Wel een foto van haar in DM sturen, maar niet haar nummer? Ik ben geen concurrentiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.
wil dr wel helpen, maar ik heb geen behoefte aan iemand die ik mee moet gaan trekken. heb het moeilijk genoeg met me zelf.
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.
Vraag je af wat je gaat appen als je haar nummer hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een foto van haar in DM sturen, maar niet haar nummer? Ik ben geen concurrentie
je mist stukje verleden. ik heb wel eens met haar gedate namelijk ook vroeger.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil in iemand helpen / iemand mogen en ooit een relatie starten. Jij denkt altijd aan een relatie. Denk eens gewoon aan iemand helpen i.p.v. meteen al veel te ver vooruit.
Als eerste een dickpic natuurlijk. Om het ijs een beetje te breken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag je af wat je gaat appen als je haar nummer hebt
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo vistaco's maken. Schuif maar aan als je trek hebt
Morgen wordt niet beterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog een kwartier dan is het morgen
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
Veel tuinfeestjes in de buurt. Hoe veel muziek door elkaar heen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgen is wel een dag dichterbij sinterklaas!
Geen zin jnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgen is wel een dag dichterbij sinterklaas!
Aan wie vraag je dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef kree het volgende:
ik vraag nog maar ff heeft meid nog zin om te kletsen. want onder andere gaat dit al aadig drama worden met ik ertussen enzo.
Hoe gaat het?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel als ze dronken meezingen met de muziek idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Eindelijk weten we wie je bentDat is een recente fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan draaien we het gewoon om.
[..]
Maar wel een dag verder van vorig sinterklaasfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |