En het is? 30 ?quote:
Als dat kan beter,quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb de ramen open gezet. Kan het buiten weer beetje opwarmen.
Das wel heel koudquote:
Nou ja,quote:
Neem schildpadden, dat zijn goede weersvoorspellers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NU wel al wolken en de zwaluwen vliegen laag... Ik heb hoop
Warme chocomelquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,
drank is ook een oplossing he
Huh hoe dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem schildpadden, dat zijn goede weersvoorspellers.
De schildpadden van @Domnivoor voelen al lang van tevoren onweer aankomen. Een keertje voelden ze het aankomen toen het onweer nog boven Noord-Frankrijk hingquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
Dat is geen voorspellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef chufi het volgende:
Hier is het 30 graden koeler op mn balkon dan gisteren om deze tijd ...
LOL.. Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De schildpadden van @:Domnivoor voelen al lang van tevoren onweer aankomen. Een keertje voelden ze het aankomen toen het onweer nog boven Noord-Frankrijk hing
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oudste schildpad loopt meestal naar binnen als er onweer op komst is.
Ze zit nog rustig in de hoek van de tuin, dus het zal nog wel even duren.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:
Vanmiddag ff naar de winkel gelopen en het hele kantoor op perenijsjes getrakteerd!quote:
Ik heb de laatste tijd de mars, twix, bounty en snickers ijsjes ontdektquote:
Goedequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag ff naar de winkel gelopen en het hele kantoor op perenijsjes getrakteerd!
Staat er op die doos: 50 calorieën met grote letters.. We hebben van die caloriemiepersbij ons werken.. dus ik heb de dame van de winkel die tekst af laten plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |