Gelukkig nietquote:
Nee, je kan zelfs je favoriete weerapp niet meer vertrouwenquote:
Hoe kunnen schildpadden afkoelen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oudste schildpad loopt meestal naar binnen als er onweer op komst is.
Ze zit nog rustig in de hoek van de tuin, dus het zal nog wel even duren.
Ze hebben het niet snel te warm. Gisteren zaten ze gewoon in de volle zon met die hitte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kunnen schildpadden afkoelen?
Moet wel warm zijn onder dat pantser?
En geen dakraampjes ....
Moest nu serieus rap alle ramen dichtklappen want het stroomde aardig naar binnenquote:
Slimme beestjes, mijn kat gaat gewoon in de snikhitte liggenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben het niet snel te warm. Gisteren zaten ze gewoon in de volle zon met die hitte.
Maar áls het te warm wordt, zoeken ze schaduw of water, of ze graven zich in.
Men deed een poging maar ik ben er nogquote:
Ik kan het van mijn moeder eigenlijk niet zo goed herinneren. Ze was gedurende onze puberteit ziek en overleed. Mijn vader wilde voornamelijk geen last van ons hebben. Bek houden en vreten, zogezegd. Als ik in zijn ogen te laat thuis was, lees: als meneer naar bed wilde, ging de deur gewoon op het nachtslot en liet ie zijn 17-jarige dochter doodleuk de nacht op straat doorbrengenquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf, ja je hoeft zelf geen kinderen te hebben om het te lezen. Het verklaard een boel over gedrag van pubers en hoe ouders er mee om gaan. Ik weet niet precies meer de omschrijvingen van ouders maar wel dat mijn moeder en vader lijnrecht tegenover elkaar stonden. Moeder "Dat mag niet, en met die mag je niet omgaan " Vader "Laat lekker gaan"
Vandaag winnen we welquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Men deed een poging maar ik ben er nog
En die verdraagt dat waarschijnlijk veel slechter.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slimme beestjes, mijn kat gaat gewoon in de snikhitte liggen
Soms moet je dan gewoon even ingrijpen hoor. Mafkatten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat naar voor jou, zeg…quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan het van mijn moeder eigenlijk niet zo goed herinneren. Ze was gedurende onze puberteit ziek en overleed. Mijn vader wilde voornamelijk geen last van ons hebben. Bek houden en vreten, zogezegd. Als ik in zijn ogen te laat thuis was, lees: als meneer naar bed wilde, ging de deur gewoon op het nachtslot en liet ie zijn 17-jarige dochter doodleuk de nacht op straat doorbrengen
Dat is ook geen leuke grapquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn buienradar is al een paar dagen kapot, die geeft op dagen als gisteren en eergisteren doodleuk aan dat het 22 graden is
Djiezesquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het nu 22 graden, bij mijn dochter 34
Ja maar dat zijn katten. Die zijn af en toe oliedomquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een onbekend menspersoon, dat is natuurlijk eng.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:30 schreef D. het volgende:
Ik reed vanmiddag over een defensieterrein toen ik moet remmen omdat moederpoes en 2 kittens op de weg zaten.
Even gestopt en wat water proberen te geven, maar de enige die ik te pakken kreeg had kennelijk geen dorst
Heftigquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan het van mijn moeder eigenlijk niet zo goed herinneren. Ze was gedurende onze puberteit ziek en overleed. Mijn vader wilde voornamelijk geen last van ons hebben. Bek houden en vreten, zogezegd. Als ik in zijn ogen te laat thuis was, lees: als meneer naar bed wilde, ging de deur gewoon op het nachtslot en liet ie zijn 17-jarige dochter doodleuk de nacht op straat doorbrengen
Dan haal ik hem lekker naar binnen, ook al vindt hij het heerlijk om op het balkon te slapen. Op dagen als vandaag, als het maar 27 graden is, leg ik af en toen een vochtige lap over hem heen. Vindt hij prima.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon even ingrijpen hoor. Mafkatten.
Dat klinkt als gekwalificeerd kattenpersoneel!quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik hem lekker naar binnen, ook al vindt hij het heerlijk om op het balkon te slapen. Op dagen als vandaag, als het maar 27 graden is, leg ik af en toen een vochtige lap over hem heen. Vindt hij prima.
Ik was idd vergeten me voor te stellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Een onbekend menspersoon, dat is natuurlijk eng.
Ja, daar trappen ze mooi niet inquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had wel mijn vriendelijke zorgzame blik opgezet, dacht dat dat wel voldoende zou zijn
Aannemelijk, tenzij iemand bij defensie ze soort van geadopteerd heeftquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het zwervertjes? Die zijn altijd schuwer.
Mijn gat staat ook op de fotoquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wie woont er in dat gat?
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
Jij krijgt echt heel vaak niet wat je wilquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
De mijne ookquote:
Nou overdrijf ik ook weleens een beetjequote:Op woensdag 2 juli 2025 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij krijgt echt heel vaak niet wat je wil
Dat gat van jou staat helemaal niet op de kaart.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Juist ja![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je naar de achtertuin als je regen wiltquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het waait wel flink... maar als ik de kaart afspeel... dan gaat het er om spannen, ik woon net boven die dode maasarm... zeg maar regen in de achtertuin en niet in de voortuin.
[ afbeelding ]
Gelukkig niet, dat bleek het gat van @D.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gat van jou staat helemaal niet op de kaart.
Heb je nu een nat gat?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat bleek het gat van @:D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |