misschien kan erik het andersom ook ff doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Ah Joe gaat even transplainen aan Erik waarom ze hem een klaphark vind.
ja maar das moeilijkkkkkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Joe wil af en toe een Erikpauze.
Ok Joe. Als jij een probleem hebt met iemand anders is dat aan jou om mee te dealen. De rest van de wereld is er niet om jou te helpen bij al je zieligheden
serieusquote:
Niks mis met de hypocrisie duiden. Ook al heeft ze er zelf niets mee te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus
die muts heeft er geen biet mee te maken
die moet ook eens haar neus niet overal in willen steken
ze steekt hem maar in Peter
Nou ja, als hij de geschiedenis had geweten, had hij misschien een andere keus gemaakt. En er is natuurlijk een reden dat Demi en Roma stijf hun mondjes dicht hielden en Erik er recht in lieten lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
erik wist niet van de gele kaart![]()
mijn liebe gute
wat maakt dat uberhaupt uit
het is toch eriks eigen schuld dat hij dit niet wistquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, als hij de geschiedenis had geweten, had hij misschien een andere keus gemaakt. En er is natuurlijk een reden dat Demi en Roma stijf hun mondjes dicht hielden en Erik er recht in lieten lopen.
Ja, kan toch? We worden niet allemaal door @greysbones met de haren bijgesleept om dit te volgenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch eriks eigen schuld dat hij dit niet wist
programma loopt al meer dan een jaar
hij had alleen de afgelopen maand kunnen kijken
dan wist hij genoeg
zegt ook weer veel dat Erik dus niks heeft gekeken
lieve schatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, kan toch? We worden niet allemaal door @:greysbones met de haren bijgesleept om dit te volgen
Het punt is dat Roma en Demi wisten dat Erik niets wist en heel bewust hun mondjes hielden en deden alsof ze niet wisten dat Erik niets wist
lieve schatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve schat
je gaat mee doen aan een programma
waar je niets van hebt gezien
das toch gewoon dom
ik zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lieve schat
je weet dat iemand de geschiendenis niet kent
en dan hou je bewust je mond om een keuze te forceren
das toch gewoon hypocriet
Ja hoor bingo !! Ik ben zo zielig. Doortrapt mokkel is hetquote:
Che: Ik speelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
che![]()
![]()
waar hij gisteren nog zei
ik speel
en niet hij![]()
beter dan boter kaas en eierenquote:
Kende je die niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
wat zei Jan nu
als je in de shit zit
moet je je kop niet laten hangen
want dan zit die ook onder de shit![]()
Che doet het met spelletjes meestal wel goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Che helemaal flippen omdat hij iets wél wist en Robert niet.
Je schrijft Floris verkeerd...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Che doet het met spelletjes meestal wel goed.
wat een kneusquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Che helemaal flippen omdat hij iets wél wist en Robert niet.
Lekker dat Jan weer terug is, die kan ook wel een beetje op een nette manier wat uit die lui trekken met zijn vragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
wat zei Jan nu
als je in de shit zit
moet je je kop niet laten hangen
want dan zit die ook onder de shit![]()
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je schrijft Floris verkeerd...
hoe goed Che is zien we aan de huidige stand
Met een kennis quiz is hij meestal wel goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop dat El Che er de volgende keer gaat staan. En dan 0 punten pakt.
Hij deed het goed, maar je met 1 punt net niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een kennis quiz is hij meestal wel goed.
Maar Robert met z'n grote mond eist alles op.
En Che laat dat gebeuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
in de sauna gisteren was zijn mond groot genoegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Che laat dat gebeuren.
Daar is hij toch zelf bij? Hij gaf meteen op toen Robert zei dat hij wou spelen. Dan moet je achteraf ook niet gaan lopen huilen.
Hij had ook gewoon kunnen zeggen; "je bent net nieuw in het bondje, deze keer speel ik."
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij deed het goed, maar je met 1 punt net niet genoeg.
Robert deed het beter dan die andere 2 de vorige keren deden, dus eigenlijk mag ie nog niet zeuren. Achteraf mekkeren dat je zelf 100% die eerste plek gepakt zou hebben maakt hem er ook niet sympathieker op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ooit met het spel om de finale gaf hij zoveel goede antwoorden, dat ze van de 4e plek naar de eerste gingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Robert deed het beter dan die andere 2 de vorige keren deden, dus eigenlijk mag ie nog niet zeuren. Achteraf mekkeren dat je zelf 100% die eerste plek gepakt zou hebben maakt hem er ook niet sympathieker op.
Zoals ik m'n edit zei, met fysiek shit heb je echt een goeie aan 'm. Dat pakt ie vaak wel goed op, maar met kennis weet ik het zo net nog niet.
Heeft ie z'n 24u aal aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
El Che die nu de zin van het leven in twijfel trekt
heerlijkquote:
Ik zou een besmettelijke ziekte veinzen en per direct quarantaine eisen.quote:
Robert gisteren wel, maar die gaat ook nietquote:
Hoezo 'stoken', die bedoelde het toch gewoon bloedserieus en heeft thuis de kinderkamer al ingericht johquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
een beetje stoken
che lekker ongemakkelijk
Roma doet het zoo goed, ze is Roma met stem en aaaaaaallllllquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ok, Roma's moeder is net zo irritant als Roma.
En niets gebracht dat hij het heeft ingetrokken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Robert gisteren wel, maar die gaat ook niet
Jammer, maar verwachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
En niets gebracht dat hij het heeft ingetrokken.
Tijd van de maand.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow Justin heeft ook zijn pilletje vergeten in te nemen
Ze vergat d'r act even, zo omringt door de "buitenwereld"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo praat sloma ineens zo snel aan die tuintafel
Het is net als stotteraars, zingen kunnen ze zonder te stotteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo praat sloma ineens zo snel aan die tuintafel
Demi heeft wel een wat smal bekkie gekregenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Wéér een Showtje .. dit keer Justin en Deemie.. het schijnt verplicht te zijn ix per week![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze harder strest dan ze zelf denkt me haar stiff upperlipquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Demi heeft wel een wat smal bekkie gekregen
Justin heeft daar geen last van zo te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze harder strest dan ze zelf denkt me haar stiff upperlip
Logisch die is camerageil en weet hoe de hazen moeten lopen in dergelijke tv showsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft daar geen last van zo te zien
Zou een goed idee zijn om er een hond binnen te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |