Als je mij in de loods zou stoppen (alsjeblieft niet, maar loods of dood ga ik toch maar voor loods) dan zou ik met Robert prima kunnen denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is ook niet mijn favoriet
maar Robert is een skreeuwerd
en daar heb ik helemaal een hekel aan
Was vorig jaar ook al eens, brrr.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah schurft
Hoe krijgen zou dat voor elkaar
Ah ja... maar wel heel erg smerigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al eens, brrr.
Het is gewoon behoorlijk besmettelijk, als je keer een shirt gedragen hebt van iemand die het heeft kun je het al zonder te weten gewoon mee de loods in nemen en daar gaat het ook weer gewoon verder.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al eens, brrr.
Het is gewoon behoorlijk besmettelijk, als je keer een shirt gedragen hebt van iemand die het heeft kun je het al zonder te weten gewoon mee de loods in nemen en daar gaat het ook weer gewoon verder.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms vergeet ik de niet FOKKEN en eten tegelijk regel
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms vergeet ik de niet FOKKEN en eten tegelijk regel
als ik dit soort dingen leesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]schurft is toch een parasiet onder je huid
Hij durft niet toe te geven waarom ie Robert heeft geruild. Dat is volgens jou niet laf?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt van erik veel zeggen
maar lafaard is een beetje bs
robert is een grote huilbaby
was het een ander geweest die moest switchen had hij het helemaal prima gevonden
hoe krom die switch ook was geweest
hoezo heeft het geen tactisch voordeel
Robert haalt de punten bij de vossen
haal die weg en ze zakken waarschijnlijk langzaam naar beneden
en wie staan er dan boven aan ...
Robert heeft in zijn gedachten waarom het isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij durft niet toe te geven waarom ie Robert heeft geruild. Dat is volgens jou niet laf?
Wat waarom tactischer zou zijn heb ik al genoemd.![]()
Of Robert wel of geen huilbaby is, heeft niks te maken met wat ik zei.
Jep. Ik ben er ook van overtuigd dat een schurft-heruitbraak in de loods de reden is van dat nieuwe meubilair.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, mij niet bellen. Ik geef die Haaienmannetjes 0 punten, wat ze ook doen![]()
Beter gaat er trouwens niemand van ons. Zag laatst weer plastic om een matras zitten bij die slangenkamer, die stoffen meubels hebben niet voor niets van die lilluke plastic vervanging onder de noemen 'gezellige zomer' gekregen.
Ik gun ons geen schurft
Erik tegen Robert: voor iedereen het beste. Voor Seymona, voor de haaien en vooral ook voor Robert.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Robert heeft in zijn gedachten waarom het is
Erik heeft al meerdere keren willen aangeven waarom
maar dat is niet de reden volgens robert
Niet alles is zoals Robert het ziet
dat is iets wat ik wel kan waarderenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:10 schreef humpty het volgende:
Mooi om te zien dat Erik onverstoorbaar blijft als Robert met zijn tirade bezig is![]()
Het was ook heel niet de opdracht om als bondje daar te gaan staan. Het was zijn beslissing (of die van de FEBO), en daarom moest hij de mededeling doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
Erik deed niks verkeerd hij beschermde juist zijn bondje,Roma had wel kunnen zeggen dat het haar idee was.
Ze zijn beide geweldig. Dus ik ben Zwitserland in deze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En wat Erik betreft; die man mag ik absoluut niet. Terecht of niet... Team Robert
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn beide geweldig. Dus ik ben Zwitserland in deze.
Dat zou lachen wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk volgende cyclus een bondje met Erik en Robert. Dacht dat dit deze cyclus al zou gebeuren, maar nee.
Ohw, ja, beetje jury-oordelen vellen. Dat kan ik wel denk ik.quote:
neem dan spareribs meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw, ja, beetje jury-oordelen vellen. Dat kan ik wel denk ik.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |