Wat? Ik mag niet over Israel praten in een conflict dat Israel begint. Typisch jouw niveau ja Israels acties zijn boven kritiek verheven. Deze hele truc hebben we al een keer gezien met de WMDS van Sadam die ook nep bleken.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je rabiate anti-Israël houding maakt je een beetje de Geert Wilders van dit topic waar mensen een nette discussie voeren.
Kan je niet één keer even die "ja maar Israël" plaat uitzetten?
Eerder de anti-Trump. Ik probeer juist een beetje waarheid in de discussie te brengen. Typisch dat je dan meteen aan wordt gevallen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou je reageert precies als Trump, de flagrante waarheid precies omdraaiende en dat is simpelweg niet netjes van je.
Ik hoop nog een beetje voor je dat je het bewust doet.
Wel teleurstellend dat Israël niet gewoon die haatbaard snel doodmaakt. Zogenaamd escalatie, alsof ze niet genoeg escaleren nu?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik word hier zoooo moe van
[ x ]
Bericht van paar min terug^^
Die zijn doodsbang dat Willy en Max anders niet meer willen langskomen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:56 schreef Mylene het volgende:
De Saudi’s vinden het denk ik wel prima dat Israël Iran aanpakt al laten ze dat natuurlijk niet blijken. Ik denk dat ze de popcorn erbij gepakt hebben.
Israel valt Iran aan.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je rabiate anti-Israël houding maakt je qua schreeuwstijl een beetje de Geert Wilders van dit topic waar mensen een nette discussie voeren.
Kan je niet één keer even die "ja maar Israël" plaat uitzetten?
MBS zit met de popcorn in zijn ene hand en in zijn andere hand zijn paarsgepunte lans de oliekoers in de gaten te houden.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:56 schreef Mylene het volgende:
De Saudi’s vinden het denk ik wel prima dat Israël Iran aanpakt al laten ze dat natuurlijk niet blijken. Ik denk dat ze de popcorn erbij gepakt hebben.
Als die Israel loyalisten zijn sowieso irritantquote:Op maandag 16 juni 2025 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Israel valt Iran aan.
Is een topic over.
Men mag daarin niet klagen over Israel want dat is een ja maar Israel plaat.
Je mag van alles maar je stijl is een beetje extreem. Als je nou kwalitatieve tegengeluiden leverde, all for it.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat? Ik mag niet over Israel praten in een conflict dat Israel begint. Typisch jouw niveau ja Israels acties zijn boven kritiek verheven. Deze hele truc hebben we al een keer gezien met de WMDS van Sadam die ook nep bleken.
[..]
Eerder de anti-Trump. Ik probeer juist een beetje waarheid in de discussie te brengen. Typisch dat je dan meteen aan wordt gevallen.
Klinkt als een oproep tot gebed.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:54 schreef Doler12 het volgende:
Eventjes genieten van de opvoerde vliegende brommer mensen
[ x ]
Wij houden gewoon van dansen, vrijheid, vrouwen en typen op internet zonder dat de zedenpolitie en de enge baardmans in zijn soepjurk meekijkt.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als die Israel loyalisten zijn sowieso irritant
Vijfde colonne type shit
In al deze conflicten is er maar 1 agressor?quote:
Allah is groot en neukt ze helemaal de moeder. Na 46 jaar is hij het ook spuugzat dat zijn naam gebruikt wordt om een regime te bestierenquote:Op maandag 16 juni 2025 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Alleen alah blijkt niet zo heel machtig te zijn.
Waarom zou je klagen? Je kunt een uiteenzetting geven, iets interessants opschrijven. De posts van deze user zijn tot op de komma te voorspellen en verschijnen elke pagina. 9 van de 10 keer is het "Israël is kut" en 1 van de 10 keer is het een batshit edgy take (en leugen) als er waren meer NSB'ers dan verzetsleden. Wat voegt dat nog toe?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Israel valt Iran aan.
Is een topic over.
Men mag daarin niet klagen over Israel want dat is een ja maar Israel plaat.
Het lijkt eerder de geitenkop van Satan.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
Sumpreme Dildo heeft een boodschap voor ons
[ x ]
En nog steeds geen raketten
🤡quote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik probeer juist een beetje waarheid in de discussie te brengen.
Je hoeft geen kant te kiezen in een conflict hier duizenden km's vandaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij houden gewoon van dansen, vrijheid, vrouwen en typen op internet zonder dat de zedenpolitie en de enge baardmans in zijn soepjurk meekijkt.
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
In al deze conflicten is er maar 1 agressor?
7 oktober:
Israël is de agressor.
Ik vind dit echt bezijden de werkelijkheid.
Israël mag het wel maar Putin mag het niet doen?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wel teleurstellend dat Israël niet gewoon die haatbaard snel doodmaakt. Zogenaamd escalatie, alsof ze niet genoeg escaleren nu?
Hier trapt toch niemand meer in.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
Sumpreme Dildo heeft een boodschap voor ons
[ x ]
En nog steeds geen raketten
Oneens. Het is toch niet toevallig dat Iran wordt aangevallen?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.
Ze leveren en fraai werk en wanneer de ayatollah verdwijnt koop ik vuurwerk maar dit is een Israëlische agressor daad.
Bluffen kunnen ze heel goed. Maar dat is dan ook het enige waarin ze uitblinken.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier trapt toch niemand meer in.
Inzake Israël - Hamas: Die begon met Hamas als agressor. De vraag is tot hoever Israël mag gaan als verdediging/vergelding. Vandaag de dag wordt Israël in die oorlog toch wel een beetje als agressor gezien.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
In al deze conflicten is er maar 1 agressor?
7 oktober:
Israël is de agressor.
Ik vind dit echt bezijden de werkelijkheid.
Welnee joh. Jarenlang werken aan een atoombom en dreigen Israël weg te vagen is agressie. Dan kan je als Iran krijgen wat je verdient: billenkoek.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even serieus, deze escalatie met Iran kun je voor 90% Israel in de schoenen schuiven.
Ze leveren en fraai werk en wanneer de ayatollah verdwijnt koop ik vuurwerk maar dit is een Israëlische agressor daad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |