SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Valt wel mee nu. De laatste tijd een heel stuk rustigerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is best lang?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:18 schreef mario390 het volgende:
programm is zo dat elke artist ongefähr 60 - 70 min spelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou niet meer rechtsreeks via thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
toch wel meteen bij het restaurant he, niet bij thuisbezorgd
moet zeggen oke pizza wel enzo. burpDo what you love, love what you do!![]()
Beter dan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet meer rechtsreeks vis thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.
moet zeggen oke pizza wel enzo. burpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je had er ook zelf even naar toe kunnen lopen. 10 minuten wandelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet meer rechtsreeks via thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.
moet zeggen oke pizza wel enzo. burp![]()
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.quote:
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Fanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.![]()
Misschien ook niet of toch ook welquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Oke, bijzonderquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee nu. De laatste tijd een heel stuk rustiger~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
nah nee deze is met wandelen wel45 min heen denk en terug ook nog, en sorry om te zeggen. dan kook ik li9ever zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had er ook zelf even naar toe kunnen lopen. 10 minuten wandelen
Do what you love, love what you do!![]()
duh .....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.![]()
De site waar je besteld moet ook verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel zijn weg of komen bijna niet meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zou je je moeten schamen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ja ik schaam me echt niet zo onwijs om gewoon dik te bestellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zit nog wat tussen wss. ook nu nog, maar thuisbezorgd vraagt welk schandalige percentage op bestellingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De site waar je besteld moet ook verdienen natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon bestellen en doen waar je zin in hebt. Oa klagen als het eten een beetje koud wasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ja ik schaam me echt niet zo onwijs om gewoon dik te bestellen?![]()
Rechtstreeks bestellen dus. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
er zit nog wat tussen wss. ook nu nog, maar thuisbezorgd vraagt welk schandalige percentage op bestellingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.Do what you love, love what you do!![]()
yups maar moet je ff paar favorieten hebben he die kwaliteit leveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rechtstreeks bestellen dus. Probleem opgelostDo what you love, love what you do!![]()
Al doende kom je er vanzelf achterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
yups maar moet je ff paar favorieten hebben he die kwaliteit leveren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.![]()
gat in de markt joh![]()
![]()
Tsja, iemand bezorgt je eten en die wil ook betaald worden. Dus die bezorgkosten zijn er wel, maar misschien verstopt in de prijzen van je eten. Online prijzen zijn soms niet het zelfde als wat je in het restaurant betaalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.![]()
Een echte fan dus 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een broodje doen. Dichtklappen en er niets meer aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VenzDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Oeh dat is een fantastisch idee..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we samen achter een fan gaan zittenIk ben daar wel fan van
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wel de purequote:Don't follow me. I am lost too
We krijgen een tropennacht (wanneer de nacht niet onder 20 graden duikt)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vind het op Funda en prachtig huis voor een zolderkamer autist
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Het koelt niet afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
straks raampje open als het afgekoeld is
Hey there sunshine lift my heart
laapste ijsjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Fanzelfsprekend zal ik wat fanilleijsjes meenemen![]()
![]()
ZelfbolukjeHey there sunshine lift my heart
Hmmmmmmm. 🤔quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21🐙![]()
11025quote:
En 4 gangen toetjesHey there sunshine lift my heart
Die heeft iets te veel startrek gekekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21Leuk gedaan verder
![]()
![]()
Jij bent afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft iets te veel startrek gekekenLeuk gedaan verder
That is no moonHey there sunshine lift my heart
Ik ben immer heetquote:Hey there sunshine lift my heart
wel of niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezakt voor zolder autist. Hoe diep kan ik wel niet vallen![]()
Kweenie, heb je een kelder?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezakt voor zolder autist. Hoe diep kan ik wel niet vallen🐙![]()
Ik heb wel een mooie ruimte onder de trap van de begane grond naar de 1ste verdieping.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Van zolderautist gedegradeerd naar basement dweller.![]()
Oke, Harry Potter dan maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie ruimte onder de trap van de begane grond naar de 1ste verdieping.🐙![]()
Is het al bedtijd?Don't follow me. I am lost too
niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was hier minimum viable dinner weer.
Soep en stokbrood.![]()
![]()
Feit ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
het is altijd wel ergens/voor iemand bedtijdDon't follow me. I am lost too
Rustig dagje gehadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammerquote:
Don't follow me. I am lost too
Ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen is nog z'n bbq aan het opruimen ofzo.
Lekker binnen in de vreetschuur zitten schransen in de aircoHey there sunshine lift my heart
ik vraag nog maar ff heeft meid nog zin om te kletsen. want onder andere gaat dit al aadig drama worden met ik ertussen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Wil wel slapen.Don't follow me. I am lost too
Kan het?quote:Don't follow me. I am lost too
I know. Was het een beetje te eten? Ken de zaak niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik niet
Lekker binnen in de vreetschuur zitten schransen in de airco🐙![]()
Waalom pussy?quote:Don't follow me. I am lost too
Ja was best redelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Was het een beetje te eten? Ken de zaak niet.
Geen takoyaki thoHey there sunshine lift my heart
ik wil juist niet slapen in weekend omdat ik dan kan uitslapen of doen wat ik wil?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lastig met dit weer. Altijd vroeg wakker.quote:Don't follow me. I am lost too
Ik wil lamg slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil juist niet slapen in weekend omdat ik dan kan uitslapen of doen wat ik wil?
Jaartje if 100Trust nobody![]()
nouja dat is teveel gezegd wss. maargoed het is voor mij ook het enige dat ik ff kan doen of laat opblijven afgezien van de rest werk week.quote:Do what you love, love what you do!![]()
DM anders even haar nummerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef kree het volgende:
ik vraag nog maar ff heeft meid nog zin om te kletsen. want onder andere gaat dit al aadig drama worden met ik ertussen enzo.![]()
Ik zie het zelden ergens.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was best redelijk
Geen takoyaki tho
Komt nog wel een keer goed.
🐙![]()
Ik ben moe, dan ga ik slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is teveel gezegd wss. maargoed het is voor mij ook het enige dat ik ff kan doen of laat opblijven afgezien van de rest werk week.
Don't follow me. I am lost too
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.quote:
wil dr wel helpen, maar ik heb geen behoefte aan iemand die ik mee moet gaan trekken. heb het moeilijk genoeg met me zelf.
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.Do what you love, love what you do!![]()
Hou op danquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.
wil dr wel helpen, maar ik heb geen behoefte aan iemand die ik mee moet gaan trekken. heb het moeilijk genoeg met me zelf.
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.Trust nobody![]()
Eindelijk weten we wie je bentquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil lamg slapen
Jaartje if 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik heb het altijd hier in Utrecht maar moet ik zeggen dat ik maar naar 3 Aziatische tentjes ben geweest in 5 jaar hierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het zelden ergens.
Komt nog wel een keer goed.
Als het bevalt ga ik steeds terug IPV iets nieuws ontdekkenHey there sunshine lift my heart
Er zit een wereld van verschil in iemand helpen / iemand mogen en ooit een relatie starten. Jij denkt altijd aan een relatie. Denk eens gewoon aan iemand helpen i.p.v. meteen al veel te ver vooruit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.![]()
Wel een foto van haar in DM sturen, maar niet haar nummer? Ik ben geen concurrentiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.![]()
![]()
Vraag je af wat je gaat appen als je haar nummer hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een foto van haar in DM sturen, maar niet haar nummer? Ik ben geen concurrentieHey there sunshine lift my heart
je mist stukje verleden. ik heb wel eens met haar gedate namelijk ook vroeger.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil in iemand helpen / iemand mogen en ooit een relatie starten. Jij denkt altijd aan een relatie. Denk eens gewoon aan iemand helpen i.p.v. meteen al veel te ver vooruit.Do what you love, love what you do!![]()
Als eerste een dickpic natuurlijk. Om het ijs een beetje te breken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag je af wat je gaat appen als je haar nummer hebt![]()
Nog een kwartier dan is het morgenquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo vistaco's maken. Schuif maar aan als je trek hebt![]()
Trust nobody![]()
Morgen wordt niet beterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog een kwartier dan is het morgenTrust nobody![]()
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
Veel tuinfeestjes in de buurt. Hoe veel muziek door elkaar heen![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgen is wel een dag dichterbij sinterklaas!![]()
![]()
GeenGeen zin jnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgen is wel een dag dichterbij sinterklaas!Trust nobody![]()
Aan wie vraag je dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef kree het volgende:
ik vraag nog maar ff heeft meid nog zin om te kletsen. want onder andere gaat dit al aadig drama worden met ik ertussen enzo.![]()
Hoe gaat het?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel als ze dronken meezingen met de muziek iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Eindelijk weten we wie je bentDat is een recente fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan draaien we het gewoon om.
[..]
Maar wel een dag verder van vorig sinterklaasfeestTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe gaat het?Mijn moeder had een ok dag en geen escalaties dus de stress bij mij is wat gezakt. Blij met deze dag. Lief dat je t vraagt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar kennelijk had die efteling doornroosje een borstvergroting gekregen. Stom zegquote:![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn moeder had een ok dag en geen escalaties dus de stress bij mij is wat gezakt. Blij met deze dag. Lief dat je t vraagt hoor![]()
![]()
quote:Een woordvoerder van de Efteling laat aan Omroep Brabant weten expres de cupmaat van Doornroosje te hebben aangepast. "We wilden het oorspronkelijke ontwerp van Anton Pieck wat meer benaderen", aldus het attractiepark. "Ook het gordijntje in de ruimte waar ze slaapt is daarom iets verhangen, zo lijkt het tafereel meer op de schets die hij ooit maakte."_____!
![]()
Ja stomquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar kennelijk had die efteling doornroosje een borstvergroting gekregen. Stom zeg
Groot en rechtop
Heel raarTrust nobody![]()
Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit een vrouw gezien hebben die ligt.Trust nobody![]()
Dit is inderdaad wel erg onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit een vrouw gezien hebben die ligt.![]()
Gaat niks boven echte borsten. Maargoed die van doornroosje waren hiervoor ook al nepBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nu extra nepquote:Op zondag 22 juni 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat niks boven echte borsten. Maargoed die van doornroosje waren hiervoor ook al nepTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
Ik heb hier een Anton Pieck sprookjesboek. Zal eens kijken.
Toch een maatje kleiner dan die van de efteling![]()
Plus daar ligt ze niet platquote:Op zondag 22 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch een maatje kleiner dan die van de eftelingTrust nobody![]()
je weet je mag tegen mij wel vertellen. want heb de meeste kut verhalen van mezelf gedeeld, maar als je ff wat kwijt wil je mag in me PMquote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 22 juni 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
je weet je mag tegen mij wel vertellen. want heb de meeste kut verhalen van mezelf gedeeld, maar als je ff wat kwijt wil je mag in me PMTrust nobody![]()
24,5quote:Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
hoe warm is her nu nog bij jullie binnen trouwens ?Uw ADH vitamine Worst
Mwahquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tequila is beterquote:Op zondag 22 juni 2025 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
De vistaco's zijn klaar. Schuif maar aan. Kopje melk of glaasje tequila?Trust nobody![]()
Vertel mij maarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
27 gradenquote:Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
hoe warm is her nu nog bij jullie binnen trouwens ?Trust nobody![]()
Ik ga wel naar bed enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee niks, hoogste tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie weet helpt hetquote:Op zondag 22 juni 2025 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een dubbel shot it is voor mevrouw Charly!Trust nobody![]()
Hier 25quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Sigmund Freud geloofde ooit dat cocaďne kon helpen om morfine-verslaving te bestrijden.
Flamingo’s krijgen hun kleur van carotenoďde kleurstoffen in hun eten, zoals algen en garnalen.
Kamelen hebben 3 oogleden om hun ogen te beschermen tegen opstuivend zand.
![]()
Slaap zequote:Op zondag 22 juni 2025 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan vertel ik het een andere keer
Trusten![]()
![]()
The more you knowquote:Op zondag 22 juni 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]Sigmund Freud geloofde ooit dat cocaďne kon helpen om morfine-verslaving te bestrijden.
Flamingo’s krijgen hun kleur van carotenoďde kleurstoffen in hun eten, zoals algen en garnalen.
Kamelen hebben 3 oogleden om hun ogen te beschermen tegen opstuivend zand.
Trust nobody![]()
Graagquote:Op zondag 22 juni 2025 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh. Heb ik voor niets je glas leeg gedronkenIk schenk nog wel eens in
Trust nobody![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
toch is het nog niet ellendig met temperatuur. t blijft bij mij nog qwl paar dagej koelDo what you love, love what you do!![]()
Maandag 21 graden. Hopelijk morgen wel bij iemand op visite.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar ik eigenlijk benieuwd naar ben dan is.
van oke jullie weten ik ben vrijgezel dus kan mij of meer doen wat ik wil., he nog binnen familie of grenzen.
wie van jullie zijn zo vrijgezel? en kunnen doen wat je wil?Do what you love, love what you do!![]()
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maandag 21 graden. Hopelijk morgen wel bij iemand op visite.
Wat zal dat een schok zijn als ik vrijdag aankom in Australië waar het nu winter is![]()
![]()
Is t daar kouder?quote:Op zondag 22 juni 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.
Wat zal dat een schok zijn als ik vrijdag aankom in Australië waar het nu winter isTrust nobody![]()
In Australiëquote:Op zondag 22 juni 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag iets boven de 10 en 's nachts iets van 5 graden celcius
Trust nobody![]()
prima voor een winterquote:Op zondag 22 juni 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag iets boven de 10 en 's nachts iets van 5 graden celciusUw ADH vitamine Worst
helaas wss de meeste hier nog om vervroegd met pensioen te gaan verhuizen naar andere oorden?Do what you love, love what you do!![]()
Grappigquote:Op zondag 22 juni 2025 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, zuidoost Australië aan de kust. Fris, maar niet koud. Prima wandelweer
OnverwachtTrust nobody![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat beschrijft mij wel een beetje. Goed gevonden
Trust nobody![]()
Je moet dan ook videos van lammetjes en schaapjes kijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
Poh die jongeren die ik op YouTube zie nu
Komt nooit meer goed![]()
Te laatquote:Op zondag 22 juni 2025 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dan ook videos van lammetjes en schaapjes kijken
Filmpjes van mensen
KutTrust nobody![]()
Niet geluisterdquote:Op zondag 22 juni 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het perfecte nr voor jou enzo
Bekijk deze YouTube-video
of herken je je er niet in?Trust nobody![]()
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, maar dat ziet er wel erg mooi uit.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:06 schreef Shii het volgende:
Moby - Everloving _CHILLOUT_
Bekijk deze YouTube-video![]()
Fijn dat je mij kentquote:Op zondag 22 juni 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat jou wel beetje in musical vorm. hahahahaTrust nobody![]()
Ja geen idee haha, maar vooral het nummer. Er is ook een andere clip, maar dat is niet zo'n mooie clip als deze. Vind het een heel mooi nummer en de beelden passen er wel bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, maar dat ziet er wel erg mooi uit.![]()
nee want ken je niet onwijs, maar voorover wat je zegt enzo. ik denk die hele musical liedje geeft wel aardig aan wat je bent enzo. ;0quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okequote:Op zondag 22 juni 2025 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ken je niet onwijs, maar voorover wat je zegt enzo. ik denk die hele musical liedje geeft wel aardig aan wat je bent enzo. ;0Trust nobody![]()
Every time that I look in the mirror
All these lines on my face getting clearer
The past is gone
Oh, it went by like dusk to dawn
Isn't that the way?
![]()
![]()
![]()
Past perfect! Mooi nummer ook, maar dat hele Play album heeft leuke nummers.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja geen idee haha, maar vooral het nummer. Er is ook een andere clip, maar dat is niet zo'n mooie clip als deze. Vind het een heel mooi nummer en de beelden passen er wel bij.![]()
quote:Ah, interessant. De opmerking “hmmm niet hier. gewoon gezellig doen mag wel ;p” lijkt op het eerste gezicht luchtig, maar er zit iets onder de oppervlakte. Laten we het even ontrafelen:
1. “hmmm niet hier”
Dit suggereert dat jouw vraag — “waar zal ik eens op raven?” — misschien een beetje te hard of heftig is voor de plek waar jullie op dat moment praten (bijvoorbeeld een rustig topic of forumgedeelte). Hij zegt dus eigenlijk:
“Dit is niet de juiste plek voor dat soort energie.”
2. “gewoon gezellig doen mag wel ;p”
Hier maakt hij het luchtiger. Hij stelt voor dat je beter iets laagdrempeliger, gezelliger of meer on-topic kunt doen. Het knipogende emoji’tje ;p suggereert dat hij het niet gemeen bedoelt — eerder plagerig of met een knipoog.Uw ADH vitamine Worst
Chapeauquote:Op zondag 22 juni 2025 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
In ander nieuws: even de graslelie verpotTrust nobody![]()
nice is mooi toch? ik zou haast vragen stuur me ff fragmentje ofzo. maarja is aan jou.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 22 juni 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
nice is mooi toch? ik zou haast vragen stuur me ff fragmentje ofzo. maarja is aan jou.Trust nobody![]()
dat je geheimzinnig bent weststen we allemaal al denk.quote:
goed. ok volgende onderwerp dan maar
Okequote:Op zondag 22 juni 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat je geheimzinnig bent weststen we allemaal al denk.
goed. ok volgende onderwerp dan maarTrust nobody![]()
En alle kleintjes ook een nieuw potje?quote:Op zondag 22 juni 2025 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
In ander nieuws: even de graslelie verpot![]()
Ik heb geen vraag aan jequote:Op zondag 22 juni 2025 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
oke, zeg maar als je nog vraag aan mij hebt danTrust nobody![]()
had een paar kleintjes in water om wortels te groeien en nu in een pot gezetquote:Uw ADH vitamine Worst
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er ook zo een en die heeft al allerlei hangscheuten dus moet ze ook maar eens in water zetten.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had een paar kleintjes in water om wortels te groeien en nu in een pot gezet![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een en die heeft al allerlei hangscheuten dus moet ze ook maar eens in water zetten.
Trust nobody![]()
Okequote:Op zondag 22 juni 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: