24,5quote:Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
hoe warm is her nu nog bij jullie binnen trouwens ?
Mwahquote:
Tequila is beterquote:Op zondag 22 juni 2025 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
De vistaco's zijn klaar. Schuif maar aan. Kopje melk of glaasje tequila?
Vertel mij maarquote:
27 gradenquote:Op zondag 22 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
hoe warm is her nu nog bij jullie binnen trouwens ?
Wie weet helpt hetquote:Op zondag 22 juni 2025 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een dubbel shot it is voor mevrouw Charly!
Hier 25quote:
quote:
Sigmund Freud geloofde ooit dat cocaïne kon helpen om morfine-verslaving te bestrijden.
Flamingo’s krijgen hun kleur van carotenoïde kleurstoffen in hun eten, zoals algen en garnalen.
Kamelen hebben 3 oogleden om hun ogen te beschermen tegen opstuivend zand.
Slaap zequote:Op zondag 22 juni 2025 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan vertel ik het een andere keer
Trusten
The more you knowquote:Op zondag 22 juni 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]Sigmund Freud geloofde ooit dat cocaïne kon helpen om morfine-verslaving te bestrijden.
Flamingo’s krijgen hun kleur van carotenoïde kleurstoffen in hun eten, zoals algen en garnalen.
Kamelen hebben 3 oogleden om hun ogen te beschermen tegen opstuivend zand.
Graagquote:Op zondag 22 juni 2025 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh. Heb ik voor niets je glas leeg gedronkenIk schenk nog wel eens in
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maandag 21 graden. Hopelijk morgen wel bij iemand op visite.
Is t daar kouder?quote:Op zondag 22 juni 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.
Wat zal dat een schok zijn als ik vrijdag aankom in Australië waar het nu winter is
In Australiëquote:Op zondag 22 juni 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag iets boven de 10 en 's nachts iets van 5 graden celcius
prima voor een winterquote:Op zondag 22 juni 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag iets boven de 10 en 's nachts iets van 5 graden celcius
Grappigquote:Op zondag 22 juni 2025 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, zuidoost Australië aan de kust. Fris, maar niet koud. Prima wandelweer
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat beschrijft mij wel een beetje. Goed gevonden
Je moet dan ook videos van lammetjes en schaapjes kijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
Poh die jongeren die ik op YouTube zie nu
Komt nooit meer goed
Te laatquote:Op zondag 22 juni 2025 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dan ook videos van lammetjes en schaapjes kijken
Niet geluisterdquote:Op zondag 22 juni 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het perfecte nr voor jou enzo
Bekijk deze YouTube-video
of herken je je er niet in?
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, maar dat ziet er wel erg mooi uit.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:06 schreef Shii het volgende:
Moby - Everloving _CHILLOUT_
Bekijk deze YouTube-video
Fijn dat je mij kentquote:Op zondag 22 juni 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat jou wel beetje in musical vorm. hahahaha
Ja geen idee haha, maar vooral het nummer. Er is ook een andere clip, maar dat is niet zo'n mooie clip als deze. Vind het een heel mooi nummer en de beelden passen er wel bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, maar dat ziet er wel erg mooi uit.
nee want ken je niet onwijs, maar voorover wat je zegt enzo. ik denk die hele musical liedje geeft wel aardig aan wat je bent enzo. ;0quote:
Okequote:Op zondag 22 juni 2025 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ken je niet onwijs, maar voorover wat je zegt enzo. ik denk die hele musical liedje geeft wel aardig aan wat je bent enzo. ;0
Past perfect! Mooi nummer ook, maar dat hele Play album heeft leuke nummers.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja geen idee haha, maar vooral het nummer. Er is ook een andere clip, maar dat is niet zo'n mooie clip als deze. Vind het een heel mooi nummer en de beelden passen er wel bij.
quote:Ah, interessant. De opmerking “hmmm niet hier. gewoon gezellig doen mag wel ;p” lijkt op het eerste gezicht luchtig, maar er zit iets onder de oppervlakte. Laten we het even ontrafelen:
1. “hmmm niet hier”
Dit suggereert dat jouw vraag — “waar zal ik eens op raven?” — misschien een beetje te hard of heftig is voor de plek waar jullie op dat moment praten (bijvoorbeeld een rustig topic of forumgedeelte). Hij zegt dus eigenlijk:
“Dit is niet de juiste plek voor dat soort energie.”
2. “gewoon gezellig doen mag wel ;p”
Hier maakt hij het luchtiger. Hij stelt voor dat je beter iets laagdrempeliger, gezelliger of meer on-topic kunt doen. Het knipogende emoji’tje ;p suggereert dat hij het niet gemeen bedoelt — eerder plagerig of met een knipoog.
Chapeauquote:Op zondag 22 juni 2025 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
In ander nieuws: even de graslelie verpot
nice is mooi toch? ik zou haast vragen stuur me ff fragmentje ofzo. maarja is aan jou.quote:
Neequote:Op zondag 22 juni 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
nice is mooi toch? ik zou haast vragen stuur me ff fragmentje ofzo. maarja is aan jou.
dat je geheimzinnig bent weststen we allemaal al denk.quote:
Okequote:Op zondag 22 juni 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat je geheimzinnig bent weststen we allemaal al denk.
goed. ok volgende onderwerp dan maar
En alle kleintjes ook een nieuw potje?quote:Op zondag 22 juni 2025 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
In ander nieuws: even de graslelie verpot
Ik heb geen vraag aan jequote:Op zondag 22 juni 2025 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
oke, zeg maar als je nog vraag aan mij hebt dan
had een paar kleintjes in water om wortels te groeien en nu in een pot gezetquote:
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.quote:
Ik heb er ook zo een en die heeft al allerlei hangscheuten dus moet ze ook maar eens in water zetten.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had een paar kleintjes in water om wortels te groeien en nu in een pot gezet
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een en die heeft al allerlei hangscheuten dus moet ze ook maar eens in water zetten.
Okequote:Op zondag 22 juni 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |