eerst maar eens kijken hoe Faisel weer van alles bij elkaar probeert te schooienquote:
Dat random persoon kan wel ervoor zorgen dat ze buiten staat volgende maand, terwijl ze niets heeft misdaan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
Justin heeft uiteraard wel een punt dat hij lekker zélf bepaalt wie hij eng vind en niet, en dat hij daar geen reden voor
Als ik Demi was zou ik lekker mijn schouders ophalen. Boeiend wat een random persoon van je vind.
Ja druk tv avondjequote:Op woensdag 25 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken hoe Faisel weer van alles bij elkaar probeert te schooien
Ja, iemand ignoren. Het is zo makkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ok dan is het duidelijk dan weet ik wat ik doen moet, fijne avond👋
Serieus nookseks? Demi en Erik omdat de FEBO dat wil, doe even normaal zegquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
De Justin versus Demi scene werd mooi opgebouwd in deze aflevering met een tirade als slotstuk, dus hulde aan de scriptwriters en was zelfs GTST-waardig, waar ze de laatste tijd helemaal in het warretje zijn met storytelling dus er mogen er wel een paar daar heen verhuizen.
Ik denk dat die Haaien echt geen laatste worden, maar Robert dreigt zelf te vertrekken als ze laatste worden net als bij de vorige keer dus dat wordt weer een waar 'Petertje'. Overigens voert El Che wat in zijn schild zag ik in de voorstukjes voor morgen.
Die Erik kreeg helemaal een bol broekje...en nat ook van al die complimentjes van Demi. En haar ook nog even verdedigen in de Justin versus Demi scene door 'foei' te roepen tegen Justin, nou daar werd Demi wel erg verlegen van. Als dat geen nooksexxx gaat worden dan weet ik het ook niet meer, op zijn minst een huwelijksaanzoek. Dat zat er nog niet in de tijd dat in EJVJL zat, dus ik denk dat de FEBO wel weer mooie inspiratie heeft voor in het zomerseizoen van DB.
Justin vond Manon ook een leugenaar en eerlijk is eerlijk, daar had hij gelijk in. Manon was geen fijne bondgenoot en zoals ze zelf zei: Niemand gunt mij de finale en dat was niet voor niets.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een mafkees die Justin. Hij kon helemaal niet beargumenteren waarom hij Demi een eng mens vindt en doet dan z'n opgefokte snelwandelwedstrijd act om zich niet te hoeven verantwoorden.
Justin was ook gefrustreerd omdat hij die opdracht had verneukt. Ik vond hem wel erg overdreven met "Ik haat haar", en ja we zien niet alles. Ik mag die meid ook niet maar kom dan met argumenten. Ik moest wel gniffelen hoe Justin als een queen door de loods liep. Even zijn catwalk oefenenquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Justin vond Manon ook een leugenaar en eerlijk is eerlijk, daar had hij gelijk in. Manon was geen fijne bondgenoot en zoals ze zelf zei: Niemand gunt mij de finale en dat was niet voor niets.
Wij zien nog niet eens een uurtje van alles wat daar gebeurd op een dag, dus mssn heeft Justin wel weer gelijk.
We missen gewoon teveel/ streams
En jij snapt niets van humor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus nookseks? Demi en Erik omdat de FEBO dat wil, doe even normaal zeg
Moet je dit eens lezen met de intonatie van Roma.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik wil even iets kwijt over hoe we hier met elkaar omgaan. Het is prima dat we verschillende meningen hebben over de deelnemers van Bondgenoten dat hoort erbij. Maar ik merk dat sommige bijnamen of reacties echt denigrerend worden.
Natuurlijk mag je iemand niet leuk vinden, maar ik hoop dat we het forum tóch een plek kunnen laten zijn waar respect voorop staat. Iedereen is het waard om als mens behandeld te worden, óók deelnemers van een programma.
Dit is geen aanval op iemand persoonlijk ,ik wil alleen graag dat we met zijn allen nadenken over hoe we dingen verwoorden. Dankjewel als je de moeite neemt om dit te lezen.😉
Beamenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een mafkees die Justin. Hij kon helemaal niet beargumenteren waarom hij Demi een eng mens vindt en doet dan z'n opgefokte snelwandelwedstrijd act om zich niet te hoeven verantwoorden.
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.quote:
beargumenteren is gewoon correctquote:
Manon werd weggezet als de bitchquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.
En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Jaha, weet ik, maar ze zei 'beamen'. En dat is in die context niet correct.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
beargumenteren is gewoon correct
Ik weet wat 'beamen' betekent. Ik geef aan dat het me opviel dat Demi dat woord verkeerd gebruikte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.
En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Precies dat, maar beter verwoord door jouquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Maar hadden ze hapjes ingekocht?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Ze zeiden gisteren dat ze al hapjes en drank hadden gekocht voor de Bondgenoten got talent, volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hadden ze hapjes ingekocht?
Of misschien gewoon voedsel.
Robert vertrekken?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wordt al vast klaar gestoomd voor mocht Robert onverhoopt vertrekken, dan moet hij er wel staan...onze 'marinier'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |