Kom op zeg, je kan hetquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest en nu eigenlijk al te heet om nog te gaan lopen.
Morgen maar weer
Niet lopend naar de tandarts?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest en nu eigenlijk al te heet om nog te gaan lopen.
Morgen maar weer
Zolang je maar niet op je tandvlees loopt.quote:
Ik pak de fietsquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op je tandvlees loopt.
Dat zit wel kiesquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op je tandvlees loopt.
Heb je je tandwielen wel gepoetst?quote:
Ik woon aan de rand van Zwolle, met de fiets kom je al brak aan.quote:
Je bent in vormquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Fris buiten, het is hier nog maar 24 graden.
Hoop hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu naar Buienradar te kijken. Podver, die onweersbuien in het Oosten rond een uur of 18.00![]()
Hier in Utrecht gaat het zo te zien ook even losbarsten, maar niet al te lang.
En dat in zo’n klein landje.quote:
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Je bent er vroeg bij!quote:
Sorry, liet er 1 schietenquote:
En het is alweer klaar, maar het heeft wel even lekker gedonderdquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij!
Ik heb gezien dat het hier om ongeveer 19.15 op zijn ergst is
Het was hier al aardig afgekoeld, maar zo'n bui was wel even lekker, al is de zon alweer terug en is het nu wel weer benauwd en er komt rook van de stratenquote:
Lekker zo'n bui, maar benauwd niet. Hopelijk trekt die benauwdheid ook weg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was hier al aardig afgekoeld, maar zo'n bui was wel even lekker, al is de zon alweer terug en is het nu wel weer benauwd en er komt rook van de straten
En dat er maar een flinke bui jullie kant op mag komenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker zo'n bui, maar benauwd niet. Hopelijk trekt die benauwdheid ook weg.
Buienradar verandert steeds. Dan weer niet, dan weer wel. Maar komt goed volgens mij. Het begint al wat meer te waaien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat er maar een flinke bui jullie kant op mag komen
Vreugdevuur! 🔥quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was hier al aardig afgekoeld, maar zo'n bui was wel even lekker, al is de zon alweer terug en is het nu wel weer benauwd en er komt rook van de straten
Mijn buienradar is al een paar dagen kapot, die geeft op dagen als gisteren en eergisteren doodleuk aan dat het 22 graden isquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Buienradar verandert steeds. Dan weer niet, dan weer wel. Maar komt goed volgens mij. Het begint al wat meer te waaien.
Misschien je schildpad ook kapotquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oudste schildpad loopt meestal naar binnen als er onweer op komst is.
Ze zit nog rustig in de hoek van de tuin, dus het zal nog wel even duren.
Hier is het nu 22 graden, bij mijn dochter 34quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens de nieuwe vooruitzichten op Buienradar wordt het onweer minder dan verwacht
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn buienradar is al een paar dagen kapot, die geeft op dagen als gisteren en eergisteren doodleuk aan dat het 22 graden is
Nu alquote:
Heb je dus niets aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu al
Maar hij zegt nu dat het 18 graden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |