Geen airco in je nieuwe wheels?quote:
Oeh heerlijk ditquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.quote:
Lekker lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.
Da’s uiteraard buitentemperatuurquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen airco in je nieuwe wheels?
Ik heb altijd graag alles open, ook de voordeur. Moet je nu natuurlijk niet doen. Voelt niet prettig met alles dicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Paar minuutjes de achterdeur open... Boom.. bijna 1 graden erbij![]()
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het tot nog toe wel lekker , voelt als vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.quote:
quote:
Lekker toch juist?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.quote:
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebben
Ik bedoelde een andere vorm van slim maar goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha ha
Wow!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
Wat denk je dan dat ik de hele dag doe ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Temperatuur op de grond in de schaduw, in mijn achtertuin:Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik woon in rolluiklandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Op zich heul hendig die dingenquote:
Same.. En ik heb sinds kort gratis en voor niets 2 gigantische spiegelende ramen op een zwart plat dak onder mijn ramen over de gehele breedte van mijn appartement. Ik krijg 'm nu dubbel binnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Dat is op zich wel; beter, hoe lastig de situatie ook is voor jou nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Same.. En ik heb sinds kort gratis en voor niets 2 gigantische spiegelende ramen op een zwart plat dak onder mijn ramen over de gehele breedte van mijn appartement. Ik krijg 'm nu dubbel binnen.
Ik ben zo fucking kwaad op die gast.. Maar goed, er is inmiddels in ieder geval contact.
Ja, ik zie er de voordelen wel van inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich heul hendig die dingen![]()
Sinds mijn moeder Cuijk woont zie ik ze van dichtbij, vroeger zagen we ze alleen als we ze steeds meer richting het zuiden reden als we op vakantie gingen
Zeker, ik heb meneer wel op een nette, zakelijke toon laten weten hoe ik de situatie zie.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel; beter, hoe lastig de situatie ook is voor jou nu
Ik zit al 3 maanden in die ellende. Ik vind van mezelf dat ik best een lang lontje heb, maar dit put me uit. Ik heb er letterlijk de vlekken van in mijn nek. Eczeem. Ik ben moe.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je niet te druk maken hoor, daar krijg je het warm van
Ik kan helaas niets anders doen dan je sterkte wensenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zit al 3 maanden in die ellende. Ik vind van mezelf dat ik best een lang lontje heb, maar dit put me uit. Ik heb er letterlijk de vlekken van in mijn nek. Eczeem. Ik ben moe.
Ik zie de voordelen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de voordelen wel van in
2 weken geleden een extra dakraam laten plaatsen en eentje laten vervangen, beiden hebben rolluiken (op zonne-energie), en het is nog nooit zo 'koel' geweest tijdens 30+ dagen
Klopt, maar wordt zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan helaas niets anders doen dan je sterkte wensen
Wel goed van jequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeker, ik heb meneer wel op een nette, zakelijke toon laten weten hoe ik de situatie zie.
Dat is ook moeilijk, maar wel het voordeel van online tekst communicatie. Als in dat ik briesend van woede de meest vreselijke scheld cannonades eruit gooi, maar dan nog op backspace kan drukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel goed van je![]()
Heel veel mensen vinden dat ingewikkeld , en dat is het uiteraard ook ,maar toch beter dat je iets uitspreekt dan oppot
Ik ben beelddenkerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk, maar wel het voordeel van online tekst communicatie. Als in dat ik briesend van woede de meest vreselijke scheld cannonades eruit gooi, maar dan nog op backspace kan drukken
Teken hetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben beelddenkerJe moest eens weten hoe ik jou zie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Teken het
Ik moet wel toegeven dat ik een extra veiligheidsschild inbouw door het eerst in kladblok te tikken![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
Brabant heeft jullie net weten te kloppen qua temperatuur inderdaad Marc
Nou, ik had deze wedstrijd graag verloren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
En Utrecht ook al als ik dat wijzertje van Domni zie
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik had deze wedstrijd graag verloren.
Lekker chillenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef chufi het volgende:
52 hier op mn afgesloten balkon, wel in de zon
Mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
Brabant heeft jullie net weten te kloppen qua temperatuur inderdaad Marc
Ze mogen onderhand wel een nieuwe naam verzinnen voor die Mont Blanc.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat alle sneeuw en ijs in de alpen
https://www.hln.be/buiten(...)e-in-alpen~aa61b943/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |