quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe gaat het?Mijn moeder had een ok dag en geen escalaties dus de stress bij mij is wat gezakt. Blij met deze dag. Lief dat je t vraagt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar kennelijk had die efteling doornroosje een borstvergroting gekregen. Stom zegquote:
Fijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn moeder had een ok dag en geen escalaties dus de stress bij mij is wat gezakt. Blij met deze dag. Lief dat je t vraagt hoor
quote:Een woordvoerder van de Efteling laat aan Omroep Brabant weten expres de cupmaat van Doornroosje te hebben aangepast. "We wilden het oorspronkelijke ontwerp van Anton Pieck wat meer benaderen", aldus het attractiepark. "Ook het gordijntje in de ruimte waar ze slaapt is daarom iets verhangen, zo lijkt het tafereel meer op de schets die hij ooit maakte."
Ja stomquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar kennelijk had die efteling doornroosje een borstvergroting gekregen. Stom zeg
Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit een vrouw gezien hebben die ligt.
Dit is inderdaad wel erg onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit een vrouw gezien hebben die ligt.
Nu extra nepquote:Op zondag 22 juni 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat niks boven echte borsten. Maargoed die van doornroosje waren hiervoor ook al nep
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
Ik heb hier een Anton Pieck sprookjesboek. Zal eens kijken.
Plus daar ligt ze niet platquote:Op zondag 22 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch een maatje kleiner dan die van de efteling
je weet je mag tegen mij wel vertellen. want heb de meeste kut verhalen van mezelf gedeeld, maar als je ff wat kwijt wil je mag in me PMquote:
Neequote:Op zondag 22 juni 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
je weet je mag tegen mij wel vertellen. want heb de meeste kut verhalen van mezelf gedeeld, maar als je ff wat kwijt wil je mag in me PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |