quote:
Dat is best lang?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:18 schreef mario390 het volgende:
programm is zo dat elke artist ongefähr 60 - 70 min spelen
nou niet meer rechtsreeks via thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
toch wel meteen bij het restaurant he, niet bij thuisbezorgd
Beter dan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet meer rechtsreeks vis thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.
moet zeggen oke pizza wel enzo. burp
Je had er ook zelf even naar toe kunnen lopen. 10 minuten wandelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet meer rechtsreeks via thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.
moet zeggen oke pizza wel enzo. burp
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.quote:
Hoi Fanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.
Oke, bijzonderquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee nu. De laatste tijd een heel stuk rustiger
nah nee deze is met wandelen wel45 min heen denk en terug ook nog, en sorry om te zeggen. dan kook ik li9ever zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had er ook zelf even naar toe kunnen lopen. 10 minuten wandelen
duh .....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.
De site waar je besteld moet ook verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Veel zijn weg of komen bijna niet meerquote:
Waarom zou je je moeten schamen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ja ik schaam me echt niet zo onwijs om gewoon dik te bestellen?
er zit nog wat tussen wss. ook nu nog, maar thuisbezorgd vraagt welk schandalige percentage op bestellingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De site waar je besteld moet ook verdienen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |