Of vriendin komt niet maar haar woordvoerderquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Peter's chickie komt het morgen uitmaken
Die liep vanmorgen in DenHaag met een opblaasbare kruisraket onder zijn armquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wie?
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/CSChKJqGvhirsc_71iTjfA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD02OTc-/https://media.zenfs.com/e(...)bd8a03dfa]afbeelding[/url] ]
Die?
Haha..quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Zou de vriendin van Peter ook meekomen?
Zouden de haaien stil geweest zijn over hun bijdrage omdat deze opdracht eigenlijk al voor die discussie gespeeld was? Knip en plak werk enzoquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
aah Justin was nog steeds ongesteld
to be continued
Volgens mij stonden ze op 0 tijdens het gesprek.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zouden de haaien stil geweest zijn over hun bijdrage omdat deze opdracht eigenlijk al voor die discussie gespeeld was? Knip en plak werk enzo
Best ongebalanceerd en gek zit eigenlijk in elkaar als je het zo ziet. Als je alleen de rolex wint met bieden ben je al biina eerste en eigenlijk al 100% zeker van minimaal plek 2. Het idee van zo een veilig is wel grappig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Raar spel.. maar de Mauw heeft wéér gewonnen.. die Droeftoeter met haar fenomenale geheugen hoeft er weer geen zak voor te doen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah kijk, niet op gelet toen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze op 0 tijdens het gesprek.
die heeft een tientje gekregen van de FEBOquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Justin: Ik vind jou ENG
Demi: Kun je dat uitleggen?
Justin: Ja <legt niets uit>, dus ik vind jou ENG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |