En werkte totaal niet met Vietnam, Irak, Afghanistan en Libi.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het werkte prima voor Japan en Duitsland.
En daarmee ook Zuid-Koreaquote:Op maandag 16 juni 2025 21:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het werkte prima voor Japan en Duitsland.
Wel voor Polenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En werkte totaal niet met Vietnam, Irak, Afghanistan en Libi.
Dat hebben we inderdaad gezien met de missers van oa NOS die rechtstreeks klinkklare onzin van Hamas de wereld in hebben geholpen.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel interessant om te lezen.
https://nos.nl/collectie/(...)een-informatieoorlog
Zeker. Bijzonder ook.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Ok, so they changed the background from Shia holy figures to this.
De NOS heeft tot nu toe helemaal niks gezegd over de cyberoorlog die de afgelopen jaren is uitgevochten tussen Isral en Iran waarbij de beide landen elkaars industrie, waterzuiveringsinstallaties, havens, ziekenhuizen en noem maar op hackten met de nadruk op die nucleaire installaties dus de NOS heeft de informatieoorlog wat mij betreft al verloren.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu weten we ook hoe Arjen Lubach eruit zou zien in het Perzischquote:Op maandag 16 juni 2025 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://x.com/MOSSADil/status/1934700700144992476
En een paar dagen geleden door Iran dat dacht dat Isral onder de indruk zou zijn van hun geroeptoeter.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is al weer een tijdje geleden, dat ik het gelezen had. Maar de intelligentie dienst van Isral hadden het al opgepikt dat Hamas iets van groot van plan was. Werden genegeerd door de regering, mede door de obsessie met Iran en Hezbollah gezien als het grote gevaar. Zelfde soort misser werd begaan met de Yom Kippur War totale verrassing en natuurlijk de Amerikanen 9/11 en Pearl Harbor.
Deze achtergrond is wel tofferquote:Op maandag 16 juni 2025 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben volgens mij wel (accuraat) gerapporteerd over stuxnet.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De NOS heeft tot nu toe helemaal niks gezegd over de cyberoorlog die de afgelopen jaren is uitgevochten tussen Isral en Iran waarbij de beide landen elkaars industrie, waterzuiveringsinstallaties, havens, ziekenhuizen en noem maar op hackten met de nadruk op die nucleaire installaties dus de NOS heeft de informatieoorlog wat mij betreft al verloren.
Nou ja het grote verschil met misschien uitzondering van (Zuid)Vietnam was dat wij dat land niet bezet hadden.quote:
Grondtroepen gaat beide partijen niet lukken, beiden zijn te zwak daarvoor.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat we een soort oorlog gaan krijgen zoals met Rusland en Oekrane? Een heel lange strijd. Of zouden de grondtroepen uitblijven in dit verhaal. Ik volg het allemaal niet zo van dichtbij. Maar het feit dat er een land tussen zit (Jordani) maakt het wat lastig..
Nee, totaal andere strijd. Israel wil geen grond afpakken, maar het regime omver werpenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat we een soort oorlog gaan krijgen zoals met Rusland en Oekrane? Een heel lange strijd. Of zouden de grondtroepen uitblijven in dit verhaal. Ik volg het allemaal niet zo van dichtbij. Maar het feit dat er een land tussen zit (Jordani) maakt het wat lastig..
Zijn totaal verschillende oorlogen. Geen van beide landen hebben invasieve motievenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee joh, dat gaat veel te veel levens kosten.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Past wel een beetje bij het moment. Al die twaalf jank martelaren imams waren allemaal of vermoord in de strijd of vergiftigd door de Abbasiden kaliefen.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, was ook al op nieuwsuur. Dat een preventieve aanval verboden is in het internationale recht. Weer wat geleerd maar we doen er niks mee.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
Daar is het vingertje uit Nederland weer.
[ afbeelding ]
Was deel van de hippie trail. Al die flower power westerlingen streken daar gewoon neer om hasjiesj te roken. Weinig meer van voor te stellebquote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat Iran van voor 1979 wel een heel mooi welvarend land was.
Rest slechts hoongelach naar Marieke.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Marieke heeft een beetje deugmoeite met de aloude stelling, "zou je Adolf Hitler als baby kunnen vermoorden?"quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS is dan ook al tijdje niet meer bezig met het nieuws objectief te verslaan, maar narratieven delen die door groot deel van de massa gepruimd wordenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De NOS heeft tot nu toe helemaal niks gezegd over de cyberoorlog die de afgelopen jaren is uitgevochten tussen Isral en Iran waarbij de beide landen elkaars industrie, waterzuiveringsinstallaties, havens, ziekenhuizen en noem maar op hackten met de nadruk op die nucleaire installaties dus de NOS heeft de informatieoorlog wat mij betreft al verloren.
Maar als je terug in de tijd reist en je vermoordt baby Hitler, kom je daarna terug in je eigen tijd en heb je een onschuldige baby vermoordquote:Op maandag 16 juni 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marieke heeft een beetje deugmoeite met de aloude stelling, "zou je Adolf Hitler als baby kunnen vermoorden?"
Beter spreek je een hartig woordje met de directeur van de kunstacademie inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2025 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je terug in de tijd reist en je vermoordt baby Hitler, heb je een onschuldige baby vermoord
Dat is waar.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nou ja het grote verschil met misschien uitzondering van (Zuid)Vietnam was dat wij dat land niet bezet hadden.
Krijg je een boete ook nog.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je terug in de tijd reist en je vermoordt baby Hitler, kom je daarna terug in je eigen tijd en heb je een onschuldige baby vermoord
En eindeloze ongebreidelde aandacht in de pers.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rest slechts hoongelach naar Marieke.
Het waanidee dat dit conflict te vatten is in jouw wetboekje en dat iedereen even moet horen dat het toch echt een overtreding is, ware zij de hoeder van de wet.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
En eindeloze ongebreidelde aandacht in de pers.
Dit soort mensen en hun hersenkronkels.
Ik ben ook steeds blijer dat ikzelf niet universitair geschoold ben.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
En eindeloze ongebreidelde aandacht in de pers.
Dit soort mensen en hun hersenkronkels.
Maar zijn er dan aan de andere kant van dit spectrum goede journalisten, antropologen of iemand die iets zinnigs kan zeggen?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het waanidee dat dit conflict te vatten is in jouw wetboekje en dat iedereen even moet horen dat het toch echt een overtreding is, ware zij de hoeder van de wet.
Een groot goed hoor die rechtstaat, maar er zijn grenzen aan en het zou Marieke sieren als ze dat aanvoelt.
De pijnlijke waarheid is dat academici in eenzelfde bubbel verkeren als "het plebs", alleen een meer verfijnde en met mooiere woorden verpakte.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds blijer dat ikzelf niet universitair geschoold ben.
Krijg toch steeds meer het idee dat je daar besmet kunt raken met een of ander vreemd verschijnsel dat je buiten de realiteit lijkt te plaatsen, gezien alle steun voor gemaskerde rellen, protesten en afbraak van de eigen faculteiten.
Naar mijn mening Thomas Erdbrink.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar zijn er dan aan de andere kant van dit spectrum goede journalisten, antropologen of iemand die iets zinnigs kan zeggen?
Het hele onderwerp lijkt wel gekaapt te zijn.
Die wordt toch volgens mij wel als aardig woke gezienquote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Naar mijn mening Thomas Erdbrink.
Wat een onzin Marieke heeft groot gelijk. De wet is niks waard als je hem opzij schuift zodra dat opportuun is. Daarbij men neemt het Iran kwalijk dat ze met proxies vechten? Israel heeft als proxy het Amerikaanse legerquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het waanidee dat dit conflict te vatten is in jouw wetboekje en dat iedereen even moet horen dat het toch echt een overtreding is, ware zij de hoeder van de wet.
Een groot goed hoor die rechtstaat, maar er zijn grenzen aan en het zou Marieke sieren als ze dat aanvoelt.
Met ogenschijnlijke zelfhaat. Belangrijk verschil dat we niet mogen vergeten.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De pijnlijke waarheid is dat academici in eenzelfde bubbel verkeren als "het plebs", alleen een meer verfijnde en met mooiere woorden verpakte.
Ik denk allebei welquote:Op maandag 16 juni 2025 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Random vraag/gedachte
Is het leger van Israel nu zoveel sterker dan dat van Rusland
Of is het leger van Oekraine nou zoveel sterker dan dat van Iran (en dan hebben we het over Oekraine in februari 2022)
Isral heeft gewoon een van de beste luchtmachten ter wereld, top vijf. En natuurlijk de F-35. Het is ook een andere situatie natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Random vraag/gedachte
Of is het leger van Oekraine nou zoveel sterker dan dat van Iran (en dan hebben we het over Oekraine in februari 2022)
Vind het wel meevallen. Ik heb het al gezegd, maar hij woont al ruim 10 jaar in Iran, is er getrouwd, heeft maar weinig bewegingsvrijheid in wat hij wel en niet openlijk kan zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt toch volgens mij wel als aardig woke gezien
27 vliegtuig tankers (of meer) de afgelopen 24 uur van de VS richting Europa gegaan. Standby voor het Midden Oosten.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Zou het?
https://x.com/WW3_Monitor(...)MrHlux92bWZ2h1A&s=19
Nah, Trump is nog steeds besluiteloos over deze kwestiequote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Zou het?
Veel meer ja, dat zegt niet alles, het gaat erom hoe je het gebruikt. In '67 en '73 stond Isral ook tegen een overmacht maar won verpletterend.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel
Geen idee of Isral van Rusland zou winnen, want Rusland heeft (of had) natuurlijk wel vl meer.
quote:
En wie zegt dat Iranirs geen humor hebbenquote:
Vind het kanaal Caspianreports op Youtube erg goed en overduidelijk heel goed genformeerd. Qua videolengte ook prima, tussen de 10-15 min.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar zijn er dan aan de andere kant van dit spectrum goede journalisten, antropologen of iemand die iets zinnigs kan zeggen?
Het hele onderwerp lijkt wel gekaapt te zijn.
Hij moet wel als de dreigementen van Iran van vandaag uitkomen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:21 schreef Fok-it het volgende:
Die goeie oude Trump die zo bekend komt te staan met zijn geclaimde minimale buitenland bemoeienis
Neequote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Zou het?
Euhm ok.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin Marieke heeft groot gelijk. De wet is niks waard als je hem opzij schuift zodra dat opportuun is. Daarbij men neemt het Iran kwalijk dat ze met proxies vechten? Israel heeft als proxy het Amerikaanse leger
Goed artikel dat beide situaties vergelijkt: https://www.wsj.com/world(...)opwebshare_permalinkquote:Op maandag 16 juni 2025 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Random vraag/gedachte
Neequote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Zou het?
Er was een dictator aan de macht, maar die zat in de zak van de Amerikanen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat Iran van voor 1979 wel een heel mooi welvarend land was.
Kansloos zeg dat ze Oekraine laten spartelen, ons boos de les lezen. Maar voor Netanyahu zijn ze blijkbaar wel bereid te sterven.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
27 vliegtuig tankers (of meer) de afgelopen 24 uur van de VS richting Europa gegaan. Standby voor het Midden Oosten.
Lijkt me wel dat de VS op het punt staat zich ermee te gaan bemoeien.
De VS heeft afgewacht of er genoeg schade zou zijn aan het Iraanse atoomprogramma. Nu dat misschien niet zo blijkt te zijn willen ze dan zelf de genadeklap gevenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
27 vliegtuig tankers (of meer) de afgelopen 24 uur van de VS richting Europa gegaan. Standby voor het Midden Oosten.
Lijkt me wel dat de VS op het punt staat zich ermee te gaan bemoeien.
Ik vind het gewoon raar dat Rusland amper tot geen luchtdominantie had over Oekraine, die op dat moment ook gewon oude soviet systemen als uchtverdediging had en nog een IRIS/Patriots whatever. Met een veel grotere luchtmacht dan Israel.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel
Geen idee of Isral van Rusland zou winnen, want Rusland heeft (of had) natuurlijk wel vl meer.
Precies dit ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef Doler12 het volgende:
Ik weet niet wat er mis is met Thomas Erdbrink. Gewoon een eerlijke journalist. Kwam al eerder in de problemen met een artikel, dat Iran, olie aan het bunkeren in schepen. Woedende reacties van Iraanse leiders, 'Je hebt onze geheim verklapt aan de gehele wereld!' 'Ja maar het is gewoon nieuws', was volgens mij de reactie terug van Thomas. Perspas een tijdje ingetrokken.
Bereikt dat de massa?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vind het kanaal Caspianreports op Youtube erg goed en overduidelijk heel goed genformeerd. Qua videolengte ook prima, tussen de 10-15 min.
Hangt nogal van de richting af die je studeert, of gestudeerd hebt. Als je in de sociologische hoek zit, beland dat toch al snel in het hoekje van de pseudowetenshap, zoals Freud.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik ben ook steeds blijer dat ikzelf niet universitair geschoold ben.
Krijg toch steeds meer het idee dat je daar besmet kunt raken met een of ander vreemd verschijnsel van zelfhaat dat je buiten de realiteit lijkt te plaatsen, gezien alle steun voor gemaskerde rellen, protesten en afbraak van de eigen faculteiten.
F-35 is hypermodern en eigenlijk gewoon fantastisch goed, dat lijkt me sowieso niet echt een geheimquote:Op maandag 16 juni 2025 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat Rusland amper tot geen luchtdominantie had over Oekraine, die op dat moment ook gewon oude soviet systemen als uchtverdediging had en nog een IRIS/Patriots whatever. Met een veel grotere luchtmacht dan Israel.
Maar Israel zonder enig mankement door het luchtruim van Iran vliegt, terwijl die toch een behoorlijk aantal systemen hebben die Jets uit kunnen schakelen.
Is de F-35 dan gewoon zo goed?
Toevallig dit?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Bazan Group meldt drie doden bij aanval op centrale
De in Haifa gevestigde Bazan Group, een olieraffinaderij, meldde dat alle raffinaderijen zijn stilgelegd nadat een elektriciteitscentrale ernstig werd beschadigd bij een aanval door Iran. Dat schrijft Reuters na aanvraag bij de toezichthouder op maandag. Volgens de groep zijn bij de Iraanse aanval drie werknemers van het bedrijf om het leven gekomen.
Nu.nl
Ah, tijd om te pitten en morgenochtend even te lezen dat er een raket is ingeslagen in Tel Aviv, twee in Haifa en dat er 165 tegen zijn gehouden.quote:
Als de F35 als een mes door zachte boter gaat van Soviet systemen, inclusief de S300 dan weet ik wel een land dat er heel graag 4 of 5 wil hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F-35 is hypermodern en eigenlijk gewoon fantastisch goed, dat lijkt me sowieso niet echt een geheim
Dat kunnen ze niet meer, pure bluf van die verhalen van nacht vol met bommen, drones, raketten etc.quote:
Ja dat lijkt me vanzelfsprekend. Zonder de genadeklap te geven heb je over een tijdje alsnog het probleem van een Iraanse nuke.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De VS heeft afgewacht of er genoeg schade zou zijn aan het Iraanse atoomprogramma. Nu dat misschien niet zo blijkt te zijn willen ze dan zelf de genadeklap geven
Zag een filmpje dat heel veel luchtafweer uitgeschakeld zou zijn door lokale drone eenheden en special forces, lang voordat de Isralische luchtmacht het luchtruim van Iran binnendrong.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat Rusland amper tot geen luchtdominantie had over Oekraine, die op dat moment ook gewon oude soviet systemen als uchtverdediging had en nog een IRIS/Patriots whatever. Met een veel grotere luchtmacht dan Israel.
Maar Israel zonder enig mankement door het luchtruim van Iran vliegt, terwijl die toch een behoorlijk aantal systemen hebben die Jets uit kunnen schakelen.
Is de F-35 dan gewoon zo goed?
Ze willen in elk geval met de eer opstrijken. Van de genadeklap.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De VS heeft afgewacht of er genoeg schade zou zijn aan het Iraanse atoomprogramma. Nu dat misschien niet zo blijkt te zijn willen ze dan zelf de genadeklap geven
Laten we eerlijk zijn, de meeste landen zouden er wel een paar willen hebbenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als de F35 als een mes door zachte boter gaat van Soviet systemen, inclusief de S300 dan weet ik wel een land dat er heel graag 4 of 5 wil hebben.
Zit ook 1500 km tussen. Wel jammer dat Iran zijn leger niet in bootjes propt en richting Rode Zee tuftquote:Op maandag 16 juni 2025 22:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grondtroepen gaat beide partijen niet lukken, beiden zijn te zwak daarvoor.
En dat natuurlijk, de Mossad is hier ook al maanden mee bezig, ongetwijfeld via Iranirs die actief mee werken om de Iraanse regering te pakken te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag een filmpje dat heel veel luchtafweer uitgeschakeld zou zijn door lokale drone eenheden en special forces, lang voordat de Isralische luchtmacht het luchtruim van Iran binnendrong.
quote:Op maandag 16 juni 2025 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, tijd om te pitten en morgenochtend even te lezen dat er een raket is ingeslagen in Tel Aviv, twee in Haifa en dat er 165 tegen zijn gehouden.
Vorige keer dat ik zoiets postte ging het 's nachts overigens voor het eerst in deze ronde he-le-maal los, maar goed, dat zien we dan wel weer
Stelletje zuurpruimenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet meer, pure bluf van die verhalen van nacht vol met bommen, drones, raketten etc.
Waarom zou er maar een agressor zijn? Ik snap echt niet dat mensen zo graag blind pro Isral of pro Palestina fan willen zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Bereikt dat de massa?
Verder dan Weird Duk kom ik niet.
Aan de andere kant talloze hoogleraren en columnisten die je wel even uitleggen dat Isral de agressor is. In al deze conflicten. Allemaal.
Het valt me gewoon echt op.
Die bouwen doorgaans pontoon bridges om de oversteek te maken in die regionen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zit ook 1500 km tussen. Wel jammer dat Iran zijn leger niet in bootjes propt en richting Rode Zee tuft
Op papier heeft Iran 500 Mersads en MIM HAWKS23quote:Op maandag 16 juni 2025 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag een filmpje dat heel veel luchtafweer uitgeschakeld zou zijn door lokale drone eenheden en special forces, lang voordat de Isralische luchtmacht het luchtruim van Iran binnendrong.
Ander type oorlog, andere objectives en andere doctrine. Isral zou keihard gecrushed worden in een lange termijn landoorlog tegen Iran en heeft geluk dat ze niet aan Iran grenzen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Random vraag/gedachte
Het is te hopen dat de hele brede regio hun munitie erdoor knalt, kunnen ze weer normaal gaan doen.quote:
Dan gaan ze elkaar de kop inslaan met stenen en stukken hout en elkaar bijten en krabben.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is te hopen dat de hele brede regio hun munitie erdoor knalt, kunnen ze weer normaal gaan doen.
oud filmpje, was geloof ik een complex om zulke branden te simuleren voor oegeingquote:
quote:In april 2019 weigerde de Iraanse regering Erdbrinks accreditatie te verlengen, waardoor hij niet langer als correspondent in Iran kon werken. Enkele maanden later liet hij weten nog op een oplossing te hopen en met zijn vrouw in Iran te willen blijven wonen.[5] In het jaar dat volgde zat Erdbrink werkloos thuis.[1] In april 2020 begon Erdbrink als correspondent Noord-Europa bij The New York Times.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |