Geen idee, die hoor ik er verder niet over. Weer geleend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel gaan de haaien zakken dan?
ik gok vanquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat de NoNoMa nu een keer spelen? Spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Logisch, Roma praat langzaam, dus door iedereen goed te volgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Waarom wordt Erik ondertiteld? En Roma niet?
Ach niemand staat het flatteus als zs zitten met nauwsluitende kledingquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
En de SloMa wordt niet echt smaller... "sommigen" eten beter dan anderen.![]()
[ afbeelding ]
Haha, dat klopt, maar dat is bij Roma niet het probleem hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach niemand staat het flatteus als zs zitten met nauwsluitende kleding
Haar platte haar helpt wel een beetjequote:Op woensdag 25 juni 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach niemand staat het flatteus als zs zitten met nauwsluitende kleding
En 1½ met een kuipje boter doet incl. leeg likkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
We hebben de kast vol voor de rest van de cyclus.. Aldus Erik.. die wel een jaar met een tube tndpasta kan doen
ik vind haar helemaal niet te dikquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dat klopt, maar dat is bij Roma niet het probleem hoor
Niet dat het mij verder wat boeit. Maar ze is wel een beetje te dik.
ik miste je alquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 1½ met een kuipje boter doet incl. leeg likken![]()
Goedenavond mede cossers
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet te dik
ze is misschien niet dun maar dik vind ik heel wat anders
veel grover gebouwd
Ach ja. Ik vind het wel een mooie meidquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dat klopt, maar dat is bij Roma niet het probleem hoor
Niet dat het mij verder wat boeit. Maar ze is wel een beetje te dik.
nee whuzzel das echt appels en perenquote:
Eerst ff de vaatwasser ingeruimt, en gasfornuis gedaan. Had roerbak en gelijk ff gekookt voor buufquote:
Ik zei niet dat ik haar lelijk vond.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ja. Ik vind het wel een mooie meid
Touche!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik haar lelijk vond.
Wel dat ze te dik is. Die heeft echt geen BMI van < 25
Nou zeg, zó hoef je ook weer niet over Roma's figuur te pratenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee whuzzel das echt appels en peren
Da's een hele fruitmandquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee whuzzel das echt appels en peren
Ze staat ook altijd met een holle rug, dab gaat je buik naar voren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet te dik
ze is misschien niet dun maar dik vind ik heel wat anders
veel grover gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |