Ooit met het spel om de finale gaf hij zoveel goede antwoorden, dat ze van de 4e plek naar de eerste gingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Robert deed het beter dan die andere 2 de vorige keren deden, dus eigenlijk mag ie nog niet zeuren. Achteraf mekkeren dat je zelf 100% die eerste plek gepakt zou hebben maakt hem er ook niet sympathieker op.
Zoals ik m'n edit zei, met fysiek shit heb je echt een goeie aan 'm. Dat pakt ie vaak wel goed op, maar met kennis weet ik het zo net nog niet.
Heeft ie z'n 24u aal aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
El Che die nu de zin van het leven in twijfel trekt
heerlijkquote:
Ik zou een besmettelijke ziekte veinzen en per direct quarantaine eisen.quote:
Robert gisteren wel, maar die gaat ook nietquote:
Hoezo 'stoken', die bedoelde het toch gewoon bloedserieus en heeft thuis de kinderkamer al ingericht johquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
een beetje stoken
che lekker ongemakkelijk
Roma doet het zoo goed, ze is Roma met stem en aaaaaaallllllquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ok, Roma's moeder is net zo irritant als Roma.
En niets gebracht dat hij het heeft ingetrokken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Robert gisteren wel, maar die gaat ook niet
Jammer, maar verwachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
En niets gebracht dat hij het heeft ingetrokken.
Tijd van de maand.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow Justin heeft ook zijn pilletje vergeten in te nemen
Ze vergat d'r act even, zo omringt door de "buitenwereld"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo praat sloma ineens zo snel aan die tuintafel
Het is net als stotteraars, zingen kunnen ze zonder te stotteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo praat sloma ineens zo snel aan die tuintafel
Demi heeft wel een wat smal bekkie gekregenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Wéér een Showtje .. dit keer Justin en Deemie.. het schijnt verplicht te zijn ix per week![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze harder strest dan ze zelf denkt me haar stiff upperlipquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Demi heeft wel een wat smal bekkie gekregen
Justin heeft daar geen last van zo te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze harder strest dan ze zelf denkt me haar stiff upperlip
Logisch die is camerageil en weet hoe de hazen moeten lopen in dergelijke tv showsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft daar geen last van zo te zien
Zou een goed idee zijn om er een hond binnen te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |