Ik ben om 8 uur gaan lopen, dan is het nog lekker koel buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:56 schreef Deisyy het volgende:
Je was al vroeg aan de wandel puzzie, slim.
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur gaan lopen, dan is het nog lekker koel buiten
Dat ging niet van zelf hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Goed dat je dat lopen zo consequent doet!
quote:
Weer zo'n Fokplaatje?quote:
Ik denk zelf AIquote:
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledonquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:24 schreef pullup het volgende:
Even rustig wat roeien kijken
Bekijk deze YouTube-video
Volgend jaar weer terug met nieuwe ploegen
Ja zelfde soort event haha, net als Ascot met dat paardenrennen van zequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledon
Zou het allemaal dezelfde Britse hogere kak zijn ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zelfde soort event haha, net als Ascot met dat paardenrennen van ze
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het allemaal dezelfde Britse hogere kak zijn ?
Die gaan straks gewoon door naar Wimbledon?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dragen daar dezelfde hoedjes als op Wimbledon
Ja dat is altijd wel tof, mooie bootjes zijn dat en je zit er met je snufferd bovenop.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef chufi het volgende:
Zat jij vorig jaar niet is zo'n mooi volgbootje ?
Zou me niks verbazen neequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan straks gewoon door naar Wimbledon?
Hier ook 27. Plat dak.quote:
Het is hier nog goed te doen: 25.5quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef tonja het volgende:
Ik word zo strontziek van die verbouwing.
Gisteren mijn internet eruit gerost door die kneuzen.
Maar petje af voor KPN, het is weer gerepareerd.
Ben wel een beetje geschrokken van wat het met me doet, het idee geen internet meer te hebben. Was toch wel een soort van paniek. Ik had ook geen idee wat er precies gebeurd was en of het snel te repareren was. Maar ik ben er weer.
Maar echt he. En ik verkeer al in een constante staat van stress door die nu al 3 maanden durende kutverbouwing. Dan worden andere zaken al snel teveel.quote:
Vervelend dat je er zoveel last van hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef tonja het volgende:
Ik word zo strontziek van die verbouwing.
Gisteren mijn internet eruit gerost door die kneuzen.
Maar petje af voor KPN, het is weer gerepareerd.
Ben wel een beetje geschrokken van wat het met me doet, het idee geen internet meer te hebben. Was toch wel een soort van paniek. Ik had ook geen idee wat er precies gebeurd was en of het snel te repareren was. Maar ik ben er weer.
Ja en ook echt belangrijke dingen. Zoals bankzaken en belasting en zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zoveel last van hebtHopelijk schieten ze een beetje op.
Wel fijn dat je internet nu is gefixtIk snap je paniek wel. Tegenwoordig gaat zoveel via het internet dat je wel erg bent afgesloten als je het ineens niet hebt.
Truste dan maarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:28 schreef tong80 het volgende:
Vandaag bij mij thuis om 15:00. Iemand van budgetbeheer. Ipv dat-ie belt of appt, stuurt-ie om 13:00 uur een mailtje, dat het volgende week wordt. Mail lees ik 's ochtends als de dag begint. Daarom pas net gelezen omdat hij er niet op tijd was. Vooral met dit weer "alles" een beetje anders gepland, qua rusten, boodschappen etc.......Nu maar even gaan liggen.
Niet slèèècht....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
Een speaker, maar een ventilator is best een goed ideequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet slèèècht....
En is dat een speaker of een ventilator
Als je hem hard genoeg zet... waait het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een speaker, maar een ventilator is best een goed idee
Lekker! Proostquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je hem hard genoeg zet... waait het ook
Hier deze houd je wel koel :
Bekijk deze YouTube-video
Voel je al een hartslag?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 uurtjes vrij genomen... mijn moestuinplantjes reanimeren... en een Cerveza erbij
Oeh heerlijk ditquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad goed vol te houden
[ afbeelding ]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.quote:
Lekker lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF gelegen. Nu weer aan de kippenbouillon vanwege bloedruk, daarna iets naar binnen werken en dan lekker lui met boekske op bed.
Da’s uiteraard buitentemperatuurquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen airco in je nieuwe wheels?
Ik heb altijd graag alles open, ook de voordeur. Moet je nu natuurlijk niet doen. Voelt niet prettig met alles dicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Paar minuutjes de achterdeur open... Boom.. bijna 1 graden erbij![]()
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het tot nog toe wel lekker , voelt als vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.quote:
Lekker toch juist?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam er nooit meer van toen ik zoop. Nu soms hele avonden.
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.quote:
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Heb nog zo'n 120 ongelezen boeken in de kast. Lekker vooruitzicht, en heerlijk om zo'n keus te hebben. Net naar gelang het moment en de stemming kies ik iets.
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen maar slim om genoeg leesvoer in huis te hebben
Ik bedoelde een andere vorm van slim maar goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met slim te maken. Gewoon jarenlang bij de Kringloop en anders blijven kopen. Als je niet leest maar wel koopt creëer je wel een boekenkastje. Toen ik ging tellen kwam ik op zo'n 160 te lezen boeken. Ik verraste mezelf. Ha ha
Wow!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
Wat denk je dan dat ik de hele dag doe ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg @:pullup... misschien moet je dit eens proberen![]()
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Temperatuur op de grond in de schaduw, in mijn achtertuin:Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik woon in rolluiklandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef Puzzie het volgende:
Het zweet breekt me ineens uit![]()
Straks wordt het nog erger als de zon op mijn ramen staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |