heerlijkquote:
Ik zou een besmettelijke ziekte veinzen en per direct quarantaine eisen.quote:
Robert gisteren wel, maar die gaat ook nietquote:
Hoezo 'stoken', die bedoelde het toch gewoon bloedserieus en heeft thuis de kinderkamer al ingericht johquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
een beetje stoken
che lekker ongemakkelijk
Roma doet het zoo goed, ze is Roma met stem en aaaaaaallllllquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ok, Roma's moeder is net zo irritant als Roma.
En niets gebracht dat hij het heeft ingetrokken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Robert gisteren wel, maar die gaat ook niet
Jammer, maar verwachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
En niets gebracht dat hij het heeft ingetrokken.
Tijd van de maand.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow Justin heeft ook zijn pilletje vergeten in te nemen
Ze vergat d'r act even, zo omringt door de "buitenwereld"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo praat sloma ineens zo snel aan die tuintafel
Het is net als stotteraars, zingen kunnen ze zonder te stotteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo praat sloma ineens zo snel aan die tuintafel
Demi heeft wel een wat smal bekkie gekregenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Wéér een Showtje .. dit keer Justin en Deemie.. het schijnt verplicht te zijn ix per week![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze harder strest dan ze zelf denkt me haar stiff upperlipquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Demi heeft wel een wat smal bekkie gekregen
Justin heeft daar geen last van zo te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze harder strest dan ze zelf denkt me haar stiff upperlip
Logisch die is camerageil en weet hoe de hazen moeten lopen in dergelijke tv showsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin heeft daar geen last van zo te zien
Zou een goed idee zijn om er een hond binnen te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |