En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.quote:
Gelukkig hoort hij het geroep niet, anders had ik het niet gedaanquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah gelukkig je roept hem. Dat durf ik echt niet meer, na mijn geblunder met TR's.
En dan scheuren over het strand, steeds als je wat zegt een hap zand in je bakkesquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.
Slapende mod wakker maken is gelijk aan doodvonnis.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoort hij het geroep niet, anders had ik het niet gedaan
Nooit geen slapende mods wakker maken
Dat is echt een uitdaging....quote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met mij een rondje over Zandvoort. Terwijl ik vragen stel. Die allemaal goed beantwoord moeten worden.
Respect daar voorquote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je echt leren Moon. In het begin vond ik het vreselijk en dacht ik wat is dit.
Maar nu joh ze doen maar lekker.
Omgquote:Op maandag 30 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geloof ik ergens ook wel. De cursus "diplomatiek omgaan met lastige users" is een cursus op maat
Oeh!!!quote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"En Stig, hoe deed hij het?"quote:Op maandag 30 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is echt een uitdaging....
"hoevaak mag een user kut zeggen voor hij een ban krijgt?"
"ehhh eehhh pas op pas pas op niet zo hard, die BOCHT ooaaaahhh"
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is echt een uitdaging....
"hoevaak mag een user kut zeggen voor hij een ban krijgt?"
"ehhh eehhh pas op pas pas op niet zo hard, die BOCHT ooaaaahhh"
* TheStigsDutchCousin deur opentquote:
ongeschiktquote:Op maandag 30 juni 2025 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"En Stig, hoe deed hij het?"
"Hij heeft zijn ogen niet meer open gedaan."
On my way!quote:Op maandag 30 juni 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin deur opent
Stap in.
Dank je.quote:
quote:
He geen voorkeur behandeling, het was een rondje zandvoort op de motor door het zandquote:Op maandag 30 juni 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin deur opent
Stap in.
Ik rijd in en op allesquote:Op maandag 30 juni 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He geen voorkeur behandeling, het was een rondje zandvoort op de motor door het zand
Laat dat nu geen verrassing zijnquote:
Zou jij moeten wetenquote:
Ja, daarom ook dat ik zeg laat dat nu geen verrassing zijnquote:
Yup, maar die zijn veel te langzaam voor mijquote:
Zet je koffie even weg, slik door wat je in je mond heb scrol en leesquote:
Laat me raden. Een hometrainer?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij op mijn fiets niet vooruit komt....![]()
DJMO toch.....quote:Op maandag 30 juni 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat me raden. Een hometrainer?
Die vergeten in een hoekje op zolder staat?
* TheStigsDutchCousin mompelt iets met inrijdenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij op mijn fiets niet vooruit komt....![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, maar die zijn veel te langzaam voor mij
GG kreunt al voor je ook maar iets zegtquote:Op maandag 30 juni 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets met inrijden
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG kreunt al voor je ook maar iets zegt
Ik zag je ohhhhhhh Dotteke zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hihi tipje.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
En nog maar het tipje van een ijsberg.
Ja we kunnen het allemaal lezenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er worden hier dingen geopenbaard...
Hoi hoi, lekker geslapen?quote:
Euhhh niet goed, maar wel beter als de afgelopen 2 nachtenquote:
Lovelyquote:
Ah dat is dan wel iets fijner..quote:Op maandag 30 juni 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh niet goed, maar wel beter als de afgelopen 2 nachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |