Gezelschap!quote:
En heb jij een beetje kunnen slapen?quote:
Veel te warm om te slapen. Bah. Zeg net wou dat het donderdag was 🤣quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel te warm om te slapen. Bah. Zeg net wou dat het donderdag was 🤣
Hoe dan? Ik slaap onder een zwaarte deken van 16 kg, en dan nog een dekbed erover heen ook.quote:
Dan ben jij een uitzondering 🤣🤣 ik heb het in de winter al snel warm.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Ik slaap onder een zwaarte deken van 16 kg, en dan nog een dekbed erover heen ook.
Slaapkamer onder dakquote:Op maandag 30 juni 2025 06:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Ik slaap onder een zwaarte deken van 16 kg, en dan nog een dekbed erover heen ook.
Jij heb geen airco nodig je hebt het toch niet warm?quote:Op maandag 30 juni 2025 06:10 schreef DJMO het volgende:
Een voordeel van die operatie vandaag is dat ik een bed in een kamer met airco heb en dat ik tijdens het heetst van de dag onder narcose lig en dus niks van de hitte meekrijg
Ik heb het wel warm, en zeker overdag. Maar 's nachts kan ik gewoon niet slapen zonder deken/dekbed.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij heb geen airco nodig je hebt het toch niet warm?
Neemje die zwaarte deken ook mee naar het ziekenhuisquote:Op maandag 30 juni 2025 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het wel warm, en zeker overdag. Maar 's nachts kan ik gewoon niet slapen zonder deken/dekbed.
Neuh. Na een narcose slaap ik meestal wel aardig goedquote:Op maandag 30 juni 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neemje die zwaarte deken ook mee naar het ziekenhuis
Gelukkig maar, succes met de operatie, hopelijk herstel je snelquote:Op maandag 30 juni 2025 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Na een narcose slaap ik meestal wel aardig goed
Hoe laat wordt je geholpen dan?quote:Op maandag 30 juni 2025 06:22 schreef DJMO het volgende:
Nog net tijd voor een heel snel bakkie koffie, voor ik over moet op water
Ik moet om half twee in het ziekenhuis zijn. Ik mag tot zes uur voor de opname alles eten en drinken, en tot twee uur voor de opname alleen water.quote:
O dat is wel fijn, dan maar snel wat eten en drinken nogquote:Op maandag 30 juni 2025 06:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet om half twee in het ziekenhuis zijn. Ik mag tot zes uur voor de opname alles eten en drinken, en tot twee uur voor de opname alleen water.
[ afbeelding ]
Ik sta net twee gebakken eieren naar binnen te proppen, met een bak koffiequote:Op maandag 30 juni 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, dan maar snel wat eten en drinken nog
quote:Op maandag 30 juni 2025 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik sta net twee gebakken eieren naar binnen te proppen, met een bak koffie
Ik ontbijt tegenwoordig vrij stevig, maar zo vroeg op de ochtend ben ik niet gewendquote:
O ik zit soms al om 4 uur aan het ontbijt.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ontbijt tegenwoordig vrij stevig, maar zo vroeg op de ochtend ben ik niet gewend
Mjah, ik meestal pas tussen 9 en 10 ergens.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zit soms al om 4 uur aan het ontbijt.
Mjah, ik voel me er niet onverdeeld gelukkig mee hoor. Het druist volledig in tegen m'n ritme, en dus ben ik niet de gezelligste op dit moment.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Dan heb je het voor nu lekker vroeg binnen
Dan wens je sterkte voor de operatie en een heel spoedig herstel DJMOquote:Op maandag 30 juni 2025 06:39 schreef DJMO het volgende:
Zo maar even douchen en aankleden. Om 9 uur pakje ophalen bij de bruna, daarna door naar de brillemboer om nieuwe brillen op te halen, en dan wachten tot het tijd is om naar het ziekenhuis te gaan.
SUcces aan @Rob die arme man heeft wat te verduren met jou en je buienquote:Op maandag 30 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik voel me er niet onverdeeld gelukkig mee hoor. Het druist volledig in tegen m'n ritme, en dus ben ik niet de gezelligste op dit moment.
Die merkt er niks van. Hij ligt te slapen.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SUcces aan @:Rob die arme man heeft wat te verduren met jou en je buien
Gelukkig maar voor hemquote:Op maandag 30 juni 2025 06:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die merkt er niks van. Hij ligt te slapen.
Je hebt twee dagen af laten weten jammer hoor je stond op 2quote:
Ja, zo jammer.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt twee dagen af laten weten jammer hoor je stond op 2
Ja echt jammer, je moet vandaag heel wat doen om dat nog in te kunnen halenquote:
Ga jij volgende maand weer meedoen? De kans dat jij 1e wordt is best groot.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, je moet vandaag heel wat doen om dat nog in te kunnen halen
Ik denk er nog even over. Het wordt wel warm dus dan doe ik toch verder nietsquote:Op maandag 30 juni 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga jij volgende maand weer meedoen? De kans dat jij 1e wordt is best groot.
Ik heb vanaf nu heel weinig tijd meer.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over. Het wordt wel warm dus dan doe ik toch verder niets
Aan de andere kant in de avond uren en een paar middag uren ben ik hier niet.
Ja af en toe.
Ja je moet morgen weer aan het werk he.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vanaf nu heel weinig tijd meer.
Nou, ik ben blij dat ik onverwacht tot nog zo hoog ben gekomen, en ergens is het toch leuk wel.
Ook al boeit het mij niet echt, ik heb wel screenshots gemaakt van de stand toen ik 2e stond - zo ben ik dan wel weer.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet morgen weer aan het werk he.
Ja het is een leuk spel, zo jammer dat je de 2de laats niet heb vast kunnen houden
O echt.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al boeit het mij niet echt, ik heb wel screenshots gemaakt van de stand toen ik 2e stond - zo ben ik dan wel weer.![]()
Het is leuk te winnen, maar om het te bewaren vind ik persoonlijk niet zo boeiendquote:
Zelfs dat boeit me niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk te winnen, maar om het te bewaren vind ik persoonlijk niet zo boeiend
Een lot waar ik een miljoen mee zou winnen zou ik inlijsten
Het zou niet verkeerd zijnquote:
Ik zou 'm inleverenquote:Op maandag 30 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk te winnen, maar om het te bewaren vind ik persoonlijk niet zo boeiend
Een lot waar ik een miljoen mee zou winnen zou ik inlijsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |