SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Valt wel mee nu. De laatste tijd een heel stuk rustigerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is best lang?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:18 schreef mario390 het volgende:
programm is zo dat elke artist ongefähr 60 - 70 min spelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou niet meer rechtsreeks via thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
toch wel meteen bij het restaurant he, niet bij thuisbezorgd
moet zeggen oke pizza wel enzo. burpDo what you love, love what you do!![]()
Beter dan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet meer rechtsreeks vis thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.
moet zeggen oke pizza wel enzo. burpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je had er ook zelf even naar toe kunnen lopen. 10 minuten wandelenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet meer rechtsreeks via thuisbezorgd. want kreeg al tijden kaartje, goedkoper rechtsreeks.
moet zeggen oke pizza wel enzo. burp![]()
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.quote:
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Fanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.![]()
Oke, bijzonderquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee nu. De laatste tijd een heel stuk rustiger~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
nah nee deze is met wandelen wel45 min heen denk en terug ook nog, en sorry om te zeggen. dan kook ik li9ever zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had er ook zelf even naar toe kunnen lopen. 10 minuten wandelen
Do what you love, love what you do!![]()
duh .....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss heft dat restaurant er meer aan als ik bij hun bestel ipv thuisbezorgd. en was sneller ook trouwens.
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.![]()
De site waar je besteld moet ook verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
fan van die waar ik nu bestel. het eten is ook okenrcht wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel zijn weg of komen bijna niet meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zou je je moeten schamen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ja ik schaam me echt niet zo onwijs om gewoon dik te bestellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zit nog wat tussen wss. ook nu nog, maar thuisbezorgd vraagt welk schandalige percentage op bestellingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De site waar je besteld moet ook verdienen natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon bestellen en doen waar je zin in hebt. Oa klagen als het eten een beetje koud wasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ja ik schaam me echt niet zo onwijs om gewoon dik te bestellen?![]()
Rechtstreeks bestellen dus. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
er zit nog wat tussen wss. ook nu nog, maar thuisbezorgd vraagt welk schandalige percentage op bestellingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.Do what you love, love what you do!![]()
yups maar moet je ff paar favorieten hebben he die kwaliteit leveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rechtstreeks bestellen dus. Probleem opgelostDo what you love, love what you do!![]()
Al doende kom je er vanzelf achterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
yups maar moet je ff paar favorieten hebben he die kwaliteit leveren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.![]()
gat in de markt joh![]()
![]()
Tsja, iemand bezorgt je eten en die wil ook betaald worden. Dus die bezorgkosten zijn er wel, maar misschien verstopt in de prijzen van je eten. Online prijzen zijn soms niet het zelfde als wat je in het restaurant betaalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef kree het volgende:
restaurant bezorgers zijn ook niet gek en doen er kaartje bij met QR voor rechtsreeks, tis goedkoper en geen bezorgkosten. nu al fan ben ik.![]()
Een echte fan dus 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een broodje doen. Dichtklappen en er niets meer aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VenzDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Oeh dat is een fantastisch idee..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we samen achter een fan gaan zittenIk ben daar wel fan van
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel de purequote:Don't follow me. I am lost too
We krijgen een tropennacht (wanneer de nacht niet onder 20 graden duikt)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Ik vind het op Funda en prachtig huis voor een zolderkamer autist
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het koelt niet afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
straks raampje open als het afgekoeld is
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
laapste ijsjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Fanzelfsprekend zal ik wat fanilleijsjes meenemen![]()
![]()
Hmmmmmmm. 🤔quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21🐙![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Die heeft iets te veel startrek gekekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)054528/media/foto/21Leuk gedaan verder
![]()
![]()
Jij bent afquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft iets te veel startrek gekekenLeuk gedaan verder
That is no moonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wel of niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezakt voor zolder autist. Hoe diep kan ik wel niet vallen![]()
Kweenie, heb je een kelder?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezakt voor zolder autist. Hoe diep kan ik wel niet vallen🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: