quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:36 schreef kree het volgende:
hnnnn uj heb wek mening>. maar laat ieder vrij?
na doe maar niet zo dramatisch midden, er was niks heftigs vanavond.quote:
Ik denk er niet eens over naquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
na doe maar niet zo dramatisch midden, er was niks heftigs vanavond.
Ik bedoel letterlijk dat ik niet weet wat ik ervan moet denken. Weet niet eens waar het over gaat.quote:
nou zou je ff moeten lezen omdat jullie deze topic sluiten?quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoel letter dat ik niet weet wat ik ervan moet denk. Weet niet eens waar het over gaat.
Ik mod hier nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou zou je ff moeten lezen omdat jullie deze topic sluiten?
Nouquote:
nee daarom en daarom hoeft dit topic ook niet willekeurig dicht he?quote:
Dat zeg ik ook niet he??quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee daarom en daarom hoeft dit topic ook niet willekeurig dicht he?
Er is ook helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:45 schreef kree het volgende:
ik ben totaal voor keihard midden, maar zie hier niet zo probleem eigenlijk. ??
nou dan heb je wat gemist want ging ie wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:47 schreef Lovely het volgende:
Dit topic gaat ook niet dicht, alleen als die vol is
Dit is dts niet he..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan heb je wat gemist want ging ie wel?
quote:
het het lijkt op he deze topics. naja idd dit was de verkeerde. hehehehehequote:
Kan beidenquote:
Heeft die niet in huis denk ikquote:
ik heb problemen met alcohol. gehad en nog soms. maar dat is ook t enige heb eigenlijk nooit andere drugs gebruikt?quote:
Ik gebruik alles. Bij voorkeur je zusje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb problemen met alcohol. gehad en nog soms. maar dat is ook t enige heb eigenlijk nooit andere drugs gebruikt?
jullie wel?
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik gebruik alles. Bij voorkeur je zusje.
ga daar toch niet zo hard op om maar te zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Just the tip
[ [url=https://images.hive.blog/0x0/https://cdn.steemitimages(...)20day.gif]afbeelding[/url] ]
Dit lijkt me meer jouw type.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 05:19 schreef kree het volgende:
[..]
ga daar toch niet zo hard op om maar te zeggen.
@kree komt toch niet verder dan haar voortanden. Dus ik snap het wel.quote:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert killhelmquote:Op vrijdag 27 juni 2025 05:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree komt toch niet verder dan haar voortanden. Dus ik snap het wel.
O, zat net te denken, nu zegt niemand iets, maar zo gaat DTS open en zijn ze erg gelijkquote:
Jij bent dan ook een bikkelquote:
Ja zonder abo is het waardeloosquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn abonnement was verlopen, dan is het niet te doen. Mijn browser blokkeert blijkbaar van alles standaard en kom je niet verder.
Ik heb net mijn abo verlengd.
En waar blijft de koffiequote:
Dan maar thee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet meer te betalen, is alleen nog voor de rijken.
Morguhquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet meer te betalen, is alleen nog voor de rijken.
Dank je wel, heb ook liever deze hou helemaal niet van die AI plaatjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit mobiel nu, dus geen AI plaatje.
Maar hier:
Goedemorgen dotquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ja ik hoorde het gisteren op het nieuws 25% duurder. Niet meer normaal
Goedemorgen glas.quote:
Morguh mijn liefstequote:
Dotje schatjequote:
quote:
Zoietsquote:
Viel vies tegen.quote:
Nog een dag en dan heb je alweer weekend.quote:
Ja, wel behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een dag en dan heb je alweer weekend.
Ja het is een zwaar leven. En werken en dan ook nog FOK! er bij. Dan heb je ook nog een huis en een vriendin, een motor. Ga der maar aanstaanquote:
Ik ben blij dat ik eraan kan staanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een zwaar leven. En werken en dan ook nog FOK! er bij. Dan heb je ook nog een huis en een vriendin, een motor. Ga der maar aanstaan
Dat snap ik, maar even goed is het dan fijn dat het weekend is en dat je je dan kwa werk niet hoeft in te spannenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eraan kan staan
Nee, dat klopt haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar even goed is het dan fijn dat het weekend is en dat je je dan kwa werk niet hoeft in te spannen
Vooral met een TT als deze...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 03:54 schreef kree het volgende:
wat ik hoop he altijd is dat we in dit topic gezellig kunnen praten enzo. niet minder of meer als dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Vooral met een TT als deze...SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lovelyquote:
quote:
Hoe is t ?quote:
Vrij goed, en daar?quote:
Hier ook goedquote:
Samen goedquote:
Waarom laat je Kree niet gewoon zijn ding doen. ik zie jou hem alleen maar de les lezen keer op keer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
Echt Kree, goed bedoeld dit he. Maar als je zeg maar.... Geniet van een drankje waardoor je bepaalde dingen niet meer kan relativeren en moeite hebt met tussen de regels doorlezen is het misschien verstandig om wat minder te posten. Er ontstaat veel onnodig gedoe en discussie en dat komt het sfeertje niet ten goede.
Je bent een onwijs leuke gast, kan lekker met je praten en lachen maar je moet ook zelf af en toe op de rem trappen he?Er was vannacht een discussie gaande die alleen maar daar was omdat jij liep te drammen/zeuren en niet goed las.. En dat is valt mij op vaker het geval als jij zeg maar, geniet van het weekend
Als je dan toch wil posten heb je volgens mij een eigen centrale topic, toch? Kan je daar je hersenspinsels en ideeën posten en als mensen dan dat topic omhoog zien komen en denken "oh leuk!" kunnen ze vanzelf aanhaken
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ummm geen ideequote:Op maandag 30 juni 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
@:marretak
[ afbeelding ]
Lekker gedroomd, gozer?
Nee en nee.quote:Op maandag 30 juni 2025 02:05 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm geen idee
probeer je me wakker tehouden? gelukt
probeer je me te treiteren ? gelukt
Waarom zit je binnen? Ga lekker naar buiten. In Delfshaven valt genoeg te beleven. Ook om 2 uur ‘s nachts.quote:Op maandag 30 juni 2025 02:12 schreef marretak het volgende:
Ja ik zit iets teveel achter mn pc , killemwieft,
snak naar adem ofzo
Mwaaagh heb sukkel overkill in mn hoofd , ken effe geen sukkels op straat meer zien,quote:Op maandag 30 juni 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
Waarom zit je binnen? Ga lekker naar buiten. In Delfshaven valt genoeg te beleven. Ook om 2 uur ‘s nachts.
EMANUEEEEEEELLLLLLLquote:Op maandag 30 juni 2025 02:23 schreef marretak het volgende:
mmmm als je niemand bent? ( betekend niet dat je stom bent ofzo )
kan je lekker in de schaduw een cafe in en relaxen
als ze je naam teveel kennen?
ariveer je in het cafe en hoor je direct bij het binnenkomen een soort van gejuich en boe geroep tegelijkertijd ?
niet heel erg ontspannend voor mij
ook mn geld is laatste tijd vaak op omdat eten en drinken en roken steeds duurder is?
Gezelschap!quote:
En heb jij een beetje kunnen slapen?quote:
Veel te warm om te slapen. Bah. Zeg net wou dat het donderdag was 🤣quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel te warm om te slapen. Bah. Zeg net wou dat het donderdag was 🤣
Hoe dan? Ik slaap onder een zwaarte deken van 16 kg, en dan nog een dekbed erover heen ook.quote:
Dan ben jij een uitzondering 🤣🤣 ik heb het in de winter al snel warm.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Ik slaap onder een zwaarte deken van 16 kg, en dan nog een dekbed erover heen ook.
Slaapkamer onder dakquote:Op maandag 30 juni 2025 06:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Ik slaap onder een zwaarte deken van 16 kg, en dan nog een dekbed erover heen ook.
Jij heb geen airco nodig je hebt het toch niet warm?quote:Op maandag 30 juni 2025 06:10 schreef DJMO het volgende:
Een voordeel van die operatie vandaag is dat ik een bed in een kamer met airco heb en dat ik tijdens het heetst van de dag onder narcose lig en dus niks van de hitte meekrijg
Ik heb het wel warm, en zeker overdag. Maar 's nachts kan ik gewoon niet slapen zonder deken/dekbed.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij heb geen airco nodig je hebt het toch niet warm?
Neemje die zwaarte deken ook mee naar het ziekenhuisquote:Op maandag 30 juni 2025 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het wel warm, en zeker overdag. Maar 's nachts kan ik gewoon niet slapen zonder deken/dekbed.
Neuh. Na een narcose slaap ik meestal wel aardig goedquote:Op maandag 30 juni 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neemje die zwaarte deken ook mee naar het ziekenhuis
Gelukkig maar, succes met de operatie, hopelijk herstel je snelquote:Op maandag 30 juni 2025 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Na een narcose slaap ik meestal wel aardig goed
Hoe laat wordt je geholpen dan?quote:Op maandag 30 juni 2025 06:22 schreef DJMO het volgende:
Nog net tijd voor een heel snel bakkie koffie, voor ik over moet op water
Ik moet om half twee in het ziekenhuis zijn. Ik mag tot zes uur voor de opname alles eten en drinken, en tot twee uur voor de opname alleen water.quote:
O dat is wel fijn, dan maar snel wat eten en drinken nogquote:Op maandag 30 juni 2025 06:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet om half twee in het ziekenhuis zijn. Ik mag tot zes uur voor de opname alles eten en drinken, en tot twee uur voor de opname alleen water.
[ afbeelding ]
Ik sta net twee gebakken eieren naar binnen te proppen, met een bak koffiequote:Op maandag 30 juni 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, dan maar snel wat eten en drinken nog
quote:Op maandag 30 juni 2025 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik sta net twee gebakken eieren naar binnen te proppen, met een bak koffie
Ik ontbijt tegenwoordig vrij stevig, maar zo vroeg op de ochtend ben ik niet gewendquote:
O ik zit soms al om 4 uur aan het ontbijt.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ontbijt tegenwoordig vrij stevig, maar zo vroeg op de ochtend ben ik niet gewend
Mjah, ik meestal pas tussen 9 en 10 ergens.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zit soms al om 4 uur aan het ontbijt.
Mjah, ik voel me er niet onverdeeld gelukkig mee hoor. Het druist volledig in tegen m'n ritme, en dus ben ik niet de gezelligste op dit moment.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Dan heb je het voor nu lekker vroeg binnen
Dan wens je sterkte voor de operatie en een heel spoedig herstel DJMOquote:Op maandag 30 juni 2025 06:39 schreef DJMO het volgende:
Zo maar even douchen en aankleden. Om 9 uur pakje ophalen bij de bruna, daarna door naar de brillemboer om nieuwe brillen op te halen, en dan wachten tot het tijd is om naar het ziekenhuis te gaan.
SUcces aan @Rob die arme man heeft wat te verduren met jou en je buienquote:Op maandag 30 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik voel me er niet onverdeeld gelukkig mee hoor. Het druist volledig in tegen m'n ritme, en dus ben ik niet de gezelligste op dit moment.
Die merkt er niks van. Hij ligt te slapen.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SUcces aan @:Rob die arme man heeft wat te verduren met jou en je buien
Gelukkig maar voor hemquote:Op maandag 30 juni 2025 06:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die merkt er niks van. Hij ligt te slapen.
Je hebt twee dagen af laten weten jammer hoor je stond op 2quote:
Ja, zo jammer.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt twee dagen af laten weten jammer hoor je stond op 2
Ja echt jammer, je moet vandaag heel wat doen om dat nog in te kunnen halenquote:
Ga jij volgende maand weer meedoen? De kans dat jij 1e wordt is best groot.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, je moet vandaag heel wat doen om dat nog in te kunnen halen
Ik denk er nog even over. Het wordt wel warm dus dan doe ik toch verder nietsquote:Op maandag 30 juni 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga jij volgende maand weer meedoen? De kans dat jij 1e wordt is best groot.
Ik heb vanaf nu heel weinig tijd meer.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over. Het wordt wel warm dus dan doe ik toch verder niets
Aan de andere kant in de avond uren en een paar middag uren ben ik hier niet.
Ja af en toe.
Ja je moet morgen weer aan het werk he.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vanaf nu heel weinig tijd meer.
Nou, ik ben blij dat ik onverwacht tot nog zo hoog ben gekomen, en ergens is het toch leuk wel.
Ook al boeit het mij niet echt, ik heb wel screenshots gemaakt van de stand toen ik 2e stond - zo ben ik dan wel weer.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet morgen weer aan het werk he.
Ja het is een leuk spel, zo jammer dat je de 2de laats niet heb vast kunnen houden
O echt.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al boeit het mij niet echt, ik heb wel screenshots gemaakt van de stand toen ik 2e stond - zo ben ik dan wel weer.![]()
Het is leuk te winnen, maar om het te bewaren vind ik persoonlijk niet zo boeiendquote:
Zelfs dat boeit me niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk te winnen, maar om het te bewaren vind ik persoonlijk niet zo boeiend
Een lot waar ik een miljoen mee zou winnen zou ik inlijsten
Het zou niet verkeerd zijnquote:
Ik zou 'm inleverenquote:Op maandag 30 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk te winnen, maar om het te bewaren vind ik persoonlijk niet zo boeiend
Een lot waar ik een miljoen mee zou winnen zou ik inlijsten
Ja dat zeker en dan onklaar laten maken en inlijstenquote:
Maantjequote:
Ze is er weerquote:
Morguh Moonquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Hey GGquote:Op maandag 30 juni 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS nog steeds dicht.
* gebrokenglas roert mistroostig in zijn kopje koffie.
Jij hebt tenminste koffiequote:Op maandag 30 juni 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS nog steeds dicht.
Ik lig in een deuk als SwJ het vergeten is open te gooienquote:Op maandag 30 juni 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS nog steeds dicht.
Ik ook alleen aan de achterkant is alles wel dicht hoor. Daar komen de zonnestralen naar binnen en die zijn al wel warmquote:Op maandag 30 juni 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is buiten nog steeds kouder dan binnen, dus ik heb lekker de ramen nog open
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie. Vergeten DTS te openen?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als SwJ het vergeten is open te gooien
Voor veel mensen een rust, want dan hoeven ze niet en kunnen ze hun gewone dingen doenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie. Vergeten DTS te openen?
* gebrokenglas mompelt wat en neemt een slok van zijn koffiequote:Op maandag 30 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor veel mensen een rust, want dan hoeven ze niet en kunnen ze hun gewone dingen doen
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij slaapt nogquote:Op maandag 30 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk daar mod te zijnquote:
Dat zou mooi zijn voor hem, lekker slapen en zich niet druk maken om DTSquote:
Some men just want to watch the world burn.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk daar mod te zijn
Iedereen zit met smart op je te wachten en je hebt de hele kliek onder de knop
Ga ik open of wacht ik nog even
Dat is toch te erg?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk daar mod te zijn
Iedereen zit met smart op je te wachten en je hebt de hele kliek onder de knop
Ga ik open of wacht ik nog even
O zo, bolkers, sorry maar ik heb deze maand vakantieDTS blijft de hele maand dicht. Wij hebben zoals overal personeelquote:Op maandag 30 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te kort. Tot over een maand!!!!
Fijne vakantie allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is best erg jaquote:Op maandag 30 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch te erg?
Ik word hier heel onrustig van.
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo, bolkers, sorry maar ik heb deze maand vakantieDTS blijft de hele maand dicht. Wij hebben zoals overal personeelOoooo. Maar dan bied ik mij spontaan aan als vrijwilliger, Dot. Laat mij DTS dan maar managen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te kort. Tot over een maand!!!!
Fijne vakantie allemaal
How can I make this topic about me?
Meen je niet?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch te erg?
Ik word hier heel onrustig van.
Te laat kan niet meer. De opleiding om in DTS te modden is een half jaarquote:Op maandag 30 juni 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ooooo. Maar dan bied ik mij spontaan aan als vrijwilliger, Dot. Laat mij DTS dan maar managen.
Inmiddels opgerekt naar een jaar. Dat je dat niet wist.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat kan niet meer. De opleiding om in DTS te modden is een half jaar
Zo hee. Zijn er ook kosten aan verbonden?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat kan niet meer. De opleiding om in DTS te modden is een half jaar
Ja.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo hee. Zijn er ook kosten aan verbonden?
Ik val nog onder de ouder regeling daarom was ik het vergetenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inmiddels opgerekt naar een jaar. Dat je dat niet wist.
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo hee. Zijn er ook kosten aan verbonden?
Ja en bloed. zweet en tranenquote:
Je, je moet veel inleggen hoor.quote:
Ja, snap ik. Maar het verdient zich natuurlijk weer terug, in roem, waardering, en, ehhhh, nou dat.quote:
Zo he, en je moet een blok beton om je heen laten groeien.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geloof ik ergens ook wel. De cursus "diplomatiek omgaan met lastige users" is een cursus op maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo he, en je moet een blok beton om je heen laten groeien.Ik vind het altijd zo super hoe je je niks er van aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik nog wat van leren
![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo super hoe je je niks er van aantrektKan ik nog wat van leren
Ja en vergeet vooral niet haat, geroddel, geklets achter je rug om.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar het verdient zich natuurlijk weer terug, in roem, waardering, en, ehhhh, nou dat.
Ah gelukkig je roept hem. Dat durf ik echt niet meer, na mijn geblunder met TR's.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vergeet vooral niet haat, geroddel, geklets achter je rug om.
Maar gelukkig heeft SwJ een Godcomplex en kan daar allemaal tegen
Drie keer hoera voor @:SwJ hoera hoera hoera
Moet je echt leren Moon. In het begin vond ik het vreselijk en dacht ik wat is dit.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo super hoe je je niks er van aantrektKan ik nog wat van leren
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.quote:
Gelukkig hoort hij het geroep niet, anders had ik het niet gedaanquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah gelukkig je roept hem. Dat durf ik echt niet meer, na mijn geblunder met TR's.
En dan scheuren over het strand, steeds als je wat zegt een hap zand in je bakkesquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.
Slapende mod wakker maken is gelijk aan doodvonnis.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoort hij het geroep niet, anders had ik het niet gedaan
Nooit geen slapende mods wakker maken
Dat is echt een uitdaging....quote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.
Respect daar voorquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je echt leren Moon. In het begin vond ik het vreselijk en dacht ik wat is dit.
Maar nu joh ze doen maar lekker.
Omgquote:Op maandag 30 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geloof ik ergens ook wel. De cursus "diplomatiek omgaan met lastige users" is een cursus op maat
Oeh!!!quote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"En Stig, hoe deed hij het?"quote:Op maandag 30 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is echt een uitdaging....
"hoevaak mag een user kut zeggen voor hij een ban krijgt?"
"ehhh eehhh pas op pas pas op niet zo hard, die BOCHT ooaaaahhh"
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is echt een uitdaging....
"hoevaak mag een user kut zeggen voor hij een ban krijgt?"
"ehhh eehhh pas op pas pas op niet zo hard, die BOCHT ooaaaahhh"
* TheStigsDutchCousin deur opentquote:
ongeschiktquote:Op maandag 30 juni 2025 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"En Stig, hoe deed hij het?"
"Hij heeft zijn ogen niet meer open gedaan."
On my way!quote:Op maandag 30 juni 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin deur opent
Stap in.
Dank je.quote:
quote:
He geen voorkeur behandeling, het was een rondje zandvoort op de motor door het zandquote:Op maandag 30 juni 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin deur opent
Stap in.
Ik rijd in en op allesquote:Op maandag 30 juni 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He geen voorkeur behandeling, het was een rondje zandvoort op de motor door het zand
Laat dat nu geen verrassing zijnquote:
Zou jij moeten wetenquote:
Ja, daarom ook dat ik zeg laat dat nu geen verrassing zijnquote:
Yup, maar die zijn veel te langzaam voor mijquote:
Zet je koffie even weg, slik door wat je in je mond heb scrol en leesquote:
Laat me raden. Een hometrainer?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij op mijn fiets niet vooruit komt....![]()
DJMO toch.....quote:Op maandag 30 juni 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat me raden. Een hometrainer?
Die vergeten in een hoekje op zolder staat?
* TheStigsDutchCousin mompelt iets met inrijdenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij op mijn fiets niet vooruit komt....![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, maar die zijn veel te langzaam voor mij
GG kreunt al voor je ook maar iets zegtquote:Op maandag 30 juni 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets met inrijden
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG kreunt al voor je ook maar iets zegt
Ik zag je ohhhhhhh Dotteke zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihi tipje.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
En nog maar het tipje van een ijsberg.
Ja we kunnen het allemaal lezenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er worden hier dingen geopenbaard...
Hoi hoi, lekker geslapen?quote:
Jawel..quote:
Euhhh niet goed, maar wel beter als de afgelopen 2 nachtenquote:
Lovelyquote:
Ah dat is dan wel iets fijner..quote:Op maandag 30 juni 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh niet goed, maar wel beter als de afgelopen 2 nachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |