Gewoon bestellen en doen waar je zin in hebt. Oa klagen als het eten een beetje koud wasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ja ik schaam me echt niet zo onwijs om gewoon dik te bestellen?
Rechtstreeks bestellen dus. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
er zit nog wat tussen wss. ook nu nog, maar thuisbezorgd vraagt welk schandalige percentage op bestelling
yups maar moet je ff paar favorieten hebben he die kwaliteit leveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rechtstreeks bestellen dus. Probleem opgelost
Al doende kom je er vanzelf achterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
yups maar moet je ff paar favorieten hebben he die kwaliteit leveren.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.
Tsja, iemand bezorgt je eten en die wil ook betaald worden. Dus die bezorgkosten zijn er wel, maar misschien verstopt in de prijzen van je eten. Online prijzen zijn soms niet het zelfde als wat je in het restaurant betaalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.
Een echte fan dus 🤣quote:
Oeh dat is een fantastisch idee..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we samen achter een fan gaan zittenIk ben daar wel fan van
Wel de purequote:
Het koelt niet afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
straks raampje open als het afgekoeld is
laapste ijsjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Fanzelfsprekend zal ik wat fanilleijsjes meenemen
Hmmmmmmm. 🤔quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het op Funda en prachtig huis voor een zolderkamer autist
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21
Die heeft iets te veel startrek gekekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het op Funda en prachtig huis voor een zolderkamer autist
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21
Jij bent afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft iets te veel startrek gekekenLeuk gedaan verder
wel of niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezakt voor zolder autist. Hoe diep kan ik wel niet vallen
Kweenie, heb je een kelder?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezakt voor zolder autist. Hoe diep kan ik wel niet vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |