Manon werd weggezet als de bitchquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.
En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Jaha, weet ik, maar ze zei 'beamen'. En dat is in die context niet correct.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
beargumenteren is gewoon correct
Ik weet wat 'beamen' betekent. Ik geef aan dat het me opviel dat Demi dat woord verkeerd gebruikte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
"Beamen" in het Nederlands betekent "instemmen met" of "bevestigen dat iets waar is". Het is een werkwoord dat wordt gebruikt om aan te geven dat je het eens bent met wat iemand anders zegt of dat je een bepaalde stelling of bewering ondersteunt.
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat de Slangen bij die hele zak discussie niet zeggen, wij zijn bij de vorige bestelling al preventief gezakt, dus wij zijn al voorzien, maar ga gerust nu je gang.
En Julia ,echt, een discussie zo beginnen en zeggen dat we alleen maar iedereens mening willen weten en dan vol op het orgel gaan als iemand een andere mening dan jou heeft.
Precies dat, maar beter verwoord door jouquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Maar hadden ze hapjes ingekocht?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die slangen rekening hadden gehouden met het scenario om gezamenlijk te zakken door inkopen van hapjes voor de avond, dan hadden ze het eerder nog niet gekocht en dus nog hoger gestaan. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat ze al eerder hadden ingekocht voor zaterdagavond, dus die punten er al vanaf zijn bij hun.
Ze zeiden gisteren dat ze al hapjes en drank hadden gekocht voor de Bondgenoten got talent, volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hadden ze hapjes ingekocht?
Of misschien gewoon voedsel.
Robert vertrekken?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wordt al vast klaar gestoomd voor mocht Robert onverhoopt vertrekken, dan moet hij er wel staan...onze 'marinier'...
van mij mag hijquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Robert vertrekken?
Hij is de enige die tv maakt
Hij zinspeelde er weer op gisteren, als ze laatste worden en ze moeten tegen de Slangen. Gaat hij niet eens de knock outs doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Robert vertrekken?
Hij is de enige die tv maakt
Ik hoop dat hij nog ff blijftquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zinspeelde er weer op gisteren, als ze laatste worden en ze moeten tegen de Slangen.
hij gaat toch echt een keerquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar bij wijzen van.
dan zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Er zou een nieuwe regel moeten komen 24uur aanvraag als Exit-Chantage gebruiiken en daarna intrekken.. Gele Kaart en punten aftrek
Ik wil dat beteuterde smoelwerk dan wel eens zienquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
Gewoon beweren dat ze het terugtrekken niet hebben ontvangen, en wegsturen.
Zal hem leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |