abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218044215
Je ziet toch wel kale plekken op het hoofd van Julia, zeker als het nat is. Lijkt me best wel kut als je zo jong bent en van nature leuke krullen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218044232
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh leuke tip ^O^
eerst maar eens kijken hoe Faisel weer van alles bij elkaar probeert te schooien
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218044235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
Justin heeft uiteraard wel een punt dat hij lekker zélf bepaalt wie hij eng vind en niet, en dat hij daar geen reden voor

Als ik Demi was zou ik lekker mijn schouders ophalen. Boeiend wat een random persoon van je vind.
Dat random persoon kan wel ervoor zorgen dat ze buiten staat volgende maand, terwijl ze niets heeft misdaan.

Dan kan iedereen maar iets gewoon doen zonder in te staan voor de gevolgen.. het is ook het meest laffe wat je kan doen imho.

"Want ik mag dat doen dus ik zeg zus of doe zo, en sta niet in voor de gevolgen daarvan. Dat is jouw probleem.. zal wel een generatiedingetje zijn, kind van boomers, zelf millennial, maar dit gen Z gedrag is om te kotsen

Als ik Demi was had ik hem een reden gegeven om me eng te vinden, nadat hij zijn tanden tussen dat toetsenbord vandaan heeft gevist.

[ Bericht 13% gewijzigd door PenetratorNL op 25-06-2025 20:44:35 ]
pi_218044254
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst maar eens kijken hoe Faisel weer van alles bij elkaar probeert te schooien
Ja druk tv avondje :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218044676
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 19:25 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ok dan is het duidelijk dan weet ik wat ik doen moet, fijne avond👋
Ja, iemand ignoren. Het is zo makkelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218044748
De Justin versus Demi scene werd mooi opgebouwd in deze aflevering met een tirade als slotstuk, dus hulde aan de scriptwriters en was zelfs GTST-waardig, waar ze de laatste tijd helemaal in het warretje zijn met storytelling dus er mogen er wel een paar daar heen verhuizen.
Ik denk dat die Haaien echt geen laatste worden, maar Robert dreigt zelf te vertrekken als ze laatste worden net als bij de vorige keer dus dat wordt weer een waar 'Petertje'. Overigens voert El Che wat in zijn schild zag ik in de voorstukjes voor morgen.
Die Erik kreeg helemaal een bol broekje...en nat ook van al die complimentjes van Demi. En haar ook nog even verdedigen in de Justin versus Demi scene door 'foei' te roepen tegen Justin, nou daar werd Demi wel erg verlegen van. Als dat geen nooksexxx gaat worden dan weet ik het ook niet meer, op zijn minst een huwelijksaanzoek. Dat zat er nog niet in de tijd dat in EJVJL zat, dus ik denk dat de FEBO wel weer mooie inspiratie heeft voor in het zomerseizoen van DB.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218045179
Wat een mafkees die Justin. Hij kon helemaal niet beargumenteren waarom hij Demi een eng mens vindt en doet dan z'n opgefokte snelwandelwedstrijd act om zich niet te hoeven verantwoorden. |:(
All those angels with their wings glued on.
pi_218045289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
De Justin versus Demi scene werd mooi opgebouwd in deze aflevering met een tirade als slotstuk, dus hulde aan de scriptwriters en was zelfs GTST-waardig, waar ze de laatste tijd helemaal in het warretje zijn met storytelling dus er mogen er wel een paar daar heen verhuizen.
Ik denk dat die Haaien echt geen laatste worden, maar Robert dreigt zelf te vertrekken als ze laatste worden net als bij de vorige keer dus dat wordt weer een waar 'Petertje'. Overigens voert El Che wat in zijn schild zag ik in de voorstukjes voor morgen.
Die Erik kreeg helemaal een bol broekje...en nat ook van al die complimentjes van Demi. En haar ook nog even verdedigen in de Justin versus Demi scene door 'foei' te roepen tegen Justin, nou daar werd Demi wel erg verlegen van. Als dat geen nooksexxx gaat worden dan weet ik het ook niet meer, op zijn minst een huwelijksaanzoek. Dat zat er nog niet in de tijd dat in EJVJL zat, dus ik denk dat de FEBO wel weer mooie inspiratie heeft voor in het zomerseizoen van DB.
Serieus nookseks? Demi en Erik omdat de FEBO dat wil, doe even normaal zeg :')
pi_218045452
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een mafkees die Justin. Hij kon helemaal niet beargumenteren waarom hij Demi een eng mens vindt en doet dan z'n opgefokte snelwandelwedstrijd act om zich niet te hoeven verantwoorden. |:(
Justin vond Manon ook een leugenaar en eerlijk is eerlijk, daar had hij gelijk in. Manon was geen fijne bondgenoot en zoals ze zelf zei: Niemand gunt mij de finale en dat was niet voor niets.
Wij zien nog niet eens een uurtje van alles wat daar gebeurd op een dag, dus mssn heeft Justin wel weer gelijk.

We missen gewoon teveel/ streams :Y
if it's meant to be, it will be
pi_218045457
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Justin vond Manon ook een leugenaar en eerlijk is eerlijk, daar had hij gelijk in. Manon was geen fijne bondgenoot en zoals ze zelf zei: Niemand gunt mij de finale en dat was niet voor niets.
Wij zien nog niet eens een uurtje van alles wat daar gebeurd op een dag, dus mssn heeft Justin wel weer gelijk.

We missen gewoon teveel/ streams :Y
Justin was ook gefrustreerd omdat hij die opdracht had verneukt. Ik vond hem wel erg overdreven met "Ik haat haar", en ja we zien niet alles. Ik mag die meid ook niet maar kom dan met argumenten. Ik moest wel gniffelen hoe Justin als een queen door de loods liep. Even zijn catwalk oefenen :D
pi_218045575
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Serieus nookseks? Demi en Erik omdat de FEBO dat wil, doe even normaal zeg :')
En jij snapt niets van humor.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 juni 2025 @ 02:43:45 #222
3542 Gia
User under construction
pi_218045625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik wil even iets kwijt over hoe we hier met elkaar omgaan. Het is prima dat we verschillende meningen hebben over de deelnemers van Bondgenoten dat hoort erbij. Maar ik merk dat sommige bijnamen of reacties echt denigrerend worden.

Natuurlijk mag je iemand niet leuk vinden, maar ik hoop dat we het forum tóch een plek kunnen laten zijn waar respect voorop staat. Iedereen is het waard om als mens behandeld te worden, óók deelnemers van een programma.

Dit is geen aanval op iemand persoonlijk ,ik wil alleen graag dat we met zijn allen nadenken over hoe we dingen verwoorden. Dankjewel als je de moeite neemt om dit te lezen.😉
Moet je dit eens lezen met de intonatie van Roma.....
  donderdag 26 juni 2025 @ 02:58:06 #223
3542 Gia
User under construction
pi_218045631
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Beamen
pi_218045638
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 02:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Beamen
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.
if it's meant to be, it will be
pi_218046532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 02:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Beamen
beargumenteren is gewoon correct
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218046647
Wat is Justin een kwal :)
pi_218046754
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.

En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
pi_218046787
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.

En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Manon werd weggezet als de bitch
maar Julia is net zo erg
alleen zie je dat nu pas
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 26 juni 2025 @ 10:25:12 #229
3542 Gia
User under construction
pi_218047118
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
beargumenteren is gewoon correct
Jaha, weet ik, maar ze zei 'beamen'. En dat is in die context niet correct.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.
Ik weet wat 'beamen' betekent. Ik geef aan dat het me opviel dat Demi dat woord verkeerd gebruikte.
  donderdag 26 juni 2025 @ 10:27:50 #230
3542 Gia
User under construction
pi_218047139
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:

Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
pi_218047181
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 12,3 Kijkcijfer: 403.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, ondanks het mooie weer toch nog 429.000 kijkers met een marktaandeel van 15,6 wat erg hoog is. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_218047296
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Precies dat, maar beter verwoord door jou
  donderdag 26 juni 2025 @ 11:50:06 #233
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218047816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar hadden ze hapjes ingekocht?
Of misschien gewoon voedsel.
  donderdag 26 juni 2025 @ 13:07:02 #234
3542 Gia
User under construction
pi_218048399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 11:50 schreef spapaars het volgende:

[..]
Maar hadden ze hapjes ingekocht?
Of misschien gewoon voedsel.
Ze zeiden gisteren dat ze al hapjes en drank hadden gekocht voor de Bondgenoten got talent, volgens mij.
  donderdag 26 juni 2025 @ 13:22:06 #235
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218048540
DBG Got Talent, ik zit er al voor klaar.. Eenwielen, hoelahoepe, stok-opde-neus balanceren, Memory, Sjoelbakken, Een hele Cycus je mond houwe.. gaat ze makkelijk lukken ;)
pi_218050223
Vanavond eindelijk leuk met Roy.
pi_218050325
Krijgt hij eindelijk tekst?
Allemaal cabaretteketet!
pi_218050431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Krijgt hij eindelijk tekst?
Ja, zal je verbazen😃
pi_218050461
Wordt al vast klaar gestoomd voor mocht Robert onverhoopt vertrekken, dan moet hij er wel staan...onze 'marinier'...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 juni 2025 @ 18:38:46 #240
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218050724
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wordt al vast klaar gestoomd voor mocht Robert onverhoopt vertrekken, dan moet hij er wel staan...onze 'marinier'...
Robert vertrekken?
Hij is de enige die tv maakt -O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')