Eerst zien... nu wordt er geroepen dat ze aan tafel gaan en een deal willen met Trump dus wellicht blazen ze het af (of ze kunnen het niet)quote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond dus de grootste Iraanse aanval?
Ik wacht al bijna 3 uur en zie nog steeds nietsquote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Trump moet ff in zijn hok blijven, eerst die ayatollahs nog wat meer uit hun jurken roken.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
Stop Operation True Promice 3, Trump wil een deal maken![]()
[ x ]
Gelukkig werkt het strafrecht wel zo ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welnee joh. Jarenlang werken aan een atoombom en dreigen Israël weg te vagen is agressie.
Het feit dat in Syrië de mensen stonden te juichen voor Israël zegt genoeg. Die mensen hebben echt niet allemaal warme gevoelens voor Israël.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:11 schreef Mylene het volgende:
Je hoeft toch niet pro Israël te zijn om te zien dat ze Iran aanpakken dat al decennia lang proxy oorlogen voert? Eerst hebben Hezbollah een kopje kleiner gemaakt, die doen niets meer. Ik zie eigenlijk niet waarom het geen zelfverdediging zou zijn. Klappen uitdelen is ook klappen incasseren.
Is lang vliegen he als je geen supersonische raket bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik wacht al bijna 3 uur en zie nog steeds niets
Jouw posts zijn pas voorspelbaar. Voornamelijk een beetje boos op de man spelen doen alsof je ergens iets vanaf weet met de meest simplistische onzin takes.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zou je klagen? Je kunt een uiteenzetting geven, iets interessants opschrijven. De posts van deze user zijn tot op de komma te voorspellen en verschijnen elke pagina. 9 van de 10 keer is het "Israël is kut" en 1 van de 10 keer is het een batshit edgy take (en leugen) als er waren meer NSB'ers dan verzetsleden. Wat voegt dat nog toe?
Dat die man ook niet gewoon als persona non grata wordt gezien na al die moorddadige streken die hij heeft uitgehaald zegt eigenlijk wel allesquote:Op maandag 16 juni 2025 22:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
MBS zit met de popcorn in zijn ene hand en in zijn andere hand zijn paarsgepunte lans de oliekoers in de gaten te houden.
Hij vindt wel iemand om de schuld te geven.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zou Wilders eigenlijk reageren als er vanuit Iran een hele stoet met oorlogsvluchtelingen op stroom komt richting Europa en NL door deze acties van zijn lievelingsland?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk serieus dat Iran bezig is met een nucleair wapen. Ik denk ook dat Iran hezbollah en Hamas faciliteert.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.
Ze leveren en fraai werk en wanneer de ayatollah verdwijnt koop ik vuurwerk maar dit is een Israëlische agressor daad.
Ok je hebt helemaal gelijk.. we hadden het de VN moeten laten oplossenquote:Op maandag 16 juni 2025 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het strafrecht wel zo ja.
Misschien daarom de 'grote aanval' Nog een laatste krachtmeting, omdat er een deal is bekokstooft.quote:
Gegokt en verloren. Een doodscultus houdt het nooit lang vol.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:15 schreef Ulx het volgende:
Er was geen reden voor Iran om vanaf 1979 Israël te gaan bedreigen. Israël was bezig vrede te sluiten met de omliggende landen. Er woonden toen een paar honderd kolonisten op de westoever, en ze waren bereid die weg te halen, dus dat argument gaat niet op.
quote:Op maandag 16 juni 2025 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het is zelfs bijna kinderachtig en sneu, jarenlang meermaals per dag roepen dat je de Joden compleet gaat vernietigen, proxy- terroristenclubjes oprichten, Jodenhaat zaaien vanaf alle kleuterscholen in de regio waar je bij kunt komen, een slachtpartij onder Joden op 7 oktober op touw zetten en vervolgens na een paar dagen tikken op de neus al gaan janken dat je het onschuldige slachtoffer bent van Israëlische agressie.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:11 schreef Mylene het volgende:
Je hoeft toch niet pro Israël te zijn om te zien dat ze Iran aanpakken dat al decennia lang proxy oorlogen voert? Eerst hebben Hezbollah een kopje kleiner gemaakt, die doen niets meer. Ik zie eigenlijk niet waarom het geen zelfverdediging zou zijn. Klappen uitdelen is ook klappen incasseren.
Ja toppunt van stupide kneuzigheid. Ga wat constructiefs doen met je tijd op deze planeet ipv jezelf zo voor paal zetten.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zelfs bijna kinderachtig en sneu, jarenlang meermaals per dag roepen dat je de Joden compleet gaat vernietigen, proxy- terroristenclubjes oprichten, Jodenhaat zaaien vanaf alle kleuterscholen in de regio waar je bij kunt komen, een slachtpartij onder Joden op 7 oktober op touw zetten en vervolgens na een paar dagen tikken op de neus al gaan janken dat je het onschuldige slachtoffer bent van Israëlische agressie.
De tering zeg
Dat zeg ik niet. Maar een fijne wereld zou het worden als we mensen gingen bestraffen alvorens ze strafbare feiten zouden begaan. Niet fijn in veel gevallen maar gelukkig werkt het wel zo.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok je hebt helemaal gelijk.. we hadden het de VN moeten laten oplossen
Typerend wel voor moslims. Russen hebben er ook een handje van. Geen toeval dat ik van beide groepen geen hele hoge dunk heb. Maar dit terzijde.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zelfs bijna kinderachtig en sneu, jarenlang meermaals per dag roepen dat je de Joden compleet gaat vernietigen, proxy- terroristenclubjes oprichten, Jodenhaat zaaien vanaf alle kleuterscholen in de regio waar je bij kunt komen, een slachtpartij onder Joden op 7 oktober op touw zetten en vervolgens na een paar dagen tikken op de neus al gaan janken dat je het onschuldige slachtoffer bent van Israëlische agressie.
De tering zeg
Als dat zou gebeuren is het mooi. Die Ayatollah moet ik ook niet. Dan nog het is niet alsof ik omdat ik die Ayatollah niet moet het idee achter het conflict ga ophemelen. Daarbij het is ook pas echt wat als na die Ayatollah er een regime komt dat meer naar onze smaak is. Je hebt natuurlijk ook een prima kans op meer chaos of een andere hardliner die de macht kan grijpen.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.
Ze leveren en fraai werk en wanneer de ayatollah verdwijnt koop ik vuurwerk maar dit is een Israëlische agressor daad.
Dat "vergeet" men ook bij de Palestijnen. De hoeveelheid raketten die Hamas dagelijks afvuurde op Israël is insane. Gewoon blind schieten, zonder enige militaire relevantie.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Iran bezig is met een nucleair wapen. Ik denk ook dat Iran hezbollah en Hamas faciliteert.
En de afgelopen jaren heeft Iran ook regelmatig veel raketten op Israël afgevuurd. Dat er geen doden vielen, is te danken aan de luchtafweer. Maar ze zijn wel afgevuurd vanuit Iran.
April vorig jaar alleen al 181 raketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |