van woede de meest vreselijke scheld cannonades eruit gooi, maar dan nog op backspace kan drukken
Teken hetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben beelddenkerJe moest eens weten hoe ik jou zie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Teken het
Ik moet wel toegeven dat ik een extra veiligheidsschild inbouw door het eerst in kladblok te tikken![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
Brabant heeft jullie net weten te kloppen qua temperatuur inderdaad Marc
Nou, ik had deze wedstrijd graag verloren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
En Utrecht ook al als ik dat wijzertje van Domni zie
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik had deze wedstrijd graag verloren.
Lekker chillenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef chufi het volgende:
52 hier op mn afgesloten balkon, wel in de zon
Mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
Brabant heeft jullie net weten te kloppen qua temperatuur inderdaad Marc
Ze mogen onderhand wel een nieuwe naam verzinnen voor die Mont Blanc.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat alle sneeuw en ijs in de alpen
https://www.hln.be/buiten(...)e-in-alpen~aa61b943/
Ik heb hier ooit wel eens de plastic doosjes van mn RISK-spel getoond. Het spel had op de hoedenplank van onze auto gelegen in Spanje .... was wat heet geworden ...quote:
Gesmolten? Soort van?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit wel eens de plastic doosjes van mn RISK-spel getoond. Het spel had op de hoedenplank van onze auto gelegen in Spanje .... was wat heet geworden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wat wil je zien? Of wil je gewoon de bios-ervaring?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Binnenkort toch maar weer eens naar de bios
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Of wil je gewoon de bios-ervaring?
Ik weet hoe het eruit kan zienquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoiets, vervormd .. (kan de foto niet meer zo snel vinden)
Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers, plen uw reis in de ep![]()
[ afbeelding ]
Zitten er echt geen draadjes in?? Kan ik me nauwelijks voorstellen....quote:
Zoals die peuter die ze vandaag in spanje uit een auto hebben gehaald?quote:
Draadjes is ouderwetsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zitten er echt geen draadjes in?? Kan ik me nauwelijks voorstellen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, wat zijn (of meer waren) Nederlanders toch ongelofelijke klootzakken
Niet allemaal gelukkigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, wat zijn (of meer waren) Nederlanders toch ongelofelijke klootzakken
Veels te veel welquote:
Ja, er is een hoop gebeurd wat niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veels te veel wel
(zit een boek te lezen over WO2, nu het deel van na de bevrijding)
Echt bizar sommige dingen. Hoe met degene is omgegaan die terugkwamen uit de kampen in Duitsland bv, hoe durfden zequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, er is een hoop gebeurd wat niet door de beugel kan.
Welk boek lees je?
Geniet ervan danquote:
je hebt er verder geen invloed opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet ervan dan
Hier viel het net nog tegen eigenlijk
Gezien mijn bijbaan zou je zeggen van wel,quote:
Van het weekend ook al een kindje van twee, vreselijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals die peuter die ze vandaag in spanje uit een auto hebben gehaald?
Te laat wel![]()
![]()
Uh?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ook al een kindje van twee, vreselijk
Verkeerde smiley denk ikquote:
Ik heb Kluun gelezen, help ik heb een puber. Erg leuk om te lezen en inderdaad zeer herkenbaar. Mijn ouders waren neushoorns en struisvogelsquote:
Gaaf, ja je hoeft zelf geen kinderen te hebben om het te lezen. Het verklaard een boel over gedrag van pubers en hoe ouders er mee om gaan. Ik weet niet precies meer de omschrijvingen van ouders maar wel dat mijn moeder en vader lijnrecht tegenover elkaar stonden. Moeder "Dat mag niet, en met die mag je niet omgaan " Vader "Laat lekker gaan"quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb Kluun gelezen, help ik heb een puber. Erg leuk om te lezen en inderdaad zeer herkenbaar. Mijn ouders waren neushoorns en struisvogels![]()
Ik ga het ook aanraden aan die agent van het gamen met de politie project. En aan de pubers ook die daar rondhangen. Het is sowieso leuk om te lezen voor iedereen die puber is, het ooit geweest is of er mee om moet gaan
Ik had hier nog alles open, maar voel nu de warmte van buiten dus gooi het maar weer even dicht. En dan maar afwachten op de afkoeling en regen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 27,0C in mijn woonkamer. Daar moet ik het de rest van de dag mee doen, want buiten is het al bijna net zo warm 🥵
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |