Ik heb wel een mooie ruimte onder de trap van de begane grond naar de 1ste verdieping.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Van zolderautist gedegradeerd naar basement dweller.
Oke, Harry Potter dan maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie ruimte onder de trap van de begane grond naar de 1ste verdieping.
niks mis meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was hier minimum viable dinner weer.
Soep en stokbrood.
Feit ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
het is altijd wel ergens/voor iemand bedtijd
Jammerquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen is nog z'n bbq aan het opruimen ofzo.
Kan het?quote:
I know. Was het een beetje te eten? Ken de zaak niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik niet
Lekker binnen in de vreetschuur zitten schransen in de airco
Waalom pussy?quote:
Ja was best redelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Was het een beetje te eten? Ken de zaak niet.
ik wil juist niet slapen in weekend omdat ik dan kan uitslapen of doen wat ik wil?quote:
Lastig met dit weer. Altijd vroeg wakker.quote:
Ik wil lamg slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil juist niet slapen in weekend omdat ik dan kan uitslapen of doen wat ik wil?
nouja dat is teveel gezegd wss. maargoed het is voor mij ook het enige dat ik ff kan doen of laat opblijven afgezien van de rest werk week.quote:
DM anders even haar nummerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef kree het volgende:
ik vraag nog maar ff heeft meid nog zin om te kletsen. want onder andere gaat dit al aadig drama worden met ik ertussen enzo.
Ik zie het zelden ergens.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was best redelijk
Geen takoyaki tho
Ik ben moe, dan ga ik slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is teveel gezegd wss. maargoed het is voor mij ook het enige dat ik ff kan doen of laat opblijven afgezien van de rest werk week.
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.quote:
Hou op danquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.
wil dr wel helpen, maar ik heb geen behoefte aan iemand die ik mee moet gaan trekken. heb het moeilijk genoeg met me zelf.
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.
Eindelijk weten we wie je bentquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil lamg slapen
Jaartje if 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb het altijd hier in Utrecht maar moet ik zeggen dat ik maar naar 3 Aziatische tentjes ben geweest in 5 jaar hierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het zelden ergens.
Komt nog wel een keer goed.
Er zit een wereld van verschil in iemand helpen / iemand mogen en ooit een relatie starten. Jij denkt altijd aan een relatie. Denk eens gewoon aan iemand helpen i.p.v. meteen al veel te ver vooruit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh het alles waarom ik zo af hou is omdat zo onstabiel als ik weet niet wat. als ik eerlijk ben he.
wil dr wel helpen, maar ik heb geen behoefte aan iemand die ik mee moet gaan trekken. heb het moeilijk genoeg met me zelf.
andere kant ik mag haar wel en mssssss zou er relatie ooit inzitten,.... niet nu iig.
Wel een foto van haar in DM sturen, maar niet haar nummer? Ik ben geen concurrentiequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag je af wat je gaat appen als je haar nummer hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een foto van haar in DM sturen, maar niet haar nummer? Ik ben geen concurrentie
je mist stukje verleden. ik heb wel eens met haar gedate namelijk ook vroeger.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil in iemand helpen / iemand mogen en ooit een relatie starten. Jij denkt altijd aan een relatie. Denk eens gewoon aan iemand helpen i.p.v. meteen al veel te ver vooruit.
Als eerste een dickpic natuurlijk. Om het ijs een beetje te breken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag je af wat je gaat appen als je haar nummer hebt
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo vistaco's maken. Schuif maar aan als je trek hebt
Morgen wordt niet beterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog een kwartier dan is het morgen
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
Veel tuinfeestjes in de buurt. Hoe veel muziek door elkaar heen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgen is wel een dag dichterbij sinterklaas!
Geen zin jnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgen is wel een dag dichterbij sinterklaas!
Aan wie vraag je dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:30 schreef kree het volgende:
ik vraag nog maar ff heeft meid nog zin om te kletsen. want onder andere gaat dit al aadig drama worden met ik ertussen enzo.
Hoe gaat het?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel als ze dronken meezingen met de muziek idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Eindelijk weten we wie je bentDat is een recente fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan draaien we het gewoon om.
[..]
Maar wel een dag verder van vorig sinterklaasfeest
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe gaat het?Mijn moeder had een ok dag en geen escalaties dus de stress bij mij is wat gezakt. Blij met deze dag. Lief dat je t vraagt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar kennelijk had die efteling doornroosje een borstvergroting gekregen. Stom zegquote:
Fijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn moeder had een ok dag en geen escalaties dus de stress bij mij is wat gezakt. Blij met deze dag. Lief dat je t vraagt hoor
quote:Een woordvoerder van de Efteling laat aan Omroep Brabant weten expres de cupmaat van Doornroosje te hebben aangepast. "We wilden het oorspronkelijke ontwerp van Anton Pieck wat meer benaderen", aldus het attractiepark. "Ook het gordijntje in de ruimte waar ze slaapt is daarom iets verhangen, zo lijkt het tafereel meer op de schets die hij ooit maakte."
Ja stomquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar kennelijk had die efteling doornroosje een borstvergroting gekregen. Stom zeg
Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit een vrouw gezien hebben die ligt.
Dit is inderdaad wel erg onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit een vrouw gezien hebben die ligt.
Nu extra nepquote:Op zondag 22 juni 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat niks boven echte borsten. Maargoed die van doornroosje waren hiervoor ook al nep
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
Ik heb hier een Anton Pieck sprookjesboek. Zal eens kijken.
Plus daar ligt ze niet platquote:Op zondag 22 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch een maatje kleiner dan die van de efteling
je weet je mag tegen mij wel vertellen. want heb de meeste kut verhalen van mezelf gedeeld, maar als je ff wat kwijt wil je mag in me PMquote:
Neequote:Op zondag 22 juni 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
je weet je mag tegen mij wel vertellen. want heb de meeste kut verhalen van mezelf gedeeld, maar als je ff wat kwijt wil je mag in me PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |