Maantjequote:
Ze is er weerquote:
Morguh Moonquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Hey GGquote:Op maandag 30 juni 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS nog steeds dicht.
* gebrokenglas roert mistroostig in zijn kopje koffie.
Jij hebt tenminste koffiequote:Op maandag 30 juni 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS nog steeds dicht.
Ik lig in een deuk als SwJ het vergeten is open te gooienquote:Op maandag 30 juni 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS nog steeds dicht.
Ik ook alleen aan de achterkant is alles wel dicht hoor. Daar komen de zonnestralen naar binnen en die zijn al wel warmquote:Op maandag 30 juni 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is buiten nog steeds kouder dan binnen, dus ik heb lekker de ramen nog open
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie. Vergeten DTS te openen?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als SwJ het vergeten is open te gooien
Voor veel mensen een rust, want dan hoeven ze niet en kunnen ze hun gewone dingen doenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie. Vergeten DTS te openen?
* gebrokenglas mompelt wat en neemt een slok van zijn koffiequote:Op maandag 30 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor veel mensen een rust, want dan hoeven ze niet en kunnen ze hun gewone dingen doen
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij slaapt nogquote:Op maandag 30 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk daar mod te zijnquote:
Dat zou mooi zijn voor hem, lekker slapen en zich niet druk maken om DTSquote:
Some men just want to watch the world burn.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk daar mod te zijn
Iedereen zit met smart op je te wachten en je hebt de hele kliek onder de knop
Ga ik open of wacht ik nog even
Dat is toch te erg?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk daar mod te zijn
Iedereen zit met smart op je te wachten en je hebt de hele kliek onder de knop
Ga ik open of wacht ik nog even
O zo, bolkers, sorry maar ik heb deze maand vakantieDTS blijft de hele maand dicht. Wij hebben zoals overal personeelquote:Op maandag 30 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te kort. Tot over een maand!!!!
Fijne vakantie allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is best erg jaquote:Op maandag 30 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch te erg?
Ik word hier heel onrustig van.
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo, bolkers, sorry maar ik heb deze maand vakantieDTS blijft de hele maand dicht. Wij hebben zoals overal personeelOoooo. Maar dan bied ik mij spontaan aan als vrijwilliger, Dot. Laat mij DTS dan maar managen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te kort. Tot over een maand!!!!
Fijne vakantie allemaal
How can I make this topic about me?
Meen je niet?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch te erg?
Ik word hier heel onrustig van.
Te laat kan niet meer. De opleiding om in DTS te modden is een half jaarquote:Op maandag 30 juni 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ooooo. Maar dan bied ik mij spontaan aan als vrijwilliger, Dot. Laat mij DTS dan maar managen.
Inmiddels opgerekt naar een jaar. Dat je dat niet wist.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat kan niet meer. De opleiding om in DTS te modden is een half jaar
Zo hee. Zijn er ook kosten aan verbonden?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat kan niet meer. De opleiding om in DTS te modden is een half jaar
Ja.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo hee. Zijn er ook kosten aan verbonden?
Ik val nog onder de ouder regeling daarom was ik het vergetenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inmiddels opgerekt naar een jaar. Dat je dat niet wist.
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo hee. Zijn er ook kosten aan verbonden?
Ja en bloed. zweet en tranenquote:
Je, je moet veel inleggen hoor.quote:
Ja, snap ik. Maar het verdient zich natuurlijk weer terug, in roem, waardering, en, ehhhh, nou dat.quote:
Zo he, en je moet een blok beton om je heen laten groeien.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geloof ik ergens ook wel. De cursus "diplomatiek omgaan met lastige users" is een cursus op maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo he, en je moet een blok beton om je heen laten groeien.Ik vind het altijd zo super hoe je je niks er van aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik nog wat van leren
![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo super hoe je je niks er van aantrektKan ik nog wat van leren
Ja en vergeet vooral niet haat, geroddel, geklets achter je rug om.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar het verdient zich natuurlijk weer terug, in roem, waardering, en, ehhhh, nou dat.
Ah gelukkig je roept hem. Dat durf ik echt niet meer, na mijn geblunder met TR's.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vergeet vooral niet haat, geroddel, geklets achter je rug om.
Maar gelukkig heeft SwJ een Godcomplex en kan daar allemaal tegen
Drie keer hoera voor @:SwJ hoera hoera hoera
Moet je echt leren Moon. In het begin vond ik het vreselijk en dacht ik wat is dit.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo super hoe je je niks er van aantrektKan ik nog wat van leren
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.quote:
Gelukkig hoort hij het geroep niet, anders had ik het niet gedaanquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah gelukkig je roept hem. Dat durf ik echt niet meer, na mijn geblunder met TR's.
En dan scheuren over het strand, steeds als je wat zegt een hap zand in je bakkesquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.
Slapende mod wakker maken is gelijk aan doodvonnis.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoort hij het geroep niet, anders had ik het niet gedaan
Nooit geen slapende mods wakker maken
Dat is echt een uitdaging....quote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |