quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:36 schreef kree het volgende:
hnnnn uj heb wek mening>. maar laat ieder vrij?
na doe maar niet zo dramatisch midden, er was niks heftigs vanavond.quote:
Ik denk er niet eens over naquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
na doe maar niet zo dramatisch midden, er was niks heftigs vanavond.
Ik bedoel letterlijk dat ik niet weet wat ik ervan moet denken. Weet niet eens waar het over gaat.quote:
nou zou je ff moeten lezen omdat jullie deze topic sluiten?quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoel letter dat ik niet weet wat ik ervan moet denk. Weet niet eens waar het over gaat.
Ik mod hier nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou zou je ff moeten lezen omdat jullie deze topic sluiten?
Nouquote:
nee daarom en daarom hoeft dit topic ook niet willekeurig dicht he?quote:
Dat zeg ik ook niet he??quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee daarom en daarom hoeft dit topic ook niet willekeurig dicht he?
Er is ook helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:45 schreef kree het volgende:
ik ben totaal voor keihard midden, maar zie hier niet zo probleem eigenlijk. ??
nou dan heb je wat gemist want ging ie wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:47 schreef Lovely het volgende:
Dit topic gaat ook niet dicht, alleen als die vol is
Dit is dts niet he..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan heb je wat gemist want ging ie wel?
quote:
het het lijkt op he deze topics. naja idd dit was de verkeerde. hehehehehequote:
Kan beidenquote:
Heeft die niet in huis denk ikquote:
ik heb problemen met alcohol. gehad en nog soms. maar dat is ook t enige heb eigenlijk nooit andere drugs gebruikt?quote:
Ik gebruik alles. Bij voorkeur je zusje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb problemen met alcohol. gehad en nog soms. maar dat is ook t enige heb eigenlijk nooit andere drugs gebruikt?
jullie wel?
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik gebruik alles. Bij voorkeur je zusje.
ga daar toch niet zo hard op om maar te zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Just the tip
[ [url=https://images.hive.blog/0x0/https://cdn.steemitimages(...)20day.gif]afbeelding[/url] ]
Dit lijkt me meer jouw type.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 05:19 schreef kree het volgende:
[..]
ga daar toch niet zo hard op om maar te zeggen.
@kree komt toch niet verder dan haar voortanden. Dus ik snap het wel.quote:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert killhelmquote:Op vrijdag 27 juni 2025 05:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree komt toch niet verder dan haar voortanden. Dus ik snap het wel.
O, zat net te denken, nu zegt niemand iets, maar zo gaat DTS open en zijn ze erg gelijkquote:
Jij bent dan ook een bikkelquote:
Ja zonder abo is het waardeloosquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn abonnement was verlopen, dan is het niet te doen. Mijn browser blokkeert blijkbaar van alles standaard en kom je niet verder.
Ik heb net mijn abo verlengd.
En waar blijft de koffiequote:
Dan maar thee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet meer te betalen, is alleen nog voor de rijken.
Morguhquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet meer te betalen, is alleen nog voor de rijken.
Dank je wel, heb ook liever deze hou helemaal niet van die AI plaatjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit mobiel nu, dus geen AI plaatje.
Maar hier:
Goedemorgen dotquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ja ik hoorde het gisteren op het nieuws 25% duurder. Niet meer normaal
Goedemorgen glas.quote:
Morguh mijn liefstequote:
Dotje schatjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |