Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Volgens mij had hij in het begin al aangegeven dat hij juist wél afleveringen heeft gekeken om zich voor te bereiden. En volgens mij is de uitzending met die gele kaart van Robert van vlak voordat Erik de loods in ging. Dan is het niet heel raar als hij dat niet meer mee heeft gekregen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch eriks eigen schuld dat hij dit niet wist
programma loopt al meer dan een jaar
hij had alleen de afgelopen maand kunnen kijken
dan wist hij genoeg
zegt ook weer veel dat Erik dus niks heeft gekeken
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat Jan weer terug is, die kan ook wel een beetje op een nette manier wat uit die lui trekken met zijn vragen.
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn om er een hond binnen te brengen.
Ooit was er 1 (Utopia) maar die was snel weg, omdat Ivan het beestje slecht behandelde.
Oh joh echt ex Pwned, dat wist ik niet eens. Ik heb Jan zelfs een paar keer redelijk geërgerd zien reageren, op de hand te tellen hoor maar daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Het blijft toch een ex Pwned-reporter. Die weet wel hoe je de juiste sensationele vragen stelt.
[..]
Zoals?
Hondje van hem af schoppen (niet heel hard, maar deed dat wel)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Het blijft toch een ex Pwned-reporter. Die weet wel hoe je de juiste sensationele vragen stelt.
[..]
Zoals?
Er was wel eens een konijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
Tuurlijk geen hond, het is en blijft een spel.
Vond de moeder van Roma een leuke vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:53 schreef 5thencounter het volgende:
Plaatje voor de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat jij nog geen ban hier hebt gehad snap ik niet. Waarom noem je haar zo, je kan iemand niet mogen maar om dan zo'n naam elke keer neer te zetten. Zegt veel over hoe jij denkt en bent in het leven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben deze cyclus Team ½dooie droeftoeter SlowMona.. en dat ze nog een vele Teamwissels mag meemaken![]()
[ afbeelding ]
U hoeft het niet met mij eens te zijn.. is dat ook weer klaarquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat jij nog geen ban hier hebt gehad snap ik niet. Waarom noem je haar zo, je kan iemand niet mogen maar om dan zo'n naam elke keer neer te zetten. Zegt veel over hoe jij denkt en bent in het leven.
Ban vragen is er zelf 1 krijgen, is het hier toch altijd?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat jij nog geen ban hier hebt gehad snap ik niet. Waarom noem je haar zo, je kan iemand niet mogen maar om dan zo'n naam elke keer neer te zetten. Zegt veel over hoe jij denkt en bent in het leven.
Hij vraagt niet om een banquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ban vragen is er zelf 1 krijgen, is het hier toch altijd?
Mogelijk was de uitzending van die gele kaart voor Robert pas na het begin van de nieuwe cyclus. De uitzendingen lopen een week achter. Dus dan kan het dat Erik dit niet wist.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch eriks eigen schuld dat hij dit niet wist
programma loopt al meer dan een jaar
hij had alleen de afgelopen maand kunnen kijken
dan wist hij genoeg
zegt ook weer veel dat Erik dus niks heeft gekeken
Is weer ongesteld. Dit komt elke maand een keer voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow Justin heeft ook zijn pilletje vergeten in te nemen
Ok dan is het duidelijk dan weet ik wat ik doen moet, fijne avond👋quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat niet gebeuren ben ik bang.. elke deelnemer krijgt de naam die in mijn visie passend is voor de betreffende act die ze opvoeren
Graag gedaan!quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dankjewel als je de moeite neemt om dit te lezen.😉
Robert: JIJ VOERT HIER AL VIER MAANDEN EEN ACT OPquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al begonnen met de acts?
wat is de activiteit?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
De eeuwige discussie bij groepsactiviteiten; met z'n allen zakken zodat het verschil gewoon gelijk blijft maar dan altijd wel een dwarsligger
PRIMA. Dan gaan we niet zakken. PRIMA. Gewoon goed. Helemaal mee eens. Dus zo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Julia is wel weer het dametje in de loods
En de pot is halfvol... met restjes... met een schraper. Weer een week broodbeleg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
We hebben de kast vol voor de rest van de cyclus.. Aldus Erik.. die wel een jaar met een tube tndpasta kan doen
Hij likte bij EJVJL toch borden af? Misschien likt hij de kast ook uit?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
We hebben de kast vol voor de rest van de cyclus.. Aldus Erik.. die wel een jaar met een tube tndpasta kan doen
Precies, het is ook elke keer weer hetzelfde gedoe.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:41 schreef spapaars het volgende:
Als ze allemaal evenveel zakken, blijft het onderlinge verschil hetzelfde.
Dus een beetje rare scenario weer.
Joh, ga ff weg met je logica johquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:41 schreef spapaars het volgende:
Als ze allemaal evenveel zakken, blijft het onderlinge verschil hetzelfde.
Dus een beetje rare scenario weer.
hoeveel gaan de haaien zakken dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, het is ook elke keer weer hetzelfde gedoe.
Zij is een wandelende act hè?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al begonnen met de acts?
Geen idee, die hoor ik er verder niet over. Weer geleend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel gaan de haaien zakken dan?
ik gok vanquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat de NoNoMa nu een keer spelen? Spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Logisch, Roma praat langzaam, dus door iedereen goed te volgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Waarom wordt Erik ondertiteld? En Roma niet?
Ach niemand staat het flatteus als zs zitten met nauwsluitende kledingquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
En de SloMa wordt niet echt smaller... "sommigen" eten beter dan anderen.![]()
[ afbeelding ]
Haha, dat klopt, maar dat is bij Roma niet het probleem hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach niemand staat het flatteus als zs zitten met nauwsluitende kleding
Haar platte haar helpt wel een beetjequote:Op woensdag 25 juni 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach niemand staat het flatteus als zs zitten met nauwsluitende kleding
En 1½ met een kuipje boter doet incl. leeg likkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
ik vind haar helemaal niet te dikquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dat klopt, maar dat is bij Roma niet het probleem hoor
Niet dat het mij verder wat boeit. Maar ze is wel een beetje te dik.
ik miste je alquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 1½ met een kuipje boter doet incl. leeg likken![]()
Goedenavond mede cossers
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet te dik
ze is misschien niet dun maar dik vind ik heel wat anders
veel grover gebouwd
Ach ja. Ik vind het wel een mooie meidquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dat klopt, maar dat is bij Roma niet het probleem hoor
Niet dat het mij verder wat boeit. Maar ze is wel een beetje te dik.
Eerst ff de vaatwasser ingeruimt, en gasfornuis gedaan. Had roerbak en gelijk ff gekookt voor buufquote:
Ik zei niet dat ik haar lelijk vond.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ja. Ik vind het wel een mooie meid
Touche!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik haar lelijk vond.
Wel dat ze te dik is. Die heeft echt geen BMI van < 25
Nou zeg, zó hoef je ook weer niet over Roma's figuur te pratenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee whuzzel das echt appels en peren
Da's een hele fruitmandquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee whuzzel das echt appels en peren
Ze staat ook altijd met een holle rug, dab gaat je buik naar voren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel grover gebouwd
Denk trouwens dat ze zich niet altijd even handig kleedt waardoor ze grover gebouwd uitzietquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik haar lelijk vond.
Wel dat ze te dik is. Die heeft echt geen BMI van < 25
Mode Sumoquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk trouwens dat ze zich niet altijd even handig kleedt waardoor ze grover gebouwd uitziet
Heel veel groffer inderdaad. Ik verbaas me er steeds over hoe groot haar hoofd is ten opzichte van bijvoorbeeld El Che, of Demi.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel grover gebouwd
Dat helpt inderdaad ook niet, maar we hebben haar meermaals in ondergoed gezien he. Ze is gewoon te dik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk trouwens dat ze zich niet altijd even handig kleedt waardoor ze grover gebouwd uitziet
wie het hoogste bedrag in zijn mandje heeftquote:
Proberen het hoogst te bieden bij de duurste items. De prijs daarvan krijg je in je mandje.quote:
Rond de ¤7000quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef chufi het volgende:
Die Eames hadden we vroeger ook .... maar wat ie nu kost ...
Precies, die iPhone in het begin was een slimme truuk. Standaard plebs denkt altijd "oooh iPhone is duuuuur", omdat dat het duurste is dat ze zelf bezitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen al die Eams chair met ottoman is rond de ¤6500
Iig niet zoals je een hamburger hoort te eten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Maar is zo'n burger dan ook nog wel te vreten?
Idd, ik vraag me af hoeveel maanden ze hier nog mee doorgaan.quote:
dat gaat ook weer een eeuwigheid durenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap er geen moer van.. ik wacht wel tot de punten verdeeld worden
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af hoeveel maanden ze hier nog mee doorgaan.
toch 2dequote:Op woensdag 25 juni 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Robert tegen El Che:![]()
Alhoewel... valt nog mee.
Of vriendin komt niet maar haar woordvoerderquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Peter's chickie komt het morgen uitmaken
Die liep vanmorgen in DenHaag met een opblaasbare kruisraket onder zijn armquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wie?
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/CSChKJqGvhirsc_71iTjfA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD02OTc-/https://media.zenfs.com/e(...)bd8a03dfa]afbeelding[/url] ]
Die?
Haha..quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Zou de vriendin van Peter ook meekomen?
Zouden de haaien stil geweest zijn over hun bijdrage omdat deze opdracht eigenlijk al voor die discussie gespeeld was? Knip en plak werk enzoquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
aah Justin was nog steeds ongesteld
to be continued
Volgens mij stonden ze op 0 tijdens het gesprek.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zouden de haaien stil geweest zijn over hun bijdrage omdat deze opdracht eigenlijk al voor die discussie gespeeld was? Knip en plak werk enzo
Best ongebalanceerd en gek zit eigenlijk in elkaar als je het zo ziet. Als je alleen de rolex wint met bieden ben je al biina eerste en eigenlijk al 100% zeker van minimaal plek 2. Het idee van zo een veilig is wel grappig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Raar spel.. maar de Mauw heeft wéér gewonnen.. die Droeftoeter met haar fenomenale geheugen hoeft er weer geen zak voor te doen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah kijk, niet op gelet toen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze op 0 tijdens het gesprek.
die heeft een tientje gekregen van de FEBOquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Justin: Ik vind jou ENG
Demi: Kun je dat uitleggen?
Justin: Ja <legt niets uit>, dus ik vind jou ENG.
tis een stripquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn neus dan?
Heuj! Die had Seymona nodig toen ze met die vretende haaien zat!quote:
3 x robert de wil vertrekkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze zelfs de uitzendingen met een halfuurtje verlengen.
Twee extra reclames en 3 extra herhalingenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze zelfs de uitzendingen met een halfuurtje verlengen.
dat is een vreemde manier om te laten blijken dat je iemand waardeertquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Als die dames zo blij zijn met Erik, uit dat dan met een pijpbeurt ofzo. Dat heeft die Erik wel een keer verdiend.
Neequote:Op woensdag 25 juni 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een jankbal die Robert, gauw opzouten.
Vermoeiend, heel vermoeiendquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een vreemde manier om te laten blijken dat je iemand waardeert
* greysbones vraagt zich af hoe het er bij Whuzz op het werk aan toe gaat
Welnee, hij wou gewoon wat screentijd hebben met zijn psycho-boy actquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een tientje gekregen van de FEBO
om te rellen
wat slecht
Oh leuke tipquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Straks maar even kijken hoe het nu met Kelly van BB gaat in Back to reality NPO3
eerst maar eens kijken hoe Faisel weer van alles bij elkaar probeert te schooienquote:
Dat random persoon kan wel ervoor zorgen dat ze buiten staat volgende maand, terwijl ze niets heeft misdaan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
Justin heeft uiteraard wel een punt dat hij lekker zélf bepaalt wie hij eng vind en niet, en dat hij daar geen reden voor
Als ik Demi was zou ik lekker mijn schouders ophalen. Boeiend wat een random persoon van je vind.
Ja druk tv avondjequote:Op woensdag 25 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken hoe Faisel weer van alles bij elkaar probeert te schooien
Ja, iemand ignoren. Het is zo makkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ok dan is het duidelijk dan weet ik wat ik doen moet, fijne avond👋
Serieus nookseks? Demi en Erik omdat de FEBO dat wil, doe even normaal zegquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
De Justin versus Demi scene werd mooi opgebouwd in deze aflevering met een tirade als slotstuk, dus hulde aan de scriptwriters en was zelfs GTST-waardig, waar ze de laatste tijd helemaal in het warretje zijn met storytelling dus er mogen er wel een paar daar heen verhuizen.
Ik denk dat die Haaien echt geen laatste worden, maar Robert dreigt zelf te vertrekken als ze laatste worden net als bij de vorige keer dus dat wordt weer een waar 'Petertje'. Overigens voert El Che wat in zijn schild zag ik in de voorstukjes voor morgen.
Die Erik kreeg helemaal een bol broekje...en nat ook van al die complimentjes van Demi. En haar ook nog even verdedigen in de Justin versus Demi scene door 'foei' te roepen tegen Justin, nou daar werd Demi wel erg verlegen van. Als dat geen nooksexxx gaat worden dan weet ik het ook niet meer, op zijn minst een huwelijksaanzoek. Dat zat er nog niet in de tijd dat in EJVJL zat, dus ik denk dat de FEBO wel weer mooie inspiratie heeft voor in het zomerseizoen van DB.
Justin vond Manon ook een leugenaar en eerlijk is eerlijk, daar had hij gelijk in. Manon was geen fijne bondgenoot en zoals ze zelf zei: Niemand gunt mij de finale en dat was niet voor niets.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een mafkees die Justin. Hij kon helemaal niet beargumenteren waarom hij Demi een eng mens vindt en doet dan z'n opgefokte snelwandelwedstrijd act om zich niet te hoeven verantwoorden.
Justin was ook gefrustreerd omdat hij die opdracht had verneukt. Ik vond hem wel erg overdreven met "Ik haat haar", en ja we zien niet alles. Ik mag die meid ook niet maar kom dan met argumenten. Ik moest wel gniffelen hoe Justin als een queen door de loods liep. Even zijn catwalk oefenenquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Justin vond Manon ook een leugenaar en eerlijk is eerlijk, daar had hij gelijk in. Manon was geen fijne bondgenoot en zoals ze zelf zei: Niemand gunt mij de finale en dat was niet voor niets.
Wij zien nog niet eens een uurtje van alles wat daar gebeurd op een dag, dus mssn heeft Justin wel weer gelijk.
We missen gewoon teveel/ streams
En jij snapt niets van humor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus nookseks? Demi en Erik omdat de FEBO dat wil, doe even normaal zeg
Moet je dit eens lezen met de intonatie van Roma.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik wil even iets kwijt over hoe we hier met elkaar omgaan. Het is prima dat we verschillende meningen hebben over de deelnemers van Bondgenoten dat hoort erbij. Maar ik merk dat sommige bijnamen of reacties echt denigrerend worden.
Natuurlijk mag je iemand niet leuk vinden, maar ik hoop dat we het forum tóch een plek kunnen laten zijn waar respect voorop staat. Iedereen is het waard om als mens behandeld te worden, óók deelnemers van een programma.
Dit is geen aanval op iemand persoonlijk ,ik wil alleen graag dat we met zijn allen nadenken over hoe we dingen verwoorden. Dankjewel als je de moeite neemt om dit te lezen.😉
Beamenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een mafkees die Justin. Hij kon helemaal niet beargumenteren waarom hij Demi een eng mens vindt en doet dan z'n opgefokte snelwandelwedstrijd act om zich niet te hoeven verantwoorden.
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.quote:
Manon werd weggezet als de bitchquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.
En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Jaha, weet ik, maar ze zei 'beamen'. En dat is in die context niet correct.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
beargumenteren is gewoon correct
Ik weet wat 'beamen' betekent. Ik geef aan dat het me opviel dat Demi dat woord verkeerd gebruikte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.
En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Precies dat, maar beter verwoord door jouquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Maar hadden ze hapjes ingekocht?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Ze zeiden gisteren dat ze al hapjes en drank hadden gekocht voor de Bondgenoten got talent, volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hadden ze hapjes ingekocht?
Of misschien gewoon voedsel.
Robert vertrekken?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wordt al vast klaar gestoomd voor mocht Robert onverhoopt vertrekken, dan moet hij er wel staan...onze 'marinier'...
van mij mag hijquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Robert vertrekken?
Hij is de enige die tv maakt
Hij zinspeelde er weer op gisteren, als ze laatste worden en ze moeten tegen de Slangen. Gaat hij niet eens de knock outs doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Robert vertrekken?
Hij is de enige die tv maakt
Ik hoop dat hij nog ff blijftquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zinspeelde er weer op gisteren, als ze laatste worden en ze moeten tegen de Slangen.
hij gaat toch echt een keerquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar bij wijzen van.
dan zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Er zou een nieuwe regel moeten komen 24uur aanvraag als Exit-Chantage gebruiiken en daarna intrekken.. Gele Kaart en punten aftrek
Ik wil dat beteuterde smoelwerk dan wel eens zienquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
Gewoon beweren dat ze het terugtrekken niet hebben ontvangen, en wegsturen.
Zal hem leren.
Of vriendin komt niet maar haar advocaatquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond!
Krijgen we bitchfight tussen Julia en Peter's chickie? Of wordt Peter keihard gedumpt door zijn vriendin? Beiden?
En stel dat Justin en Demi echt zouden vechten, die zou er dan winnen
Demi doet aan ijshockey, Justin is wannabe model. Misschien dat dat je een antwoord geeftquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond!
Krijgen we bitchfight tussen Julia en Peter's chickie? Of wordt Peter keihard gedumpt door zijn vriendin? Beiden?
En stel dat Justin en Demi echt zouden vechten, die zou er dan winnen
is dat zo'n zakje? Noem je dat knijpfruit? Jezus wat kinderlijk.quote:
eh jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
is dat zo'n zakje? Noem je dat knijpfruit? Jezus wat kinderlijk.
Roma wist het anders ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ja
het is ook eigenlijk voor kinderen
die geeft les aan groep 5 of 6quote:
tis ook een beetje hoe zij zichzelf presenteertquote:
Nee hoor, ik waardeer haar zeer. Zorgt voor uitstekend vermaak met d'r rare praat, gekke intonatie, koddige voorkomen en huichelarijquote:
die wil zichzelf niet voor schut zetten op tv denk ikquote:
Ja klopt. Ze heeft HBO gedaan neem ik aan. Veel met taal en tekenen bezig.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook een beetje hoe zij zichzelf presenteert
maar ze is niet zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |