Denk trouwens dat ze zich niet altijd even handig kleedt waardoor ze grover gebouwd uitzietquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik haar lelijk vond.
Wel dat ze te dik is. Die heeft echt geen BMI van < 25
Mode Sumoquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk trouwens dat ze zich niet altijd even handig kleedt waardoor ze grover gebouwd uitziet
Heel veel groffer inderdaad. Ik verbaas me er steeds over hoe groot haar hoofd is ten opzichte van bijvoorbeeld El Che, of Demi.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet te dik
ze is misschien niet dun maar dik vind ik heel wat anders
veel grover gebouwd
Dat helpt inderdaad ook niet, maar we hebben haar meermaals in ondergoed gezien he. Ze is gewoon te dik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk trouwens dat ze zich niet altijd even handig kleedt waardoor ze grover gebouwd uitziet
wie het hoogste bedrag in zijn mandje heeftquote:
Proberen het hoogst te bieden bij de duurste items. De prijs daarvan krijg je in je mandje.quote:
Rond de ¤7000quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef chufi het volgende:
Die Eames hadden we vroeger ook .... maar wat ie nu kost ...
Precies, die iPhone in het begin was een slimme truuk. Standaard plebs denkt altijd "oooh iPhone is duuuuur", omdat dat het duurste is dat ze zelf bezitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen al die Eams chair met ottoman is rond de ¤6500
Iig niet zoals je een hamburger hoort te eten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Maar is zo'n burger dan ook nog wel te vreten?
Idd, ik vraag me af hoeveel maanden ze hier nog mee doorgaan.quote:
dat gaat ook weer een eeuwigheid durenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap er geen moer van.. ik wacht wel tot de punten verdeeld worden
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af hoeveel maanden ze hier nog mee doorgaan.
toch 2dequote:Op woensdag 25 juni 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Robert tegen El Che:![]()
Alhoewel... valt nog mee.
Of vriendin komt niet maar haar woordvoerderquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Peter's chickie komt het morgen uitmaken
Die liep vanmorgen in DenHaag met een opblaasbare kruisraket onder zijn armquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wie?
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/CSChKJqGvhirsc_71iTjfA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD02OTc-/https://media.zenfs.com/e(...)bd8a03dfa]afbeelding[/url] ]
Die?
Haha..quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Zou de vriendin van Peter ook meekomen?
Zouden de haaien stil geweest zijn over hun bijdrage omdat deze opdracht eigenlijk al voor die discussie gespeeld was? Knip en plak werk enzoquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
aah Justin was nog steeds ongesteld
to be continued
Volgens mij stonden ze op 0 tijdens het gesprek.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zouden de haaien stil geweest zijn over hun bijdrage omdat deze opdracht eigenlijk al voor die discussie gespeeld was? Knip en plak werk enzo
Best ongebalanceerd en gek zit eigenlijk in elkaar als je het zo ziet. Als je alleen de rolex wint met bieden ben je al biina eerste en eigenlijk al 100% zeker van minimaal plek 2. Het idee van zo een veilig is wel grappig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Raar spel.. maar de Mauw heeft wéér gewonnen.. die Droeftoeter met haar fenomenale geheugen hoeft er weer geen zak voor te doen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah kijk, niet op gelet toen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze op 0 tijdens het gesprek.
die heeft een tientje gekregen van de FEBOquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Justin: Ik vind jou ENG
Demi: Kun je dat uitleggen?
Justin: Ja <legt niets uit>, dus ik vind jou ENG.
tis een stripquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn neus dan?
Heuj! Die had Seymona nodig toen ze met die vretende haaien zat!quote:
3 x robert de wil vertrekkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze zelfs de uitzendingen met een halfuurtje verlengen.
Twee extra reclames en 3 extra herhalingenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze zelfs de uitzendingen met een halfuurtje verlengen.
dat is een vreemde manier om te laten blijken dat je iemand waardeertquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Als die dames zo blij zijn met Erik, uit dat dan met een pijpbeurt ofzo. Dat heeft die Erik wel een keer verdiend.
Neequote:Op woensdag 25 juni 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een jankbal die Robert, gauw opzouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |