Op papier. Punt is dat Rusland bouwt voor "good enough". Iran bouwt daar goedkope knockoffs van of heeft exportversies. Israël bouwt voor "only the best and when it is proven".quote:Op maandag 16 juni 2025 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op papier heeft Iran 500 Mersads en MIM HAWKS23
Daar zou je echt wat mee moeten kunnen doen lijkt me.
schuld van linksquote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zou Wilders eigenlijk reageren als er vanuit Iran een hele stoet met oorlogsvluchtelingen op stroom komt richting Europa en NL door deze acties van zijn lievelingsland?
Het zou heel misschien kunnen zijn dat ze wachten op hun vliegende grasmaaier om in de buurt van Israel te komen voordat ze hun raketten afschieten.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
Tot nu toe worden de praatjes meer en de actie minder vanuit Iran.
[ x ]
Ach, de NRC weer hoor.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
Daar is het vingertje uit Nederland weer.
[ afbeelding ]
Iran zou volgens Belgisch vtm nieuws fake raketten inzetten om die Iron Dome te misleiden. Iron dome reageert ook op die fake raketten. Waardoor de echte meer kans hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, tijd om te pitten en morgenochtend even te lezen dat er een raket is ingeslagen in Tel Aviv, twee in Haifa en dat er 165 tegen zijn gehouden.
Vorige keer dat ik zoiets postte ging het 's nachts overigens voor het eerst in deze ronde he-le-maal los, maar goed, dat zien we dan wel weer
Een verhaal blaffende honden bijten niet? Stoere praatjes maar ze schijten daar nu in hun broek. Israël knalt hun militaire structuur weg.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Is dat niet vrij standaard daar?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:36 schreef Perrin het volgende:
De moellahs draaien het internet ook weer dicht. Het regime zit in groeiende problemen.
[ x ]
Gisteren leek het ook lang rustig, en kwamen de aanvallen veel later pas.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het zou heel misschien kunnen zijn dat ze wachten op hun vliegende grasmaaier om in de buurt van Israel te komen voordat ze hun raketten afschieten.
Als we binnen een paar minuten na aankondiging geen stijgende raketten zien is het sowieso snel bs.
Ik twijfelde al.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
oud filmpje, was geloof ik een complex om zulke branden te simuleren voor oegeing
Rusland doet het zelfde maar daar hoor je hem ook niet over.quote:
Ko Kolijn is gewoon een pacifist van de oude stempel.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
Ko Colijn vind het weer vreemd dat wij hier allemaal begrip opbrengen voor Israel met het aanvallen van nucleaire doelen.
Uiteraard in een artikel op NU.nl
Wilders is niet serieus te nemen. Die liep met een Rusland vriendschapsspeldje rond 2 jaar na MH17quote:Op maandag 16 juni 2025 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rusland doet het zelfde maar daar hoor je hem ook niet over.
Zowaar volledig met je eens.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ko Kolijn is gewoon een pacifist van de oude stempel.
Good times bad times ook.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vind het kanaal Caspianreports op Youtube erg goed en overduidelijk heel goed geïnformeerd. Qua videolengte ook prima, tussen de 10-15 min.
Maw ik ziet hier voor niets te wachtenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Waarom zou daar iets mis mee zijn? Hij woont half in Iran. Hij kent daar mensen dus allicht dat hij niet zo happig is dat die schade leiden door een zinloze oorlog. Daarbij je kunt toch prima kritisch zijn op het Iraanse regime maar toch de mensen in Iran niks slechts toewensen. Als je wat wil weten over dit conflict heeft Erdbrink goede takes. Niet zo gek hij is een van de weinige eerlijke journalisten die daar bezig is.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef Doler12 het volgende:
Ik weet niet wat er mis is met Thomas Erdbrink. Gewoon een eerlijke journalist. Kwam al eerder in de problemen met een artikel, dat Iran, olie aan het bunkeren in schepen. Woedende reacties van Iraanse leiders, 'Je hebt onze geheim verklapt aan de gehele wereld!' 'Ja maar het is gewoon nieuws', was volgens mij de reactie terug van Thomas. Perspas een tijdje ingetrokken.
Misschien zijn er wat kruisraketten + drones onderweg.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maw ik ziet hier voor niets te wachten
Geldt zeker voor Gen Z. Je hebt er genoeg nuchtere personen tussen zitten, maar het aandeel met de academische ziekte lijkt epidemische vormen aan te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds blijer dat ikzelf niet universitair geschoold ben.
Krijg toch steeds meer het idee dat je daar besmet kunt raken met een of ander vreemd verschijnsel van zelfhaat dat je buiten de realiteit lijkt te plaatsen, gezien alle steun voor gemaskerde rellen, protesten en afbraak van de eigen faculteiten.
Dat, maar onderschat de intelligence van sattelieten, AWACS etc. niet. En hoe goed Manpads werken. En hoe matig getraind Russische piloten zijn. Israël heeft piloten die continu vliegen en oefenen en praktijkervaring op doen in het beste vliegtuig, met de beste eigen geteste tweaks, geleverd door het land met de beste en grootste luchtmacht, in een samenwerkingsverband dat elkaar scherp houdt en gezamenlijk oefent.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat Rusland amper tot geen luchtdominantie had over Oekraine, die op dat moment ook gewon oude soviet systemen als uchtverdediging had en nog een IRIS/Patriots whatever. Met een veel grotere luchtmacht dan Israel.
Maar Israel zonder enig mankement door het luchtruim van Iran vliegt, terwijl die toch een behoorlijk aantal systemen hebben die Jets uit kunnen schakelen.
Is de F-35 dan gewoon zo goed?
Rustig maar joh. Niemand in dit topic heeft een kwaad woord over hem gesproken.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zou daar iets mis mee zijn? Hij woont half in Iran. Hij kent daar mensen dus allicht dat hij niet zo happig is dat die schade leiden door een zinloze oorlog. Daarbij je kunt toch prima kritisch zijn op het Iraanse regime maar toch de mensen in Iran niks slechts toewensen. Als je wat wil weten over dit conflict heeft Erdbrink goede takes. Niet zo gek hij is een van de weinige eerlijke journalisten die daar bezig is.
Ik word hier zoooo moe vanquote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat kruisraketten + drones onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |