Op papier. Punt is dat Rusland bouwt voor "good enough". Iran bouwt daar goedkope knockoffs van of heeft exportversies. Israël bouwt voor "only the best and when it is proven".quote:Op maandag 16 juni 2025 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op papier heeft Iran 500 Mersads en MIM HAWKS23
Daar zou je echt wat mee moeten kunnen doen lijkt me.
schuld van linksquote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zou Wilders eigenlijk reageren als er vanuit Iran een hele stoet met oorlogsvluchtelingen op stroom komt richting Europa en NL door deze acties van zijn lievelingsland?
Het zou heel misschien kunnen zijn dat ze wachten op hun vliegende grasmaaier om in de buurt van Israel te komen voordat ze hun raketten afschieten.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
Tot nu toe worden de praatjes meer en de actie minder vanuit Iran.
[ x ]
Ach, de NRC weer hoor.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
Daar is het vingertje uit Nederland weer.
[ afbeelding ]
Iran zou volgens Belgisch vtm nieuws fake raketten inzetten om die Iron Dome te misleiden. Iron dome reageert ook op die fake raketten. Waardoor de echte meer kans hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, tijd om te pitten en morgenochtend even te lezen dat er een raket is ingeslagen in Tel Aviv, twee in Haifa en dat er 165 tegen zijn gehouden.
Vorige keer dat ik zoiets postte ging het 's nachts overigens voor het eerst in deze ronde he-le-maal los, maar goed, dat zien we dan wel weer
Een verhaal blaffende honden bijten niet? Stoere praatjes maar ze schijten daar nu in hun broek. Israël knalt hun militaire structuur weg.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Is dat niet vrij standaard daar?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:36 schreef Perrin het volgende:
De moellahs draaien het internet ook weer dicht. Het regime zit in groeiende problemen.
[ x ]
Gisteren leek het ook lang rustig, en kwamen de aanvallen veel later pas.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het zou heel misschien kunnen zijn dat ze wachten op hun vliegende grasmaaier om in de buurt van Israel te komen voordat ze hun raketten afschieten.
Als we binnen een paar minuten na aankondiging geen stijgende raketten zien is het sowieso snel bs.
Ik twijfelde al.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
oud filmpje, was geloof ik een complex om zulke branden te simuleren voor oegeing
Rusland doet het zelfde maar daar hoor je hem ook niet over.quote:
Ko Kolijn is gewoon een pacifist van de oude stempel.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
Ko Colijn vind het weer vreemd dat wij hier allemaal begrip opbrengen voor Israel met het aanvallen van nucleaire doelen.
Uiteraard in een artikel op NU.nl
Wilders is niet serieus te nemen. Die liep met een Rusland vriendschapsspeldje rond 2 jaar na MH17quote:Op maandag 16 juni 2025 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rusland doet het zelfde maar daar hoor je hem ook niet over.
Zowaar volledig met je eens.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ko Kolijn is gewoon een pacifist van de oude stempel.
Good times bad times ook.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vind het kanaal Caspianreports op Youtube erg goed en overduidelijk heel goed geïnformeerd. Qua videolengte ook prima, tussen de 10-15 min.
Maw ik ziet hier voor niets te wachtenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Waarom zou daar iets mis mee zijn? Hij woont half in Iran. Hij kent daar mensen dus allicht dat hij niet zo happig is dat die schade leiden door een zinloze oorlog. Daarbij je kunt toch prima kritisch zijn op het Iraanse regime maar toch de mensen in Iran niks slechts toewensen. Als je wat wil weten over dit conflict heeft Erdbrink goede takes. Niet zo gek hij is een van de weinige eerlijke journalisten die daar bezig is.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef Doler12 het volgende:
Ik weet niet wat er mis is met Thomas Erdbrink. Gewoon een eerlijke journalist. Kwam al eerder in de problemen met een artikel, dat Iran, olie aan het bunkeren in schepen. Woedende reacties van Iraanse leiders, 'Je hebt onze geheim verklapt aan de gehele wereld!' 'Ja maar het is gewoon nieuws', was volgens mij de reactie terug van Thomas. Perspas een tijdje ingetrokken.
Misschien zijn er wat kruisraketten + drones onderweg.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maw ik ziet hier voor niets te wachten
Geldt zeker voor Gen Z. Je hebt er genoeg nuchtere personen tussen zitten, maar het aandeel met de academische ziekte lijkt epidemische vormen aan te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds blijer dat ikzelf niet universitair geschoold ben.
Krijg toch steeds meer het idee dat je daar besmet kunt raken met een of ander vreemd verschijnsel van zelfhaat dat je buiten de realiteit lijkt te plaatsen, gezien alle steun voor gemaskerde rellen, protesten en afbraak van de eigen faculteiten.
Dat, maar onderschat de intelligence van sattelieten, AWACS etc. niet. En hoe goed Manpads werken. En hoe matig getraind Russische piloten zijn. Israël heeft piloten die continu vliegen en oefenen en praktijkervaring op doen in het beste vliegtuig, met de beste eigen geteste tweaks, geleverd door het land met de beste en grootste luchtmacht, in een samenwerkingsverband dat elkaar scherp houdt en gezamenlijk oefent.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat Rusland amper tot geen luchtdominantie had over Oekraine, die op dat moment ook gewon oude soviet systemen als uchtverdediging had en nog een IRIS/Patriots whatever. Met een veel grotere luchtmacht dan Israel.
Maar Israel zonder enig mankement door het luchtruim van Iran vliegt, terwijl die toch een behoorlijk aantal systemen hebben die Jets uit kunnen schakelen.
Is de F-35 dan gewoon zo goed?
Rustig maar joh. Niemand in dit topic heeft een kwaad woord over hem gesproken.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zou daar iets mis mee zijn? Hij woont half in Iran. Hij kent daar mensen dus allicht dat hij niet zo happig is dat die schade leiden door een zinloze oorlog. Daarbij je kunt toch prima kritisch zijn op het Iraanse regime maar toch de mensen in Iran niks slechts toewensen. Als je wat wil weten over dit conflict heeft Erdbrink goede takes. Niet zo gek hij is een van de weinige eerlijke journalisten die daar bezig is.
Ik word hier zoooo moe vanquote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat kruisraketten + drones onderweg.
Ja goh bijna alsof het gevaar van dat land gigantisch overdreven werd en wordt.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
bijnaquote:Op maandag 16 juni 2025 22:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja goh bijna alsof het gevaar van dat land gigantisch overdreven werd en wordt.
Je hoeft niet meteen emotioneel te worden omdat jij de implicatie niet begrijpt als iemand vraagt wat er mis met iemand isquote:Op maandag 16 juni 2025 22:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Rustig maar joh. Niemand in dit topic heeft een kwaad woord over hem gesproken.
Er zijn 39 miljoen citaten over dat de regering in Teheran Israël (de honden van Satan) van de Aarde zal wegvagen en het complete Joodse volk zal vernietigen in hellevuur, misschien hadden ze dan beter een bloemschikcursus kunnen volgen of filmpjes over schattige puppy's kunnen uitzenden.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik, emotioneel?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen emotioneel te worden omdat jij de implicatie niet begrijpt als iemand vraagt wat er mis met iemand is
Je projecteertquote:Op maandag 16 juni 2025 22:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen emotioneel te worden omdat jij de implicatie niet begrijpt als iemand vraagt wat er mis met iemand is
Nee, maar je vroeg ook om iets andersquote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Bereikt dat de massa?
Verder dan Weird Duk kom ik niet.
Aan de andere kant talloze hoogleraren en columnisten die je wel even uitleggen dat Israël de agressor is. In al deze conflicten. Allemaal.
Het valt me gewoon echt op.
Goh ja blaffende honden bijten niet. Ooit van dat gezegde gehoord?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn 39 miljoen citaten over dat de regering in Teheran Israël (de honden van Satan) van de Aarde zal wegvagen en het complete Joodse volk zal vernietigen in hellevuur, misschien hadden ze dan beter een bloemschikcursus kunnen volgen of filmpjes over schattige puppy's kunnen uitzenden.
Amerikanen kunnen anders aardig blaffen en bijtenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Goh ja blaffende honden bijten niet. Ooit van dat gezegde gehoord?
Je rabiate anti-Israël houding maakt je qua schreeuwstijl een beetje de Geert Wilders van dit topic waar mensen een nette discussie voeren.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nou je reageert precies als Trump, de flagrante waarheid precies omdraaiende en dat is simpelweg niet netjes van je.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Goh ja blaffende honden bijten niet. Ooit van dat gezegde gehoord?
En niemand heeft het over alle Irakezen en Syriers die gewoon weer eens een nachtje ononderbroken willen tukken.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:52 schreef Doler12 het volgende:
Zo te zien zijn ze weer begonnen met eerst drones te sturen, berichten in Irak dat ze gespot worden of eigenlijk het horen van dat takkengeluid.
Eerst de luchtverdediging uitputten en daarna de hypersonische raketten erachteraan.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:52 schreef Doler12 het volgende:
Zo te zien zijn ze weer begonnen met eerst drones te sturen, berichten in Irak dat ze gespot worden of eigenlijk het horen van dat takkengeluid.
quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Doler12 het volgende:
Eventjes genieten van de opvoerde vliegende brommer mensen
[ x ]
Geeft niet, die zijn het gewend.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
En niemand heeft het over alle Irakezen en Syriers die gewoon weer eens een nachtje ononderbroken willen tukken.
Wat een kutgeluid.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
Israel is ook de agressor.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Bereikt dat de massa?
Verder dan Weird Duk kom ik niet.
Aan de andere kant talloze hoogleraren en columnisten die je wel even uitleggen dat Israël de agressor is. In al deze conflicten. Allemaal.
Het valt me gewoon echt op.
Wat? Ik mag niet over Israel praten in een conflict dat Israel begint. Typisch jouw niveau ja Israels acties zijn boven kritiek verheven. Deze hele truc hebben we al een keer gezien met de WMDS van Sadam die ook nep bleken.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je rabiate anti-Israël houding maakt je een beetje de Geert Wilders van dit topic waar mensen een nette discussie voeren.
Kan je niet één keer even die "ja maar Israël" plaat uitzetten?
Eerder de anti-Trump. Ik probeer juist een beetje waarheid in de discussie te brengen. Typisch dat je dan meteen aan wordt gevallen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou je reageert precies als Trump, de flagrante waarheid precies omdraaiende en dat is simpelweg niet netjes van je.
Ik hoop nog een beetje voor je dat je het bewust doet.
Wel teleurstellend dat Israël niet gewoon die haatbaard snel doodmaakt. Zogenaamd escalatie, alsof ze niet genoeg escaleren nu?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik word hier zoooo moe van
[ x ]
Bericht van paar min terug^^
Die zijn doodsbang dat Willy en Max anders niet meer willen langskomen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:56 schreef Mylene het volgende:
De Saudi’s vinden het denk ik wel prima dat Israël Iran aanpakt al laten ze dat natuurlijk niet blijken. Ik denk dat ze de popcorn erbij gepakt hebben.
Israel valt Iran aan.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je rabiate anti-Israël houding maakt je qua schreeuwstijl een beetje de Geert Wilders van dit topic waar mensen een nette discussie voeren.
Kan je niet één keer even die "ja maar Israël" plaat uitzetten?
MBS zit met de popcorn in zijn ene hand en in zijn andere hand zijn paarsgepunte lans de oliekoers in de gaten te houden.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:56 schreef Mylene het volgende:
De Saudi’s vinden het denk ik wel prima dat Israël Iran aanpakt al laten ze dat natuurlijk niet blijken. Ik denk dat ze de popcorn erbij gepakt hebben.
Als die Israel loyalisten zijn sowieso irritantquote:Op maandag 16 juni 2025 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Israel valt Iran aan.
Is een topic over.
Men mag daarin niet klagen over Israel want dat is een ja maar Israel plaat.
Je mag van alles maar je stijl is een beetje extreem. Als je nou kwalitatieve tegengeluiden leverde, all for it.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat? Ik mag niet over Israel praten in een conflict dat Israel begint. Typisch jouw niveau ja Israels acties zijn boven kritiek verheven. Deze hele truc hebben we al een keer gezien met de WMDS van Sadam die ook nep bleken.
[..]
Eerder de anti-Trump. Ik probeer juist een beetje waarheid in de discussie te brengen. Typisch dat je dan meteen aan wordt gevallen.
Klinkt als een oproep tot gebed.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
Wij houden gewoon van dansen, vrijheid, vrouwen en typen op internet zonder dat de zedenpolitie en de enge baardmans in zijn soepjurk meekijkt.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als die Israel loyalisten zijn sowieso irritant
Vijfde colonne type shit
In al deze conflicten is er maar 1 agressor?quote:
Allah is groot en neukt ze helemaal de moeder. Na 46 jaar is hij het ook spuugzat dat zijn naam gebruikt wordt om een regime te bestierenquote:Op maandag 16 juni 2025 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Alleen alah blijkt niet zo heel machtig te zijn.
Waarom zou je klagen? Je kunt een uiteenzetting geven, iets interessants opschrijven. De posts van deze user zijn tot op de komma te voorspellen en verschijnen elke pagina. 9 van de 10 keer is het "Israël is kut" en 1 van de 10 keer is het een batshit edgy take (en leugen) als er waren meer NSB'ers dan verzetsleden. Wat voegt dat nog toe?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Israel valt Iran aan.
Is een topic over.
Men mag daarin niet klagen over Israel want dat is een ja maar Israel plaat.
Het lijkt eerder de geitenkop van Satan.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
Sumpreme Dildo heeft een boodschap voor ons
[ x ]
En nog steeds geen raketten
🤡quote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik probeer juist een beetje waarheid in de discussie te brengen.
Je hoeft geen kant te kiezen in een conflict hier duizenden km's vandaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij houden gewoon van dansen, vrijheid, vrouwen en typen op internet zonder dat de zedenpolitie en de enge baardmans in zijn soepjurk meekijkt.
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
In al deze conflicten is er maar 1 agressor?
7 oktober:
Israël is de agressor.
Ik vind dit echt bezijden de werkelijkheid.
Israël mag het wel maar Putin mag het niet doen?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wel teleurstellend dat Israël niet gewoon die haatbaard snel doodmaakt. Zogenaamd escalatie, alsof ze niet genoeg escaleren nu?
Hier trapt toch niemand meer in.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
Sumpreme Dildo heeft een boodschap voor ons
[ x ]
En nog steeds geen raketten
Oneens. Het is toch niet toevallig dat Iran wordt aangevallen?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.
Ze leveren en fraai werk en wanneer de ayatollah verdwijnt koop ik vuurwerk maar dit is een Israëlische agressor daad.
Bluffen kunnen ze heel goed. Maar dat is dan ook het enige waarin ze uitblinken.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier trapt toch niemand meer in.
Inzake Israël - Hamas: Die begon met Hamas als agressor. De vraag is tot hoever Israël mag gaan als verdediging/vergelding. Vandaag de dag wordt Israël in die oorlog toch wel een beetje als agressor gezien.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
In al deze conflicten is er maar 1 agressor?
7 oktober:
Israël is de agressor.
Ik vind dit echt bezijden de werkelijkheid.
Welnee joh. Jarenlang werken aan een atoombom en dreigen Israël weg te vagen is agressie. Dan kan je als Iran krijgen wat je verdient: billenkoek.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.
Ze leveren en fraai werk en wanneer de ayatollah verdwijnt koop ik vuurwerk maar dit is een Israëlische agressor daad.
Eerst zien... nu wordt er geroepen dat ze aan tafel gaan en een deal willen met Trump dus wellicht blazen ze het af (of ze kunnen het niet)quote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond dus de grootste Iraanse aanval?
Ik wacht al bijna 3 uur en zie nog steeds nietsquote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Trump moet ff in zijn hok blijven, eerst die ayatollahs nog wat meer uit hun jurken roken.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
Stop Operation True Promice 3, Trump wil een deal maken![]()
[ x ]
Gelukkig werkt het strafrecht wel zo ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welnee joh. Jarenlang werken aan een atoombom en dreigen Israël weg te vagen is agressie.
Het feit dat in Syrië de mensen stonden te juichen voor Israël zegt genoeg. Die mensen hebben echt niet allemaal warme gevoelens voor Israël.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:11 schreef Mylene het volgende:
Je hoeft toch niet pro Israël te zijn om te zien dat ze Iran aanpakken dat al decennia lang proxy oorlogen voert? Eerst hebben Hezbollah een kopje kleiner gemaakt, die doen niets meer. Ik zie eigenlijk niet waarom het geen zelfverdediging zou zijn. Klappen uitdelen is ook klappen incasseren.
Is lang vliegen he als je geen supersonische raket bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik wacht al bijna 3 uur en zie nog steeds niets
Jouw posts zijn pas voorspelbaar. Voornamelijk een beetje boos op de man spelen doen alsof je ergens iets vanaf weet met de meest simplistische onzin takes.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zou je klagen? Je kunt een uiteenzetting geven, iets interessants opschrijven. De posts van deze user zijn tot op de komma te voorspellen en verschijnen elke pagina. 9 van de 10 keer is het "Israël is kut" en 1 van de 10 keer is het een batshit edgy take (en leugen) als er waren meer NSB'ers dan verzetsleden. Wat voegt dat nog toe?
Dat die man ook niet gewoon als persona non grata wordt gezien na al die moorddadige streken die hij heeft uitgehaald zegt eigenlijk wel allesquote:Op maandag 16 juni 2025 22:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
MBS zit met de popcorn in zijn ene hand en in zijn andere hand zijn paarsgepunte lans de oliekoers in de gaten te houden.
Hij vindt wel iemand om de schuld te geven.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zou Wilders eigenlijk reageren als er vanuit Iran een hele stoet met oorlogsvluchtelingen op stroom komt richting Europa en NL door deze acties van zijn lievelingsland?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk serieus dat Iran bezig is met een nucleair wapen. Ik denk ook dat Iran hezbollah en Hamas faciliteert.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ok je hebt helemaal gelijk.. we hadden het de VN moeten laten oplossenquote:Op maandag 16 juni 2025 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het strafrecht wel zo ja.
Misschien daarom de 'grote aanval' Nog een laatste krachtmeting, omdat er een deal is bekokstooft.quote:
Gegokt en verloren. Een doodscultus houdt het nooit lang vol.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:15 schreef Ulx het volgende:
Er was geen reden voor Iran om vanaf 1979 Israël te gaan bedreigen. Israël was bezig vrede te sluiten met de omliggende landen. Er woonden toen een paar honderd kolonisten op de westoever, en ze waren bereid die weg te halen, dus dat argument gaat niet op.
quote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het is zelfs bijna kinderachtig en sneu, jarenlang meermaals per dag roepen dat je de Joden compleet gaat vernietigen, proxy- terroristenclubjes oprichten, Jodenhaat zaaien vanaf alle kleuterscholen in de regio waar je bij kunt komen, een slachtpartij onder Joden op 7 oktober op touw zetten en vervolgens na een paar dagen tikken op de neus al gaan janken dat je het onschuldige slachtoffer bent van Israëlische agressie.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:11 schreef Mylene het volgende:
Je hoeft toch niet pro Israël te zijn om te zien dat ze Iran aanpakken dat al decennia lang proxy oorlogen voert? Eerst hebben Hezbollah een kopje kleiner gemaakt, die doen niets meer. Ik zie eigenlijk niet waarom het geen zelfverdediging zou zijn. Klappen uitdelen is ook klappen incasseren.
Ja toppunt van stupide kneuzigheid. Ga wat constructiefs doen met je tijd op deze planeet ipv jezelf zo voor paal zetten.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zelfs bijna kinderachtig en sneu, jarenlang meermaals per dag roepen dat je de Joden compleet gaat vernietigen, proxy- terroristenclubjes oprichten, Jodenhaat zaaien vanaf alle kleuterscholen in de regio waar je bij kunt komen, een slachtpartij onder Joden op 7 oktober op touw zetten en vervolgens na een paar dagen tikken op de neus al gaan janken dat je het onschuldige slachtoffer bent van Israëlische agressie.
De tering zeg
Dat zeg ik niet. Maar een fijne wereld zou het worden als we mensen gingen bestraffen alvorens ze strafbare feiten zouden begaan. Niet fijn in veel gevallen maar gelukkig werkt het wel zo.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok je hebt helemaal gelijk.. we hadden het de VN moeten laten oplossen
Typerend wel voor moslims. Russen hebben er ook een handje van. Geen toeval dat ik van beide groepen geen hele hoge dunk heb. Maar dit terzijde.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zelfs bijna kinderachtig en sneu, jarenlang meermaals per dag roepen dat je de Joden compleet gaat vernietigen, proxy- terroristenclubjes oprichten, Jodenhaat zaaien vanaf alle kleuterscholen in de regio waar je bij kunt komen, een slachtpartij onder Joden op 7 oktober op touw zetten en vervolgens na een paar dagen tikken op de neus al gaan janken dat je het onschuldige slachtoffer bent van Israëlische agressie.
De tering zeg
Als dat zou gebeuren is het mooi. Die Ayatollah moet ik ook niet. Dan nog het is niet alsof ik omdat ik die Ayatollah niet moet het idee achter het conflict ga ophemelen. Daarbij het is ook pas echt wat als na die Ayatollah er een regime komt dat meer naar onze smaak is. Je hebt natuurlijk ook een prima kans op meer chaos of een andere hardliner die de macht kan grijpen.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat "vergeet" men ook bij de Palestijnen. De hoeveelheid raketten die Hamas dagelijks afvuurde op Israël is insane. Gewoon blind schieten, zonder enige militaire relevantie.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Iran bezig is met een nucleair wapen. Ik denk ook dat Iran hezbollah en Hamas faciliteert.
En de afgelopen jaren heeft Iran ook regelmatig veel raketten op Israël afgevuurd. Dat er geen doden vielen, is te danken aan de luchtafweer. Maar ze zijn wel afgevuurd vanuit Iran.
April vorig jaar alleen al 181 raketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |