Klimaatontkenning!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens de nieuwe update komt hier helemaal geen onweer meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
En nog fake news ookquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze gebruik tegenwoordig.. cool met alle animaties en opties
https://www.windy.com/nl/-Regen-onweer-rain?rain,51.817,5.721,5Ik vroeg me al af waar je die kaartjes vandaan had. Ziet er wel grappig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het gaat heel goed, mijn kleindochter groeit goed en lijkt ook niet al te veel last te hebben van het hete weer van de afgelopen dagen. Ze is zo'n tevreden meisjequote:Op woensdag 2 juli 2025 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Djiezes![]()
Hoe gaat het trouwens met dochter? En kleindochter?
Jullie gaan er niet aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Buienradar vliegt alle kanten op![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
Regendruppel regendruppels ja ja jaaaa![]()
![]()
Dat wordt lekker benauwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
21 minutenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We blijken een genetisch mysterie
Bekijk deze YouTube-video
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
Regendruppel regendruppels ja ja jaaaa![]()
![]()
Hier helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spoiler:Wisten we dat niet allang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Lekker puh!quote:
mazzelpikquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ken je dat moment, dat je een deur open doet.
En het buiten gewoon koeler is dan binnen?
En het giet
Oan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
En het giet
Over hun kuilen maar niet te spreken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeker, gelijk al duidelijk als de de grens over rijd.. of domme Belgen.. of in het gelid staande Duitsers
![]()
Heb de ramen open gezet. Kan het buiten weer beetje opwarmen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
En het giet
En het is? 30 ?quote:
Als dat kan beter,quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb de ramen open gezet. Kan het buiten weer beetje opwarmen.
Das wel heel koudquote:
Nou ja,quote:
Neem schildpadden, dat zijn goede weersvoorspellers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NU wel al wolken en de zwaluwen vliegen laag... Ik heb hoop
Warme chocomelquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,
drank is ook een oplossing he
Huh hoe dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem schildpadden, dat zijn goede weersvoorspellers.
De schildpadden van @Domnivoor voelen al lang van tevoren onweer aankomen. Een keertje voelden ze het aankomen toen het onweer nog boven Noord-Frankrijk hingquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
Dat is geen voorspellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef chufi het volgende:
Hier is het 30 graden koeler op mn balkon dan gisteren om deze tijd ...
LOL.. Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De schildpadden van @:Domnivoor voelen al lang van tevoren onweer aankomen. Een keertje voelden ze het aankomen toen het onweer nog boven Noord-Frankrijk hing
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oudste schildpad loopt meestal naar binnen als er onweer op komst is.
Ze zit nog rustig in de hoek van de tuin, dus het zal nog wel even duren.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Schild nat = regen?
quote:
Vanmiddag ff naar de winkel gelopen en het hele kantoor op perenijsjes getrakteerd!quote:
Ik heb de laatste tijd de mars, twix, bounty en snickers ijsjes ontdektquote:
Goedequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag ff naar de winkel gelopen en het hele kantoor op perenijsjes getrakteerd!
Staat er op die doos: 50 calorieën met grote letters.. We hebben van die caloriemiepersbij ons werken.. dus ik heb de dame van de winkel die tekst af laten plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |