Zoietsquote:
Viel vies tegen.quote:
Nog een dag en dan heb je alweer weekend.quote:
Ja, wel behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een dag en dan heb je alweer weekend.
Ja het is een zwaar leven. En werken en dan ook nog FOK! er bij. Dan heb je ook nog een huis en een vriendin, een motor. Ga der maar aanstaanquote:
Ik ben blij dat ik eraan kan staanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een zwaar leven. En werken en dan ook nog FOK! er bij. Dan heb je ook nog een huis en een vriendin, een motor. Ga der maar aanstaan
Dat snap ik, maar even goed is het dan fijn dat het weekend is en dat je je dan kwa werk niet hoeft in te spannenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eraan kan staan
Nee, dat klopt haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar even goed is het dan fijn dat het weekend is en dat je je dan kwa werk niet hoeft in te spannen
Vooral met een TT als deze...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 03:54 schreef kree het volgende:
wat ik hoop he altijd is dat we in dit topic gezellig kunnen praten enzo. niet minder of meer als dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Vooral met een TT als deze...SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lovelyquote:
quote:
Vrij goed, en daar?quote:
Samen goedquote:
Waarom laat je Kree niet gewoon zijn ding doen. ik zie jou hem alleen maar de les lezen keer op keer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
Echt Kree, goed bedoeld dit he. Maar als je zeg maar.... Geniet van een drankje waardoor je bepaalde dingen niet meer kan relativeren en moeite hebt met tussen de regels doorlezen is het misschien verstandig om wat minder te posten. Er ontstaat veel onnodig gedoe en discussie en dat komt het sfeertje niet ten goede.
Je bent een onwijs leuke gast, kan lekker met je praten en lachen maar je moet ook zelf af en toe op de rem trappen he?Er was vannacht een discussie gaande die alleen maar daar was omdat jij liep te drammen/zeuren en niet goed las.. En dat is valt mij op vaker het geval als jij zeg maar, geniet van het weekend
Als je dan toch wil posten heb je volgens mij een eigen centrale topic, toch? Kan je daar je hersenspinsels en ideeën posten en als mensen dan dat topic omhoog zien komen en denken "oh leuk!" kunnen ze vanzelf aanhaken
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ummm geen ideequote:Op maandag 30 juni 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
@:marretak
[ afbeelding ]
Lekker gedroomd, gozer?
Nee en nee.quote:Op maandag 30 juni 2025 02:05 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm geen idee
probeer je me wakker tehouden? gelukt
probeer je me te treiteren ? gelukt
Waarom zit je binnen? Ga lekker naar buiten. In Delfshaven valt genoeg te beleven. Ook om 2 uur ‘s nachts.quote:Op maandag 30 juni 2025 02:12 schreef marretak het volgende:
Ja ik zit iets teveel achter mn pc , killemwieft,
snak naar adem ofzo
Mwaaagh heb sukkel overkill in mn hoofd , ken effe geen sukkels op straat meer zien,quote:Op maandag 30 juni 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
Waarom zit je binnen? Ga lekker naar buiten. In Delfshaven valt genoeg te beleven. Ook om 2 uur ‘s nachts.
EMANUEEEEEEELLLLLLLquote:Op maandag 30 juni 2025 02:23 schreef marretak het volgende:
mmmm als je niemand bent? ( betekend niet dat je stom bent ofzo )
kan je lekker in de schaduw een cafe in en relaxen
als ze je naam teveel kennen?
ariveer je in het cafe en hoor je direct bij het binnenkomen een soort van gejuich en boe geroep tegelijkertijd ?
niet heel erg ontspannend voor mij
ook mn geld is laatste tijd vaak op omdat eten en drinken en roken steeds duurder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |